Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mød en super spændende iværksætter

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ikke kender Birgit fra Min Mave, så lyt med her og lær af hende!

Klik her

Dbh Martin 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:05

Et rigtig godt interview og nogle gode grin undervejs Big Smile

("Det er ikke fordi de fucker mig i den forstand!" som Thorborg siger det)

Det er en god og spændende måde at få et indblik i andre Med-amino'ers virksomheder og dagligdag.

Keep up the good work Thorborg!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:33

Tak for det Anders, det er jeg glad for.
Jeg laver snart et afsnit om PR, så hvis du eller andre har spørgsmål til hvordan man laver god PR, så ring ind på tlf. 3696 4270 og stil dit spørgsmål, så kommer det måske med i et snarligt interview med en meget dygtig PR mand.

Dbh Martin 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:13

Jeg hørte det tidligere i dag og syntes også det var rigtig godt Big Smile.

Både din og Birgit's "ping-pong" fungerede godt under interviewet - imponerende nok når man tænker på at Idet var via Skype og I sad jeg ved ikke hvor mange tusing kilometer fra hinanden.

Hvis jeg skal komme en enkelt negativ, men forhåbentlig konstruktiv, kommentar, så vil jeg sige at interviewet var for langt.
80 minutter er sørme langt bare at sidde og lytte koncentreret til. Selv hvis det havde været en dokumentar-udsendelse i tv (eller på nettet for den sags skyld) ville 80 minutter også være for langt hvis det var centreret udelukkende om ét objekt.

/Jesper

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:27

Hej Jesper

Tak for kritikken.
Jeg er selv meget i tvivl om længden, men syntes det er så meget overfladisk skrammel der ude, at jeg egentlig har lyst til at lave noget der går lidt mere i dybden. Men du har nok ret, jeg skal nok holde mig under en time.
Igen tak!

Dbh Martin

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:59

Hej Martin.

Endnu et super tiltag fra din side. Ligesom de andre, så synes jeg, at dette interview var rimeligt langt.

Min idé vil være, at du deler det op i mindre bidder, så det simpelthen bliver forskellige afsnit, hvor du giver hvert en lille overskrift - præcis, som du har gjort i dine bøger - Så lister du samtlige links på i en tråd, så man kan klikke sig ind mellem de forskellige - eller noget i den dur. Så kan man høre en bid i ny og næ, eller kun høre omkring det emne, som interesserer en i det givne interview. Dette tror jeg, vil fungere meget bedre.

Et lille konstruktivt råd til, ville være, at du lavede en lille beskrivelse til hver brevkasse herinde: http://www.screencast.com/users/Thorborg/folders/Thorborgs%20Brevkasse. Ofte synes jeg nemlig, det er lidt uoverskueligt, og hvis man lige har misset nogle afsnit, så kan man pludselig ikke huske, hvor langt tilbage, man skal gå. Derfor ville det være smart med en lille beskrivelse, eller specifik overskrift til hver brevkasse her også.

Alt i alt er det fantastisk, du giver dig tid til dette, og dine seneste interview-påfund skal nok blive mindst lige så populære Wink

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 01:21

Jesper Norbøll:

Hvis jeg skal komme en enkelt negativ, men forhåbentlig konstruktiv, kommentar, så vil jeg sige at interviewet var for langt.
80 minutter er sørme langt

Og så er 80 minutter faktisk en ret kort samtale mellem netop Martin og Birgit! Angel

~
Anja

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:13

Tak for de gode råd, jeg lytter!
Jeg er ved at lave det hele om og det skal nok blive langt bedre.
Jeg famler bare lidt frem i starten, da det er meget nyt for mig.
Så forvent langt flere fuck ups fra min side :-)

Dbh Martin

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:25

Martin Thorborg:

Så forvent langt flere fuck ups fra min side :-)

Det er sgu så dejligt at selv de bedste laver fuck-ups - det får os andre til at turde noget mere. Wink

~
Anja

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 16:31

Hej Martin

Bare lidt input:

Jeg har ikke hørt indslaget endnu, selvom det lyder spændende. Desværre afskrækker længden også mig lidt, fordi det så ikke er noget man lige går i gang med. Det skal planlægges lidt og så falder der nok en del fra. Jeg synes, der er lidt paralleller til E-pusher her .. Wink

Jeg vil dog foreslå dig at splitte sådan et indslag op: Enten i en kort / eller light version med de bedste guldkorn og så den fulde udgave, hvis man får blod på tanden.

Du kunne også dele det op i flere stykker efter emner, fx. "Om at komme i gang",  "Om at udvikle forretningen" og evt. nogle flere. Det kunne du så lave til nogle faste spørgsmål, som du altid stiller til dine gæster og på dn måde får en fast opbygning af dine udsendelser.

Brevkassen er et godt initiav, spændende at følge hvad det bliver til.

mvh

Henrik I.

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)