Jeg er ikke i lommerne på trustpilot, så jeg har ingen kommerciel interesse i at overbevise dig om at et tredje alternativ er en dårlig ide - jeg synes bare trustpilot er perfekt og jeg har været inde og anmelde alle de firmaer der har taget røven på mig/mit firma allerede.
Har du også positivt anmeldt de firmaer hvor du har fået en god betjening/service? Det er tit problemet med sådanne sider at folk fokuserer mest på det dårlige.
hvis der skal laves en ny side som der sikkert er plads til, så skal den tilbyde nogle nye ting. Det har været oppe at man kunne give anbefalinger af varer som butikken så kunne linke til. Når butikken sender e-mail ud med ordren, så kunne der være et link til "Husk at bedømme os".. mulighederne er mange.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg er ikke i lommerne på trustpilot, så jeg har ingen kommerciel interesse i at overbevise dig om at et tredje alternativ er en dårlig ide - jeg synes bare trustpilot er perfekt og jeg har været inde og anmelde alle de firmaer der har taget røven på mig/mit firma allerede.
Har du også positivt anmeldt de firmaer hvor du har fået en god betjening/service? Det er tit problemet med sådanne sider at folk fokuserer mest på det dårlige.
hvis der skal laves en ny side som der sikkert er plads til, så skal den tilbyde nogle nye ting. Det har været oppe at man kunne give anbefalinger af varer som butikken så kunne linke til. Når butikken sender e-mail ud med ordren, så kunne der være et link til "Husk at bedømme os".. mulighederne er mange.
Hej.
Enig - det kan være et problem og giver derfor ikke et retvisende billede af mange virksomheder - jeg vil dog sige at der også er mange gode bedømmelser (flot andel) på trustpilot.
Jeg har givet 10 negative og 1 positiv anmeldelse på trustpilot.
Jeg bruger kun tid på at anmelde virksomheder hvor jeg er blevet behandlet pisse godt eller pisse dårligt - alle dem der ligger midt imellem har jeg ikke tid til at behandle.
Det er sørme ikke udelukkende negative anmeldelser der skrives. Jeg vil godt her lige nævne vores egen anmeldelse på Trustpilot.
Det eneste vi gør i markedsføringsmæssig henseende mht. Trustpilot er at opfordre kunden - i den mail vedkommende modtager ved handlens afslutning - til at bedømme os.
Jeg vil da ikke udelukke at det kunne være interessant at få sine varer bedømt, men at lave en ny "Trustpilot" ser jeg ikke noget behov for. Lad kunderne flokkes om en enkelt eller to, ellers bliver det uoverskueligt og værdien mindre. - Så jeg er helt på Jørgen Olsens side.
Og jo, vi anmelder sandelig også selv firmaer på både godt og ondt - dem vi handler med.
Det lader til, at der er flere, der har fået denne gode idé. Jeg lader den vist igge i skuffen.
Jeg synes dog ikke, at der er nogen af siderne, som præsenterer sig specielt godt. Hvis det skulle koste penge at blive oprettet skulle der naturligvis noget ekstra til. Disse 3 hjemmesider er alle inaktive forstået på den måde, at de vist ikke bruger det store krudt på markedsføring - det er op til virksomhederne selv at finde dem. Pengene skulle gå til markedsføring og til betaling af et professionelt brugerpanel, så man kunne komme frem til en noget bedre løsning.