Hej Peter
Nu har jeg lige været ind på din kones for at se, man kan ikke bruge dankort. De viser logo for VISA, MC og AMEX, ikke for dankort. Så hvis man kan betale med dankort så er det fordi det er et visa-dankort. Jeg bestilte en taske (selv om jeg ikke er den type mand ;o)), gik til betalingsflowet, åbnede paypal vinduet. Intet dankort.
Det er ikke fordi din kone bruger noget andet til hendes retail del? Altså i butikken?
|
Jeg syntes det er en meget fin shop din kone har, der er dog en ting I måske skal kigge på.Jeg lavede 3 fakekøb uden at gå igennem betalingsflowet, men jeg fik alligvel 3 kvitteringer som om jeg havde betalt. Den skal nok først sendes når bestillingen er godkendt.
Nu bruger jeg som sagt ikke selv PayPal, men har de et auth - capture forløb, så man får lavet en auth når kunden har indtastet sit kortnummer. Så kan man efterfølgende bruge en unik reference til at capture beløbet når man har afsendt varen. Det betyder at kunden først bliver trukket pengene når varen er sendt, og er et en del af fjernsalgsloven som internet salg høre ind under. Blot en reminder, hvis det ikke er en del af PayPal.