Jeg har Google Adsense på et par sider, men det bliver ikke rigtig til noget Jeg kan se at click procenten kun er 0,81%. Jeg ved godt at man ikke må snakke om hvor meget man tjener på Adsense, men er en clickprocent på 0,81% ikke meget lille? Og er det nogle gode tips til placering af adsense? eller andre måder at forøge sin indtjening? |
Prøv at se på denne side: https://www.google.com/support/adsense/bin/answer.py?answer=17954
Her finder du bl.a. nedenstående "heat map", der illustrere hvilke områder der normalt vil give de bedste klikrocenter.
Og ja, 0,81% ER meget lavt. På "almindelige" websites skulle du gerne op på 5-20%, og på sites der er super optimeret til AdSense kan du komme helt op i 30-50% (men det er så normalt også fordi der ikke er ret meget andet spændende på siden end annoncerne :))
Her finder du bl.a. nedenstående "heat map", der illustrere hvilke områder der normalt vil give de bedste klikrocenter.
Og ja, 0,81% ER meget lavt. På "almindelige" websites skulle du gerne op på 5-20%, og på sites der er super optimeret til AdSense kan du komme helt op i 30-50% (men det er så normalt også fordi der ikke er ret meget andet spændende på siden end annoncerne :))