| Er der nogen som har erfaring med programmering i PHP op imod API-delen til økonomissystemet e-conomic? | 
Hvis du er tålmodig kan du spørge mig igen om et par måneder, så er der en ret god chance for at jeg har kigget på det 
 Debat
             Debat

| Hvis du er tålmodig kan du spørge mig igen om et par måneder, så er der en ret god chance for at jeg har kigget på det  | 
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
| Hehe, det er jeg ikke og der er absolut ingen hjælp at hente hos e-conomics API-team. | 
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
| 
 Vi kan sagtens connecte til e-conomic, men kan eksempelvis ikke få vist debitorerne, selvom der er oprettet nogen i debitorkartoteket, ligesom vi heller ikke kan oprette en ny debitor via API - ingen af delene giver dog nogen fejl. | 
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
| Hej Kurt Det kan være jeg kan hjælpe. Vi har også haft problemer i starten, men vi fik dog hul igennem efter et stykket tid. Hvordan gør i nu for at forbinde, og hive informationer ud? har du noget kode jeg kan se? 
 Hilsen Thomas | 
| Hej Moskjær 
 Jeg er også igang med deres API, og forhåbenligt kan jeg snart exportere min ordre fra osCommerce til e-conomic. Debitorer og varekartotek har jeg lagt ind via CSV-filer | 
Tim
Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.