Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min side? Jeg har brug for jeres hjælp.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wessel,

Også tak for din melding. Jeg har overvejet den variant du skriver om, men synes det kommer til at knibe med pladsen. Pris, producent og læs mere findes allerede.

Tak  for din mening.

Med venlig hilsen

Louise 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke synderligt glad for farve valget da jeg ikke synes rød og grå spiller særligt godt sammen, plus det faktum grå associeres med snavs, og det skulle jo gerne være det der ikke er på netop din side.

En anden ting. Jeg synes der bruges for meget plads på hovedebilledet og payoff'et (det med skjold mod snavs og høje priser) Det er ikke kriminelt, men skal den slags plads bruges synes jeg det skal sammenholdes med skiftende kommunikation (salgskanal, infokanal) med 3-4 forskellige budskaber der laver et slags "executive summary" om netop dine produkter og hvorfor de skal vælges.

Jeg kan godt lide den høje fokus på branding på denne side. Det er gennemført som det er på dine produkter... Dog synes jeg billederne af dine produkter virker computeranimerede hvilket ikke sender det bedste budskab. Jeg er dog vild med labeling'en af dine produkter. Enkelt, stilrent og gennemført. Lad hjemmesiden afspejle det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Ulrik/designnørd :o)

Jeg har læst dit svar, og har fået en masse guldkorn, som jeg har i sinde at tage op til overvejelse.

Jeg synes du nævner nogle gode muligheder for forbedringer. Fragt er en svær størrelse, men du har ret i at jeg kommer til at sætte den ned. Hvordan synes du om 199 kr. eller 150 kr.?? Jeg bruger DSV og har også udgift til paller og film. Helst modtager jeg ordre som er over min fragtgrænse på 1200 kr. :o) I forhold til mine erfaringer fra brancen, skulle det ikke være noget problem for "mine kundetyper" at komme over 1200 kr.

Søgemaskineoptimering er også en svær og krævende opgave. Jeg har taget lidt hul på opgaven, men synes det er svært at begå sig i den "slags miljø" når man er en almindelig person.

Igen tak for din hjælp og tid.

Med venlig hilsen

Louise

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

ups, det var godt set. tak for det. ja jeg startede med en fragtgrænse på 1000 kr. og har siden ændret den. tak for din hjælp. med venlid hilsen Louise

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par få kommentarer generelt til siden:

- Lad være med at have topbanneret som et billede, læg det som et baggrundsbillede istedet for. Problemet med at have det som et billede er, at der kommer en scrollbar nede i bunden af siden, medmindre man har en meget høj skærmopløsning. Sæt det som baggrundsbillede - giver samme effekt og er mere brugervenligt. Desuden gør billedet, at hele siden bliver forskudt, det vil sige at den ikke er centreret ordentligt.

- Ryk boksene med gratis levering op på niveau med indholdsboksen. Det irriterer mig enormt meget, at de er der, hvor de er.

- Som en anden har sagt, er det besværligt at komme til webshoppen. Omdøb "Produkter" til "Webshop" - ellers kunne det faktisk til forveksling godt ligne et online-katalog fra forsiden.

- Det er fint at have et link til webshoppen på forsiden - problemet er, at man (og med man mener jeg mig, og andre med en skærmopløsning lig med eller mindre end min) ikke kan se knappen umiddelbart uden at scrolle. Der er flere måder du kan komme uden om dette på. En af dem er, at du kunne sætte knappen op i en box ude i siden, ligesom "Gratis Levering boksene". Er ikke sikker på, at det er den mest optimale måde, men det kunne du gøre.

- Hvorfor er der en printerknap på forsiden? Forstyrrende, væk med den.

- Priser - efter min mening en meget intetsigende side. Hvis du vil have en side lignende, så ville jeg måske lave en prisgaranti - hvis i alligevel er de billigste på markedet, hvorfor så ikke? Jeg tvivler på, at den ville blive brugt særligt meget, og det giver en god tryghed.

Fra indkøbskurv til køb:

- Jeg synes det er en underlig måde, at I har delt jeres produkter op på mht antal, men I har jo nok jeres grunde. Jeg ville måske overveje at lade brugeren skræddersy løsningerne lidt mere, men som sagt, har I nok en god grund til, at det er, som det er.

- Fragtgebyr på 299. Er det inkl. eller eksl. moms? Det fremgår ikke under indkøbskurven. Det samme med gratis fragt over beløbet på de 1200 - det fremgår ikke af forsiden, om det er eksl. eller inkl. moms. Jeg ved godt, at man altid vil gå ud fra, at det er eksl. moms i og med det er en B2B virksomhed, men alligevel.

- Kun Dankort? Det er min opfattelse (jeg er muligvis forkert på den), at mange, især virksomheder, bruger Mastercard, Diners m.fl.

- Jeg synes godt I kunne lave en service der går ind og fortæller folk der laver ordrer mellem 900-1200, at de rent faktisk kan få handle for de ekstra penge gratis. Hvis man fx handler for 920, kommer man af med 1220, og kunne derfor egentligt have handlet for 300 kr.'s gratis i jeres shop, og sparet gebyret. Jeg ved godt, at det kan komme til at koste jer penge, men I kan også være heldige, at folk der har bestilt for 1100,- kr. så bestiller et produkt til 500,- da det er det eneste de lige kunne bruge. Det tror jeg kunderne ville blive glade for.

