Selvom at vi er igang med en finanskrise, så bliver vi ved med at shoppe. Folk bliver fyret, mens at nogle lande har krig.
Alt imens så skal vi have handlet ind og ofte opfyldt vores behov. Og ofte så går vi tomhændet ud af nogle forretninger fordi at vi synes der er rodet eller betjeningen ikke er god.
Fanget den?
Hvad ville folk sige til at man lavede en side hvor man kan lave anmeddelser af diverse butikker?
Man kan sammenligne det med smiley-ordningen, altså at man hele tiden kan forbedre sin rating!
Vil nogle bruge det til noget? Nogen der vil gøre det til en hobby? Nogen chefer der vil bruge det til at gøre noget ved sin virksomhed?
Er selv lidt nede. Havde præcis samme idé i hovedet! Det positive er, at jeg ikke kendte de 2 sider - ergo er der nok andre også, som ikke kender dem. Måske der er plads til et site mere af samme skuffe.
Det jeg umiddelbart falder over er, at de 2 sider primært henvender sig til private. Hvorfor ikke lave et site med fokus på B2B? Mit koncept som ligger i skuffen derhjemme adskiller sig en smule fra dette, men jeg kan nu bruge de 2 sites som inspiration.
Er selv lidt nede. Havde præcis samme idé i hovedet! Det positive er, at jeg ikke kendte de 2 sider - ergo er der nok andre også, som ikke kender dem. Måske der er plads til et site mere af samme skuffe.
Det jeg umiddelbart falder over er, at de 2 sider primært henvender sig til private. Hvorfor ikke lave et site med fokus på B2B? Mit koncept som ligger i skuffen derhjemme adskiller sig en smule fra dette, men jeg kan nu bruge de 2 sites som inspiration.
Om der er plads til et til? Ja - men jeg så nu hellere et monopol på det marked så folk ved at de kun skal kigge et sted efter anmeldelser og ikke på en masse forskellige sider.
Om der er plads til et til? Ja - men jeg så nu hellere et monopol på det marked så folk ved at de kun skal kigge et sted efter anmeldelser og ikke på en masse forskellige sider.
VH Jørgen Olsen
Er det ikke sådan noget du opnår ved at være den bedste?
I øvrigt gør konkurrence at du skærper din forretning, så selv om det er 3. site af den karakter vil jeg mene der stadig er plads.
Det er muligt, at trustpilot også henvender sig til B2B - det er bare en meget uoverskuelig hjemmeside.
Det jeg mener er et alternativ, som udelukkende henvender sig B2B. Jeg yder selv regnskabsservice og lever af mine kunders og revisorkontakters anbefalinger. Jeg ville dog være rimelig usynlig på begge hjemmesider. Jeg ville gerne betale eks. kr. 1.000,- for at have mine kontakters bedømmelser liggende på en sådan side. Jeg har naturligvis referencer på min egen hjemmeside, men så skal man også lige finde den specifikt. At have dem eksternt fra sin egen hjemmeside er jeg sikker på ville være en god idé.
Spørgsmål til alle: hvad ville I betale for figurere på en sådan side?
Det er muligt, at trustpilot også henvender sig til B2B - det er bare en meget uoverskuelig hjemmeside.
Det jeg mener er et alternativ, som udelukkende henvender sig B2B. Jeg yder selv regnskabsservice og lever af mine kunders og revisorkontakters anbefalinger. Jeg ville dog være rimelig usynlig på begge hjemmesider. Jeg ville gerne betale eks. kr. 1.000,- for at have mine kontakters bedømmelser liggende på en sådan side. Jeg har naturligvis referencer på min egen hjemmeside, men så skal man også lige finde den specifikt. At have dem eksternt fra sin egen hjemmeside er jeg sikker på ville være en god idé.
Spørgsmål til alle: hvad ville I betale for figurere på en sådan side?
Hej.
Du kan da få lagt dine kontakters bedømmelser op på trustpilot gratis - så hvorfor betale 1.000kr for at have dem hos dig?
Jeg er ikke i lommerne på trustpilot, så jeg har ingen kommerciel interesse i at overbevise dig om at et tredje alternativ er en dårlig ide - jeg synes bare trustpilot er perfekt og jeg har været inde og anmelde alle de firmaer der har taget røven på mig/mit firma allerede.
Jeg synes ikke trustpilot er uoverskueligt, tværtimod - jeg kan ikke forestille mig det kan blive nemmere.
Men du kunne jo lave et alternativ hvor man kan identificere og anmelde virksomheder som IKKE har en hjemmeside.