Hej Martin.
Endnu et super tiltag fra din side. Ligesom de andre, så synes jeg, at dette interview var rimeligt langt.
Min idé vil være, at du deler det op i mindre bidder, så det simpelthen bliver forskellige afsnit, hvor du giver hvert en lille overskrift - præcis, som du har gjort i dine bøger - Så lister du samtlige links på i en tråd, så man kan klikke sig ind mellem de forskellige - eller noget i den dur. Så kan man høre en bid i ny og næ, eller kun høre omkring det emne, som interesserer en i det givne interview. Dette tror jeg, vil fungere meget bedre.
Et lille konstruktivt råd til, ville være, at du lavede en lille beskrivelse til hver brevkasse herinde: http://www.screencast.com/users/Thorborg/folders/Thorborgs%20Brevkasse. Ofte synes jeg nemlig, det er lidt uoverskueligt, og hvis man lige har misset nogle afsnit, så kan man pludselig ikke huske, hvor langt tilbage, man skal gå. Derfor ville det være smart med en lille beskrivelse, eller specifik overskrift til hver brevkasse her også.
Alt i alt er det fantastisk, du giver dig tid til dette, og dine seneste interview-påfund skal nok blive mindst lige så populære