Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange kunder har jeg på amino?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Her Big Smile

Arbejder med online salg og design.

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 10:16

Reklame eller ej? Vi handler også ved Jakodan - men hvad skal der til for at komme med som en reference på jeres hjemmeside?

Venlig hilsen

Louise Berg

www.milledille.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 10:28

Jeg melder mig også under fanerne som kunde hos jakodan!

Fra København S.
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:37

Yes er også på kundelisten

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 10:39

Yes

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 16:52

Milledille:

Reklame eller ej? Vi handler også ved Jakodan - men hvad skal der til for at komme med som en reference på jeres hjemmeside?

Venlig hilsen

Louise Berg

www.milledille.dk

Hej Louise,

Hvis du sender mig dit logo (helst jpg eller lign.) og en tekst, sætter jeg dig på med det samme!
Send det til : nina@jakodan.dk
hvis andre skulle have lyst, må i endelig sige til :-)
http://www.jakodan.dk/p37.asp

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:21

Hej Nina

Så må jeg med glæde også melde mig. Fandt nogle skønne grønne lommer til følgesedler til vores kasser i eButikken. De er her: http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=13&id=881&getString=qstr%3Dmilj%25F8%26page%3D12%26top%3D20

Vi har godt nok en "blå" profil, men vi opfører os meget grønt, så at finde nogle grønne følgeseddellommer, som ikke blot er grønne at se på, er "båre dejli".

Så nu prøver vi dem af, og foreløbig går det meget godt, men fugtigt er det jo både her, men også - ind i mellem - udenfor for kundernes huse, hvor pakkerne stilles.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:34

Hilsen Annette
Kids-world.dk - En af Danmarks største forhandlere af børnetøj og babytøj

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:27

Lisbeth Toft Jensen:

Hej Nina

Så må jeg med glæde også melde mig. Fandt nogle skønne grønne lommer til følgesedler til vores kasser i eButikken. De er her: http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=13&id=881&getString=qstr%3Dmilj%25F8%26page%3D12%26top%3D20

Vi har godt nok en "blå" profil, men vi opfører os meget grønt, så at finde nogle grønne følgeseddellommer, som ikke blot er grønne at se på, er "båre dejli".

Så nu prøver vi dem af, og foreløbig går det meget godt, men fugtigt er det jo både her, men også - ind i mellem - udenfor for kundernes huse, hvor pakkerne stilles.

At der er lidt fugt betyder ikke så meget, hvis du sørger for at opbevare dem i kassen - de bliver ikke lige nedbrudt over natten.
Og hos din kunde gør det jo ikke noget, det er netop meningen at nedbrydningsprocessen skal begynde, når den sendes afsted til kunden, den skal sandsynligvis ikke genbruges og skal smides ud når kunden får den.

Men dejligt at høre du er glad for dem - vi får større og større efterspørgsel på miljøvenlige varer, så det er noget vi arbejder meget på, så vi finder nye varer, tjekker leverandører osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10

Hej

Jeg er ikke kunde hos jer, da jeg gerne genbruger embalagen...Har masser af overskuds embalage.

Ellers har jeg ingen kunder gennem amino, da det efterhånden er udviklet til et webshop forum. Hvor man nok skulle have haft et emballage firma.Stick out tongue Istedet for en producerende virksomhed.

/Kenneth

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)