Hej Rune, Vores veje krydses jo sjældent her på Amino - og jeg kan derfor ikke anfægte dine oplevelser. Men må da også indrømme at tonen var underlødig eksempelvis i forhold AB - der gik lidt Jante i den tråd. Jeg synes, det er sundt at du bragte emet op - det kan altid give os stof til eftertanke. Henrik PS - min største sviner her på Amino fik jeg af Amino - at blive kaldt MLM PUSHER |
Hejsa.
Godt at emnet tages op, da det altid er relevant på alle debatfora.
Som daglig anvender af Amino mener jeg dog ikke, at de negative indslag har fået overtaget her. Langt de fleste brugere får svar og hjælp til deres udfordringer og problemer helt uden at bemærke de negative indlæg. Dog er der naturligvis indimellem en eller to, der gør negativt opmærksom på sig selv. Oftest med den hensigt at tale ned om konkurrenternes produkter for at fremhæve egne, men mon ikke de fleste brugere godt kan gennemskue dem og deres tilgangsvinkel til tingene. De straffer primært sig selv, når de gør det - det er bare synd for dem, hvis de ikke selv er klar over det.
Når det er sagt, så er det klart at der alligvel skal skrides ind overfor gentagne syndere. Det mener nu også er tilfældet her på Amino, og faktisk endda i en grad, som er mere end det, man kan forlange. Jeg ser ofte Thorborg give helt berettigede advarsler eller "pauser". Så godt gået.... Keep up the good work.
Mvh Morten.