Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restparti lingeri sælges (evt. med webshop)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da vi har valgt at lukke vores virksomhed, vil vi gerne sælges vores restparti af lingeri.

Ved interesse, kan vores webshop evt. indgå i handlen.

Mærket af Axami og størrelserne er 70A, 70B, 70C, 70D, 75A, 75B, 75C, 75D, 75DD, 80A, 80B, 80C og 80D, samt Small, Medium og Large. Det består af push-up BH'er, corsager og g-strenge.

Værdien udgør ca. 50.000,- eksl. moms i indkøbspris. Vi har ikke talt det hele præcist op endnu, men jeg har en foreløbig lagerliste, jeg kan sende.

Hvis i vil se varerene/netbutikken så skriv enten her eller en PM. Jeg vil helst ikke skrive linket her, da Google er lidt for god til at samle indlæg op.

Hilsen

Jesper

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 10:05

hej

kunne måske være interesseret, kan du sende en PM med navn og pris på webshoppen også gerne tal som omsætning overskud mv

på forhånd tak

bb

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 10:09

Hej Jesper

Overvej om du ikke skal sætte din lingeriwebshop til salgAmino Virksomhedsbørs for at sikre den bedste pris. Vi har solgt en webshop-butik med fokus på lingeri allerede, så for at sikre dig den bedste pris så opret din virksomhed der. Det er gratis og sælger du din virksomhed modtager du en flaske Champagne til at fejre salget.

Se mere på:

http://www.amino.dk/virksomhedsbors/

Nicolai

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 11:54

Hej bb,

Jeg har sendt dig en privat besked med mere information. :)

Hej Nicolai,

Vi har allerede virksomheden på Børsen, men det er muligt vi har prissat den forkert, så jeg vil lige kigge på at opdatere oplysningerne lidt. Genialt koncept ellers.

Hilsen

Jesper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)