Jeg ved godt det er sent, men jeg har først selv set det i går. I aften afholdes foredrag af flemming hasselriis og magrethe christensen fra senzia kurser, mødet afholdes på NOVI, niels jerners vej 10, aalborg ø og koster ca. 400 kr. du kan se nærmere på senzias hjemmeside jeg har talt med magrethe og man behøver ikke tilmelde sig, man kan blot møde op der skulle være rigelig plads, foredraget begynder kl. 18.45 og slutter 21.30 med venlig hilsen lykke
|
Personligt er min iværksætterdrøm ikke at blive rig, men at mærke noget blive skabt, følge det til dørs så langt jeg ønsker og derefter tage en ny ide og skabe den. Falder der så ovenikøbet flere penge af end ventet, så jubler jeg, men hvis ikke så er det ok.
Jeg græmmes over alt der slår sig på "Bliv rig", "Bliv slank", "Bliv klog", betal bare lige XXX kroner, men det er bare min holdning til reklame, og jeg anderkender forekomsten af disse ting som værende ok, da det sikkert dækker andres behov end lige mit. Så længe det gøres moralsk og etisk korrekt, og ikke ender med at være plattenslageri (og hermed menes der ikke at dette tilbud skulle kunne beskyldes for dette, da jeg intet kender til det)