Et par få kommentarer generelt til siden:
- Lad være med at have topbanneret som et billede, læg det som et baggrundsbillede istedet for. Problemet med at have det som et billede er, at der kommer en scrollbar nede i bunden af siden, medmindre man har en meget høj skærmopløsning. Sæt det som baggrundsbillede - giver samme effekt og er mere brugervenligt. Desuden gør billedet, at hele siden bliver forskudt, det vil sige at den ikke er centreret ordentligt.
- Ryk boksene med gratis levering op på niveau med indholdsboksen. Det irriterer mig enormt meget, at de er der, hvor de er.
- Som en anden har sagt, er det besværligt at komme til webshoppen. Omdøb "Produkter" til "Webshop" - ellers kunne det faktisk til forveksling godt ligne et online-katalog fra forsiden.
- Det er fint at have et link til webshoppen på forsiden - problemet er, at man (og med man mener jeg mig, og andre med en skærmopløsning lig med eller mindre end min) ikke kan se knappen umiddelbart uden at scrolle. Der er flere måder du kan komme uden om dette på. En af dem er, at du kunne sætte knappen op i en box ude i siden, ligesom "Gratis Levering boksene". Er ikke sikker på, at det er den mest optimale måde, men det kunne du gøre.
- Hvorfor er der en printerknap på forsiden? Forstyrrende, væk med den.
- Priser - efter min mening en meget intetsigende side. Hvis du vil have en side lignende, så ville jeg måske lave en prisgaranti - hvis i alligevel er de billigste på markedet, hvorfor så ikke? Jeg tvivler på, at den ville blive brugt særligt meget, og det giver en god tryghed.
Fra indkøbskurv til køb:
- Jeg synes det er en underlig måde, at I har delt jeres produkter op på mht antal, men I har jo nok jeres grunde. Jeg ville måske overveje at lade brugeren skræddersy løsningerne lidt mere, men som sagt, har I nok en god grund til, at det er, som det er.
- Fragtgebyr på 299. Er det inkl. eller eksl. moms? Det fremgår ikke under indkøbskurven. Det samme med gratis fragt over beløbet på de 1200 - det fremgår ikke af forsiden, om det er eksl. eller inkl. moms. Jeg ved godt, at man altid vil gå ud fra, at det er eksl. moms i og med det er en B2B virksomhed, men alligevel.
- Kun Dankort? Det er min opfattelse (jeg er muligvis forkert på den), at mange, især virksomheder, bruger Mastercard, Diners m.fl.
- Jeg synes godt I kunne lave en service der går ind og fortæller folk der laver ordrer mellem 900-1200, at de rent faktisk kan få handle for de ekstra penge gratis. Hvis man fx handler for 920, kommer man af med 1220, og kunne derfor egentligt have handlet for 300 kr.'s gratis i jeres shop, og sparet gebyret. Jeg ved godt, at det kan komme til at koste jer penge, men I kan også være heldige, at folk der har bestilt for 1100,- kr. så bestiller et produkt til 500,- da det er det eneste de lige kunne bruge. Det tror jeg kunderne ville blive glade for.
- Et godt Thorborg-råd: Hvis man afbryder et sted i betalingsprocessen, så lav gerne en lille undersøgelse, om hvorfor. Accepterer I ikke deres kreditkort? Var fragten for dyr? Bare et lille felt, hvor man kan give sin grund. Det kunne jo være, at folk gerne ville købe hos jer, men ikke var i stand til det.
Jeg synes det er en rigtigt gennemført hjemmeside. Flot og enkelt design, passer godt til produktet og målgruppen. Det bliver helt sikkert en succes.