- Et godt Thorborg-råd: Hvis man afbryder et sted i betalingsprocessen, så lav gerne en lille undersøgelse, om hvorfor. Accepterer I ikke deres kreditkort? Var fragten for dyr? Bare et lille felt, hvor man kan give sin grund. Det kunne jo være, at folk gerne ville købe hos jer, men ikke var i stand til det.

 

Jeg synes det er en rigtigt gennemført hjemmeside. Flot og enkelt design, passer godt til produktet og målgruppen. Det bliver helt sikkert en succes. Smile

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Der er mange der har skrevet og jeg vil gerne bare sige tak til alle. Jeg startede ud med at skrive en personlig hilsen. Men nu har jeg opgivet. Så jeg vil gerne sige rigtig mange tak til jer alle. Jeg sætter stor pris på jeres hjælp.

Med venlig hilsen

Louise

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Det er en rigtig god webshop du har fået dig der - dejlige rolige farver, der ikke tager fokus væk fra produkterne, der i sig selv jo er lidt anonyme. Jeg kan godt lide din måde at præsentere produkterne på, da jeg ville synes det var irriterende at skulle klikke yderligere ind, hvis jeg skulle læse mere. Men smag og behag.

Jeg er enig med de andre omkring webshoppens synlighed. Ligeså manglede jeg en knap der hed "forside", og havde jeg ikke vidst jeg kunne klikke på logoet, ville jeg nok have logget ind igen - eller forsvundet fra siden.

Jeg er lidt miljøskadet  fra min tid som advokatsekretær, og kan ikke lade være med at læse korrektur. Der er en hel del kommafejl og opstillingsfejl. Bl.a. bruger man ikke punktum efter overskrifter og efter bullet-opstillinger. Jeg ville have sendt dig en mail med en 8-10 eksempler fra et par af siderne, men jeg kan ikke se, at jeg kan skrive til dig via din profil. Hvis du gerne vil have det uddybet, er du velkommen til at skrive til mig.

Held og lykke med shoppen

Mh

Susanne

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes den langt hen ad vejen er god..... dog har jeg det lidt som Morten.... alt det scrolleri er vildt træls i min verden...... folk har ikke meget tålmodighed på nettet... Jeg ville optimere siden så man ikke skal scrolle.....

 

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 17. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Enkel i sin opbygning, nemt at finde priser på produkter....hurtigt at finde kontakt info...

 

Tony

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise.

først og fremmest....UNDSKYLD - UNDSKYLD - UNDSKYLD!!!

Jeg har fuldstændig misforstået opgaven!!! - (Godt jeg i mit sidste indlæg fik skrevet jeg var træt da jeg skrev!!!) - Men det er først nu jeg har læst i dit indledende indlæg, at du henvender dig til B2B, - for det ville jeg egentligt ha' spurgt dig om nu, - men jeg har altså selv fundet svaret.. Men jeg synes det ændrer opgavens art en del, og ligeså kravene til dit site.. Jeg står stadig ved det jeg skrev, at jeg savner mulighed for at komme til selv shoppen m.v., når nu jeg er inde og læse om  alle dine produkteres fortræffeligeheder, og jeg mener stadig at din "produkt"-knap skal "omdøbes".

Men - jeg ved ikke hvor stort dit behov er for at "søgemaskeineoptimere", - det er vel en hel anden måde du skal markedsføre dine produkter på, - eller hvad? Det er dig der kender branchen og hvordan parametetrene er.. Jeg kender også lidt til rengøringsbranchen (har sq været inspektør for ISS..;-) ), men slet ikke nok..

Men hvis du vil vide mere, kan du jo læse en tråd jeg startede op, og lærte meget af, og jeg vil absolut anbefale du køber den rapport der bliver henvist til, til sidst.. http://www.amino.dk/forums/p/49712/298437.aspx#298437 . Jeg har ikke selv købt den endnu, men gør det.

Men du skal vel ud og besøge nogle af de her rengøringsfirmaer, - skal du ikke? Og indrykke nogle annoncer i diverse relevante fagblade, - og så skal dit salg vel komme der fra, - skal du ikke?

Og når det nu er B2B, så kan jeg godt se, at ordrer under 1.200 nok hører til sjældenhederne, og kan de ikke købe for 1.200, - jamen så er de sq f.h.v. uinteressante, - og må "bøde" for det - så hold du bare fast i dit ekspeditionsgebyr på 299,- - eller sæt det til 300,- lige i den forbindelse tror jeg ikke der er nogen grund til at være psykologisk...

MEN - og nu kender jeg ikke branchen specielt godt, -  men er du ikke oppe mod noget hvor dine konkurrenter som Henkel og hvad de ellers hedder tilbyder kredit til deres kunder.. - Du vil jo have dine kunder til at forudbetale, - der forudser jeg nogle problemer for dig, - men som sagt - du kender branchen bedre end jeg...

Hvad gør du iøvrigt den dag en "menig" kunde forvilder sig ind på din side og bestiller 5 ltr. grundrens? Kræver din side næsten ikke en form for "forhandler login"?

Mange hilsner, Ulrik

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)