Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er idé forladt! Hjælp!

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Aminoer

Nu må jeg bede jer om hjælp. Jeg har ikke flere idéer. Jeg har prøvet alt - ALT. Bøger er blevet gennemlæst, Martins og andres kurser er blevet omsat til praksis osv, osv...

Min konverteringsrate er stadig 1% og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at få den op. Har i nogle forslag? Al kritik - positiv som negativ vil blive modtaget med kyshånd!

www.puregreenshop.dk

Har du lyst til at gennemføre en ordre, for at se hele systemet igennem, kan du gøre det ved at oprette dig som kunde under navnet: test, gade: test osv.... - you get the point - ... og klikke afhentning og bankoverførsel - så bliver der ingen kort betalings prob.

Nu vil jeg besvare nogle andre indlæg og vente spændt på jeres super indput! God weekend! Wink

Mvh. Charlotte

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 10:05

Min umidelbare fornemmelse er, at man skal klikke en hel del gang for overhovedet at se nogen af dine produkter. Hvad med at eksponere nogle af dine tibud på forsiden - og når man klikker sig ind i de forskellige kategorier, skal der ligeledes være nogle 'spots' og gode tilbud.

Ellers fin hjemmeside og et sympatisk koncept :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra københavn
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:15

hej charlotte..

for lige at få det på plads så er jeg ikke nogen haj til nethandel, og jeg ved derfor ikke hvad der ville være en god konverteringsrate..?

Jeg har været inde og kigge på din side og for mig ser den meget professionel ud og den er meget overskuelig. Mit personlige problem for at være helt ærlig er nok at jeg ikke er iblandt din målgruppe, da jeg absolut ikke hører til dem der går ret meget op i økologi, der kan dog godt snige sig en økologisk mælk i kurven engang imellem, men det er nok mere held end forstand.

Ved du hvem din primære målgruppe er..?

Bruger du nogen former for reklamer eller søgemaskineoptimering for at prøve at nå din målgruppe..?

udsender du nyhedsbreve..?

det tror jeg kunne være en god måde at få nogle "ekstra" salg på.

jeg har svært ved at komme med nogle forslag til hvordan du kan gøre din side bedre. jeg synes den er god som den er nu.

med venlig hilsen

johnny

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20

Hej

Tak!

Jo det anede mig at det var noget i den stil.

Pyha, det er en større omgang, så skal jeg nemlig have opbygget hele siden anderledes. Som den er nu kan den ikke sættes op til at vise tilbud på forsiden osv... men hvis det er tilbagemeldingerne må jeg jo gøre det... ;o) Jeg må se om jeg ikke kan lave nogle tilbud på forsiden bygget op som et billede - det kan man nemlig godt.

Der er en del underkategorier, men dem har jeg ikke fantasi til at lave anderledes. Mvh. Charlotte

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:21

Hej

Jeg vil give david ret - synes der er for mange underpunkter, kunne evt. samle flere af produkterne under færre kategorier. Synes konceptet er fint og sympatisk, selvom jeg ikke selv er den der ser på om en vare er økologisk eller ej når jeg handler.

Dog vil jeg sige med det koncept, og den historie bag og sikkert gode produkter er din hjemmeside meget neutral når man kommer til forsiden - synes godt der måtte være mere "tiltrækning", altså få lysten frem hos kunderne til at købe - det synes jeg umiddelbart ikke den har. Ligner efter min mening for meget en standard side. Men jeg ved det er meget svært når man sidder og leger med det selv, eftersom vi er igang med at udvikle en webshop selv - men der er da nogle af de ting du har gjort som jeg ville gøre anderledes, og som vi vil være mere opmærksomme på, på vores egen side efter at have set din.

Så konklusionen fra mig er fint koncept, flotte billeder i øvrigt, men selve opsætningen skulle nok have et pift design ind over sig  og så lidt arbejde på funktionsdelen - det får desværre ikke mig til at overveje og købe økologisk - men det kan være efter lidt tilretning at du får overbevist sådan nogle folk som mig selv ;)

Held og lykke.

MVH

Bendtsen

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:21

Hej Charlotte.

Jeg er helt enig i, at det er en kamp at komme til at se de produkter, som jeg kan købe. Man skal klikke mange gange og det er ikke altid lige let at se, hvor man skal klikke.

Der er meget fnidder til højre og venstre på siden. Fx kan jeg se, at dine varegrupper (som må være det vigtigste) fylder mindre end "nyhedsbrev", "Tjen points og støt miljøet", "Vi sender med Post Danmark" osv. osv. Din vigtigste opgave må klart være at gøre det lettere og hurtigere for kunderne at få nogle produkter i kurven.

