Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange kunder har jeg på amino?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg læste denne tråd; http://www.amino.dk/forums/t/49850.aspx blev jeg alligevel lidt overrasket over, hvor mange af vores kunder, som er på amino..

Det er jo ikke til at kende alle virksomheder her inde, da ikke alle skriver under virksomhedens navn - Så nu er jeg lidt nysgerrig - Hvor mange af vores kunder kommer egentlig her fra?

Så køber du din emballage m.m. på Jakodan.dk, så ræk lige hånden op og sig "her" :-)

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:10
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

og hvad så når vi rækker en hånd op?? det skuffer mig at der er begyndt at komme så mange reklame posts herinde.. Tænk lige over hvad andre iværksættere lærer fra din post inden du poster, spild af vores kostbare tid at læse det der igennem..

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

wessel:

og hvad så når vi rækker en hånd op?? det skuffer mig at der er begyndt at komme så mange reklame posts herinde.. Tænk lige over hvad andre iværksættere lærer fra din post inden du poster, spild af vores kostbare tid at læse det der igennem..

Det må du sørme undskylde, det var slet slet ikke ment som en reklame.. Det var seriøst fordi jeg synes, det kunne være sjovt at se, hvor mange kunder, jeg egentlig har på amino. Jeg beklager, at det er tidsspilde for dig - for mig har det stor betydning at vide, hvor vores kunder kommer fra.

Fx forleden var der en der sagde til mig i telefonen, at jeg havde svaret på hendes post på amino - og jeg vidste slet ikke, at hun havde fundet os der igennem. Så hvis det nu viser sig, at vi i virkeligheden har rigtig mange kunder herinde, kunne der måske være en fidus i det for os, fx at reklamere herinde eller på amino-messe eller lign.

Så unskyld, hvis jeg spilder din tid, troede vi var her for at hjælpe hinanden - og for mig, ville det være en stor hjælp at finde ud af.

Men hvis det er sådan indlægget læses, har jeg måske udtrykt mig forkert - så bare glem tråden, jeg må se, om jeg kan finde ud af det på en anden måde!

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 09:00
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

"Op på hesten igen Jakodan"

Jeg har en coach virksomhed - har ikke erhvervet kunder direkte via Amino, men en enkelt der lavede en google søgning og fandt mig via den vej.

Jeg tror, at branchen man befinder sig i har en stor betydning for den direkte kundekontakt. Men alligevel blander jeg mig i debatter, kommenterer og hjælper jeg andre Aminoer.

For jeg er også nybegynder og har indimellem selv behov for hjælp/gode råd - og der er jeg meget positivt overrasket!

Fortsat god dag til alle Aminoer  Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Korsør
Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:19

Hej Jakodan

Bakkeskoven er din fremtidige kunde ( vi starter op i efteråret ).

"Kontakten" , fandt vi her på Amino, jeg syntes det er et genialt forum til at finde samarbejdspartnere. Efter de andres anbefalinger slipper vi for fejltagelser. Dejligt..

Venligst

Bakkeskoven.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:29

Jakodan:

Det må du sørme undskylde, det var slet slet ikke ment som en reklame.. Det var seriøst fordi jeg synes, det kunne være sjovt at se, hvor mange kunder, jeg egentlig har på amino. Jeg beklager, at det er tidsspilde for dig - for mig har det stor betydning at vide, hvor vores kunder kommer fra.

Fx forleden var der en der sagde til mig i telefonen, at jeg havde svaret på hendes post på amino - og jeg vidste slet ikke, at hun havde fundet os der igennem. Så hvis det nu viser sig, at vi i virkeligheden har rigtig mange kunder herinde, kunne der måske være en fidus i det for os, fx at reklamere herinde eller på amino-messe eller lign.

Så unskyld, hvis jeg spilder din tid, troede vi var her for at hjælpe hinanden - og for mig, ville det være en stor hjælp at finde ud af.

Men hvis det er sådan indlægget læses, har jeg måske udtrykt mig forkert - så bare glem tråden, jeg må se, om jeg kan finde ud af det på en anden måde!

Alternativt kan du jo lave et indlæg i "jeg har et tilbud" hvor du skriver at hvis man sender dig en PM, så vil du sende en rabatkode tilbage. Så vil du kunne måle ca. tallet for dine amino-kunder.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tør næsten ikke (hvis nu ham den store stygge Wessel kommer efter mig...Smile)

Men lige så forsigtigt  rækker jeg altså også hånden op!!!

Jeg er heller ikke kunde endnu hos dig JAcodan - men jeg bliver det senere i løbet af foråret, - og  fordi der var en tråd om hvor folk købte emballage, - Jeg synes også kun det er GENIALT hvis vi kan finde sammen og støtte hinanden her på Amino - både med gode råd - men så sandelig også med køb/ordre...

Alt andet vil da være noget pjat, - og Wessel - man vælger altså selv hvad man har lyst til at læse og hvad man vil bruge sin tid på! Og trådens overskrift indikerede jo ret klart hvad "trådstarter" fiskede efter)

Ha' en god dag.

Ulrik

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 12:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi bliver nok også kunder hos jer :)

Min kærestes firma har været kunde hos jer :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:24

her Yes

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 09:56