Kære alle Aminoer Nu må jeg bede jer om hjælp. Jeg har ikke flere idéer. Jeg har prøvet alt - ALT. Bøger er blevet gennemlæst, Martins og andres kurser er blevet omsat til praksis osv, osv... Min konverteringsrate er stadig 1% og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at få den op. Har i nogle forslag? Al kritik - positiv som negativ vil blive modtaget med kyshånd! Har du lyst til at gennemføre en ordre, for at se hele systemet igennem, kan du gøre det ved at oprette dig som kunde under navnet: test, gade: test osv.... - you get the point - ... og klikke afhentning og bankoverførsel - så bliver der ingen kort betalings prob. Nu vil jeg besvare nogle andre indlæg og vente spændt på jeres super indput! God weekend! Mvh. Charlotte |
Min umidelbare fornemmelse er, at man skal klikke en hel del gang for overhovedet at se nogen af dine produkter. Hvad med at eksponere nogle af dine tibud på forsiden - og når man klikker sig ind i de forskellige kategorier, skal der ligeledes være nogle 'spots' og gode tilbud.
Ellers fin hjemmeside og et sympatisk koncept :)