Smid tilbudsprodukter eller top-sellerter på forsiden og smid også produkter ind, når man har klikket på en varegruppe (inden under-varegruppen). Og prøv evt. at vise flere produkter på hver side, så du ikke behøver så mange under-varegrupper (hvert produkt behøver ikke så meget plads - man kan jo altid klikke sig ind på det, hvis man vil vide mere).

Håber det kunne bruges.

Mvh Morten

Fra Virum
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:23

Hej Charlotte

Et par hurtige input.

Overstående ide med nogle produkter på forsiden er god. Prøv at gøre dine tekst produkt kategorier meget mere synlige, de forsvinder i mængden af informationer. Hvad med at skifte teksten om den CO2 neutrale købmandstekst ud med nogle store flotte fotos og tekst til hver produkt kategori. CO2 teksten kan flyttes til et andet sted. (tror du sælger flere vare fordi de ser lækre ud, end jeres ellers gode tiltag om at være CO2 bevidste - jeg er ikke kommet for at læse din kontrolrapport, men for at købe noget lækkert økomad.)

Samme måde tror jeg vil virke, når man kommer ind under de forskellige produktgrupper. Forstået på den måde at den enkelte lange række af vare, der kræver at man scroller, skiftes ud med eks. 3x3 thumbnails.

Du har et tilbud nederst i højre hjørne!!! Hvis du har et tilbud ingen kan sige nej til så, Op hvor man kan se det.

Prøv at ryd lidt op på din forside, den virker lidt rodet. Topbanneren er rigtig fin, men resten kan godt starmmes op.

Held og lykke

Jacob

Arkitektur, for din skyld.

www.norlingandersen.com

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25

elhombreloco:

Ved du hvem din primære målgruppe er..?

Bruger du nogen former for reklamer eller søgemaskineoptimering for at prøve at nå din målgruppe..?

udsender du nyhedsbreve..?

Hej Johnny

Tak for svar.

Ja, målgruppen er børnefamilier i storbyerne. Alder 30 - 50 år, primært kvinder men en del mænd er ved at hale ind.

Masser af søgemaskine optimereing. Masser af google ads. Nyhedsbreve med gode tilbud hver måned.

God weekend og tak for din tid!

Mvh. Charlotte

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 10:48

Hej Charlotte

Prøvede lige et køb af

For det første blev jeg umiddelbart forvirret af alle de indtastningesfelter man får i hovedet når man skal betale. Login som kunde, oprettelse af kunde med login og alm.betalingsoplysninger.  Efter min mening kan du godt droppe login muligheden og oprettelse af kunde, da det kun er obstruktioner for købet. Desuden har du også et nyhedsbrev som man kan tilmelde sig, hvis man gerne vil "holde kontakten" med webshoppen.

For det andet, så bestilte jeg 1 x Biodynamisk 7 små dværgesaft 700 ml. til 33 kr, og da jeg skulle vælge fragt: afhentning gratis. PostDanmark fragt forsendelse 1.760,00 kg!! Og nedenunder tallet står der DK Kr?!?
Der hopper kæden så af. Er noget forvirret nu, men trykker videre for forsøgets skyld.

Okey, glemmer så lige at ticke PostDanmark feltet af (med vilje), og siden reloader nu med den samme side, uden at fortælle/gøre mig opmærksom på hvad jeg har glemt eller hvorfor jeg ikke kommer videre!!

Er nu på bekræft siden og tallene vises først nu rigtigt. MEN, En flaske dværgsaft til 33 kr. Fragt 60 kr!! Skal næsten give det dobbelte i fragt for hvad varen koster! Ialt. 93 kr. Er du så stadig konkurrence dygtig!?!

Som du kan se er det en meget forvirrende oplevelse at gøre et køb gennem din webbutik, hvilket må være en stor grund til manglende konvertering.

----

Som de andre også siger skal man trykke for meget for at komme til produkterne. Vil lige give dig et eksempel på hvordan det kan gøres med indsætning af billeder:

http://www.a2armory.com

mvh

Jean

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:01

Hejsa

Tak for svar. Jeg er da glad for at kunne hjælpe som eksempel for hvordan man IKKE skal gøre... Smile

Tak for dine forslag. Der er klart en masse jeg kan gå igang med at lave om.

God weekend! Held og lykke med dit projekt!

Mvh. Charlotte

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)