Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv rig som selvstændig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt det er sent, men jeg har først selv set det i går.

I aften afholdes foredrag af flemming hasselriis og magrethe christensen fra senzia kurser, mødet afholdes på NOVI, niels jerners vej 10, aalborg ø og koster ca. 400 kr.

du kan se nærmere på senzias hjemmeside

jeg har talt med magrethe og man behøver ikke tilmelde sig, man kan blot møde op der skulle være rigelig plads, foredraget begynder kl. 18.45 og slutter 21.30

med venlig hilsen

lykke

Mvh Kronborg

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:00

Personligt er min iværksætterdrøm ikke at blive rig, men at mærke noget blive skabt, følge det til dørs så langt jeg ønsker og derefter tage en ny ide og skabe den. Falder der så ovenikøbet flere penge af end ventet, så jubler jeg, men hvis ikke så er det ok.

Jeg græmmes over alt der slår sig på "Bliv rig", "Bliv slank", "Bliv klog", betal bare lige XXX kroner, men det er bare min holdning til reklame, og jeg anderkender forekomsten af disse ting som værende ok, da det sikkert dækker andres behov end lige mit. Så længe det gøres moralsk og etisk korrekt, og ikke ender med at være plattenslageri (og hermed menes der ikke at dette tilbud skulle kunne beskyldes for dette, da jeg intet kender til det)

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 14:30

jeg undres, at du græmmes over titlen, ja vel så, det er jo blot et slogan, men ikke ensbetydende med at foredraget ikke kan være godt

jeg har flgt en anden tråd på dette forum, hvor hasselriis, skriver om sin borg, og har set at rigtig mange har bestilt hans bog, og tænkte da jeg så annoncen for dette foredrag, at det måtte være noget for andre.

og så stror jeg ikke at nogen starter som selvstændig uden at ville tjene penge, og helst så mange som muligt, dermed ikke være sagt at det er altgørende at blive rig, men rig kan man også være på erfaringer og mentalt, der står jo fakttisk ikke nogen steder i overskriften at det er på penge, det er jo så bare en udlægning

hilsen

lykke

Mvh Kronborg

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 21:08

Man kan jo indimellem undre sig over at folk vil bruge tid på at lave indlæg i debatforum som de græmmes over allerede når de ser overskriften;-)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:29

Det kan vel være en rigdom i sig selv, at have muligheden for at følge drømmen.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:55

Kalle Fisker:

Man kan jo indimellem undre sig over at folk vil bruge tid på at lave indlæg i debatforum som de græmmes over allerede når de ser overskriften;-)

Nej det er vel derfor det kaldes et debatforum!, man behøver ikke være enig eller kunne lide "lugten" for at deltage.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)