Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra skype til nyhedsavisen til konkurs?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

yodk:

I USA skal man være gået konkurs før folk tror man kan lede en stor virksomhed!

Så han har da muligheder derovre, hvis ikke andet (:

Tja..... Hvis man skal hyre en pilot til at flyve sit fly, vil man så vælge en som aldrig har haft et eneste uheld, eller vil man vælge en som tidligere har trykket hånd med haverikommisionen?

Hvis jeg skal skulle vælge, så må jeg sgu indrømme at jeg kunne være tilbøjelig til at vælge en som har prøvet at styrte ned før.... 
På baggrund af hans tidligere erfaring, er han nok mere opmærksom på eventuelle forvarsler om at venstre motor snart står i flammer  Smile

/Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 20:35

Jo jeg har læst den side før kan jeg se nu Wink

Har før hygget mig med hans liste over ting han ærger sig over..

http://lundxy.com/?page_id=3064

Meget underholende :)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:36

Jesper Norbøll:

yodk:

I USA skal man være gået konkurs før folk tror man kan lede en stor virksomhed!

Så han har da muligheder derovre, hvis ikke andet (:

Tja..... Hvis man skal hyre en pilot til at flyve sit fly, vil man så vælge en som aldrig har haft et eneste uheld, eller vil man vælge en som tidligere har trykket hånd med haverikommisionen?

Hvis jeg skal skulle vælge, så må jeg sgu indrømme at jeg kunne være tilbøjelig til at vælge en som har prøvet at styrte ned før.... 
På baggrund af hans tidligere erfaring, er han nok mere opmærksom på eventuelle forvarsler om at venstre motor snart står i flammer  Smile

/Jesper

Hehe... Dét er da en måde at sige det på :)

Morten skal nok komme hurtigt op igen. Hans netværk indeholder bl.a. Richard Branson (Virgin) som er interesseret i Morten til hans tænketank. Og så er han jo stadig en ung gut, så han skal nok få etableret sig hurtigt igen. Det er en skam at det ender med en personlig konkurs, men uanset hvad er der ALDRIG nogen vindere i en konkurs og det første stykke tid, som han også beskriver, føler man at man er den eneste der har tabt... Når egosismen så småt forsvinder ser man, at det går ud over en masse mennesker og så har man det bare endnu værre... Det er ikke sjovt det han går igennem, men det at han rejser sig igen - for det gør han - gør ham til en stærk iværksætter ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:04

FashionFreakZ UK Ltd:

og hans nyeste projekt der gør PDF filer søgbare i Google.

Tror jeg har fundet det projekt du tænker på..

Det laver pdf dokumenter om til flash blad? :)

http://www.pagegangster.com/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:10

davidchristensen

Jeg må desværre melde pas til den. Alt jeg ved er bare at de har gang i et projekt med PDF og Google. Læste om det for et ½ års tid siden og må ætligt erkende at jeg ik kan huske den 100% korrekte diffination af hva det er de kan med det PDF som andre indtil nu ik kan.
Men du kan være sikker på at det er noget nyt ellers er Morten Lund ik med

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:19

huey

Så vildt jeg ved så har Morten Lund ALDRIG påstået han er nogen verdensmand. Han er jo en af de mest pressesky mennesker... Hvis du kan finde et eksempel på hvor han selv påstår han er en verdensmand eller roser sig selv over evne vil jeg meget gerne se det. Alt han har skabt indtil nu, se CV, har alle ansatte og partnere fået æren for. Så hvem påstår han er en verdensmand?

Nu siger du en konkurs ændre noget. Han laver vel fejl som alle andre og manden har tabt flere penge på det end du nogensinde i hele dit liv kommer til at tjene. Så tror du helt seriøst selv på at det var med hans gode vilje at firmaet lukkede? Og nu er en konkurs jo et udtryk for at et firma ik har flere penge. Den konkurs har endda betydet han selv går personlig konkurs så hvor satan er det han snyder nogen henne?

Næste gang du kommer med et indlæg så ville et par argumenter og referencer måske være en hjælp. Der er forskel på en svindler og en iværksætter der tager chancen og satser alt på det pjojekt han tror på. Om det lykkes er jo så spørgsmålet ingen kan besvarer når beslutningen tages.

Det her er et iværksætter forum så har du en holdning der hedder at folk der er iværksættere og tager chancer er svindlere, men efterfølgende selv tager ansvar for deres handlinger tror jeg du er gået meget forkert i byen. For så er du jo ik iværksætter!!!!!!!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:20
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 03:22

FashionFreakZ UK Ltd:
Jeg må desværre melde pas til den. Alt jeg ved er bare at de har gang i et projekt med PDF og Google. Læste om det for et ½ års tid siden og må ætligt erkende at jeg ik kan huske den 100% korrekte diffination af hva det er de kan med det PDF som andre indtil nu ik kan.
Men du kan være sikker på at det er noget nyt ellers er Morten Lund ik med

Det er bare helt iorden. Og jeg ønsker alt det bedste til manden og til dig og til dem som iøvrigt læser dether :)

Kram. David
_

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:26

Jesper Norbøll

Er helt enig med dig og han har jo masser igang sat så det er kun et spørgsmål om tid før et værdiløst projekt er millioner værd igen.

Du kan tage alt fra en person men ik personens hjerne og viden. Og det er jo den der gør Morten Lund til Morten Lund. Det er og har aldrig været pengene.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)