1) Jeg er klar over at jeg skal have et CVR nummer ... Koster det noget, og hvor lang tid tager det at blive registreret som virksomhed?
2) Når jeg bor hjemme... hvordan foregår det så mht virksomhedens adresse? og er der nogle særlige forhold jeg skal være opmærksom på der?
3) Hvordan udarbejder man i korte træk et regnskab? altså.. det drejer sig om begrænset omsætning og antal kunder i begyndelsen, og kunne godt tænke mig enten at bruge e-conomic eller bare regneark.
4) Jeg har godt 20000 kroner jeg har sparet op.. dvs at mit indskud er 20000 kroner. Hvis nu jeg efter et års tid har tjent en del penge og ønsker at tage mit indskud ud... hvordan foregår dette så? og skal det så pludselig beskattes?
5) Nu når jeg fx tjener penge på min første tøj kollektion (altså.. det håber jeg da på at gøre :P) skal overskuddet så beskattes med det samme.. eller skal det først beskattes når jeg vil have det udbetalt til mig selv eller hvordan?
Håber i kan svare på lidt af det! Jeg er ganske grøn på området og er super taknemmelig for den store hjælp jeg hidtil har opnået i dette forum!