Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du som sædvane kun har ca 30 poster på en måned, ville jeg gøre det pr. måned, så det ikke løber løbsk, hvis du har mere end 30, ville jeg gøre det oftere. Det afhænger jo helt af din arbejdsrytme, og hvor tit du sidder med "administration". Men du skal altid have fristerne for øje mht moms, så du er klar til at angive for hele perioden, når det er tid. Men hvis du ikke bogfører indtægterne løbende, kan du ikke lave opfølgning på dine debitorer.

Du er velkommen til at sende mig en screendump. Min mail står på min hjemmeside :)

Mh

Susanne

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:38

mht. summa så er det klart anbefalelsværdigt alene at anvende debitor/kreditor modulet (faktura fra debitor og kreditor) og undgå posteringer direkte i kassekladden, da du med dets automatisk nummersystem ellers har meget svært ved bevare kronologien og dermed også oversigten over regnskabet. Specielt hvis du skal aflevere til revisor m.fl. er det mange timer sparet for ham, og dermed kr. for dig :) bare et lille input.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24

Hej!

Du har så bare det problem, at du ikke kan fakturere i nyt regnskabsår, før det gamle er afsluttet, og

du kan således ikke pille ved debitor/kreditorsamlekonti.

Så den sparede tid kan hurtigt blive spist op!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)