Mht. GLS, så mener jeg at huske, at de ikke leverer forsendelser direkte til privatkunder, men kunden skal selv afhente den på et eller andet udleveringssted. - Altså et ringere produkt end Post Dk., som dog normalt afleverer forsendelsen på privatkundens adresse.
De har nyt koncept - de sender også til private! Tak ellers, dejligt med vakse mennesker!
Mht. GLS, så mener jeg at huske, at de ikke leverer forsendelser direkte til privatkunder, men kunden skal selv afhente den på et eller andet udleveringssted. - Altså et ringere produkt end Post Dk., som dog normalt afleverer forsendelsen på privatkundens adresse.
De har nyt koncept - de sender også til private! Tak ellers, dejligt med vakse mennesker!
Kan du ikke sælge Lavera mascara, den er bedre end andre, og det irriterer mig at flere steder er holdt op med at forhandle den. Dit problem er måske at det er nogle mærker man ikke kender du forhandler, som ikke specielt billige. Det kaster man sig ikke ud i at købe på nettet. Man køber det på nettet, man ved hvad er. I en butik er det anderledes, der kan du overbevise folk om noget nyt.
Hilsen Eva
Tjo du har ret. Det er ikke alle varer der er særlig kendte på det danske marked. Så snart vi bliver større kommer der Lavera makeup på nettet! Der er plads mangel lige pt.