Hej. Mit første indtryk var, at det egentlig er en pæn og nobel side, som helt klart er 'grøn'. Men at det skulle være en e-shop, synes jeg ikke ligefrem udstråler af din side. - Jeg ser nogle pæne billeder, der skifter hele tiden, og det forvirre mit øje ret meget, imens jeg leder efter en menu med varer. - Jeg synes også, at dit budskab fylder for meget på forsiden. Hvorfor er der ingen varer at finde der? Jeg klikkede på 'fødevarer' og ser så et stort billede af et gasblus. Det forvirrede mig også, for havde jeg ikke lige set på forsiden, at du var co2-neutral? - Det er gas da vist ikke. - ok, men stadig ingen varer at købe. Herefter klikkede jeg på 'honning', som jeg tilfældig så i menuen i venstre side. Og det kan nok være jeg fik honning - nok en 1/2 meter. Her ville jeg godt nok foretrække at de lå flere ved siden af hinanden, men det bunder nok ud i at jeg ikke gider scrolle ret meget, for så jeg mister overblikket. Nå, men nu skal jeg også være flink *S*.
Det lyder mystisk, for når du kan have reklamer, så kan du vel også have varer. Hvilken udbyder har du shoppen hos? |
Morten H. Boldsen:Jeg er helt enig i, at det er en kamp at komme til at se de produkter, som jeg kan købe. Man skal klikke mange gange og det er ikke altid lige let at se, hvor man skal klikke.
Smid tilbudsprodukter eller top-sellerter på forsiden og smid også produkter ind, når man har klikket på en varegruppe (inden under-varegruppen). Og prøv evt. at vise flere produkter på hver side, så du ikke behøver så mange under-varegrupper (hvert produkt behøver ikke så meget plads - man kan jo altid klikke sig ind på det, hvis man vil vide mere).
Hej Morten
Arg! Du har ret, alle har ret. Det er noget juks med de kategorier! Jeg laver det om!
Mvh. Charlotte