Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er idé forladt! Hjælp!

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Ja det er noget juks med fragten. Jeg har deltaget en del i fragt debatten og der er ikke rigtig nogle løsninger...

Man får faktisk 8% i rabat ved hvert et køb. Jeg skal muligvis tydeliggøre det lidt mere...

Tak for indput!

God dag!

Mvh. Charlotte

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 14:27

Charlotte Nathali Jans:
Man får faktisk 8% i rabat ved hvert et køb. Jeg skal muligvis tydeliggøre det lidt mere...

. . . eller også skulle du droppe denne form for rabat.

Jeg har fået den tanke, at den måske forvirre mere end den gavner - jeg ved det ikke, men jeg tror det, for ikke alle dine kunder er vel interesseret i at støtte dine forslag, eller at gemme sine point til senere brug.

Personligt ville jeg foretrække at få varen 8 % billigere, eller måske en lavere forsendelsesomkostning.

8 % af varens pris, kan være med til at nedsætte forsendelsen væsentlig, og dermed kunne du måske få flere kunder. - Men så må du jo i en vis udstrækning give køb på dine værdier og holdninger, og det er så spørgsmålet om du vil det.

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:44

Har du evt. tjekket fragtpriser hos GLS og 3D...vi bruger begge og er godt tilfredse...

Kattebladet for hele familien - www.minvenkatten.dk

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:54

Hej Charlotte,

Syntes du har en fin shop og gode produkter. Det er dog som de andre siger, lidt svært at finde det man søger. Jeg har selv en shop baserert på www.shoppinnet.com skabelon. Utroligt nemt at bruge og Martin står altid klar med gratis support (og jeg mener gratis).

Måske det kunne være en nem måde at sætte en ny shop op med flotte reklamer etc. Ta et kig på deres side. Kan kun sige at jeg ikke har haft noget at klage over.

Mvh

Kaysen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59

Hej Hanne

Tak! Øh... ja der er meget økologi... faktisk af hensyn til google... det virker også men altså du har ret...

HanneBJ:
Kan produkterne ikke stå anderledes? - altså der hvor man bestiller - foto til venstre, bestillingsrubrik samt køb til højre....der skal scrolles langt ned for at nå ned i bunden, en vandret opdeling giver et hurtigere overblik over dine produkter....

Jeg har bedt min webmand om at komme med forslag til at ændre det med kategorierne. Dem skal jeg have mere fokus på!

HanneBJ:
Åh, ja, CO2 - er kommenteret tidligere - vil bare sige, at det første jeg tænkte på var "biler" og udstødningsgas - og det var nok ikke lige formålet med din tekst...

Øh... nej, det var ikke lige meningen. Kan faktisk godt se hvad du mener. Det vil blive lavet om samtidig med det med kategorier og flere gode tilbud på forsiden..

Tak og god aften!

Mvh. Charlotte

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51

Hej Knud

Tak igen for e-mail igår.

Har tænkt på at give de 8% i rabat på fragt i stedet men det er så nyt, kun 2 mdr., at jeg bliver nød til lige, at give det en chance i et par mdr mere også må jeg tage stilling derfra...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:18

Hej Hanne

Kan ikke finde 3D. Jeg slog gls op og det ser faktisk ud som om det kunne blive en mulighed! Nu skal jeg lige ringe og tale med dem men tak!

Mvh. Charlotte

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:44

Hej Charlotte.

Mht. GLS, så mener jeg at huske, at de ikke leverer forsendelser direkte til privatkunder, men kunden skal selv afhente den på et eller andet udleveringssted. - Altså et ringere produkt end Post Dk., som dog normalt afleverer forsendelsen på privatkundens adresse.

Vær lige obs på, om min antagelse er korrekt eller forkert.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42

kaysen1977:

Syntes du har en fin shop og gode produkter. Det er dog som de andre siger, lidt svært at finde det man søger. Jeg har selv en shop baserert på www.shoppinnet.com skabelon. Utroligt nemt at bruge og Martin står altid klar med gratis support (og jeg mener gratis).

Mvh

Kaysen

Hej Kaysen

Tak for indput! Jeg skal helst sikkert lave kategorierne om - venter bare på min web mand kommer tilbage fra ferie.

Var inde og kigge på shoppinnet.com - jeg fik helt lyst til at lave en ny side eller én mere! Tak for tippet!

Mvh. Charlotte

Fra København
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:01

Kan du ikke sælge Lavera mascara, den er bedre end andre, og det irriterer mig at flere steder er holdt op med at forhandle den. Dit problem er måske at det er nogle mærker man ikke kender du forhandler, som ikke specielt billige. Det kaster man sig ikke ud i at købe på nettet. Man køber det på nettet, man ved hvad er. I en butik er det anderledes, der kan du overbevise folk om noget nyt.

Hilsen Eva

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)