Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt produkt - værd at satse på?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Tusind tak for forklaringen. Det er da en smart måde at teste potentialet for nye produkter Yes

Hilsen Morten

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 16:40

Hej Morten 

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Dine forslag er taget til eftertanke, og noget jeg også selv har haft i overvejlserne, så mange tak for det. Nu skal jeg jo så bare til at lære at være kørende sælger og ud og besøge forretninger. Er det noget du har erfaring med, så hører jeg meget gerne om dem :)

Mine erfaringer vedrørende salg er godt nok BtB - men mine erfaringer til forretninger inden for båd, camping mv. er lig nul. Men jeg mener, at det vigtigste spørgsmål for dem  (ikke mindst pga. finanskrisen) vil være et minimum af likviditetsbinding. Eksempelvis mange campingforhandlerne har det rigtig, rigtig skidt i øjeblikket, så hvis du kan hjælpe dem til en god fortjeneste uden at de skal binde mere af deres i forvejen hårdt spændte kassekredit vil det være en afgørende faktor for din succes hos dem

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:19

Hej Bertil

Tak for dit råd. Jeg havde nu ikke forventet at salget gennem forhandlere skulle foregå på kommision, men hvis det kan sætte gang i salget, så har vi lagret (i hvert fald mht. elektriske løbehjul) til at gøre det. Vi sælger også på kommision (dropshipping) gennem andre forhandlere.

Jeg ved at avancen normalt er mindre ved kommisionssalg (altså forhandlerens indtjening pga. mindre risiko), men jeg aner ikke hvor meget. Findes der nogen tommelfingerregel for dette??

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:07

Mads Baldersø:

Jeg kan helt klart anbefale dig Bådmessen i Bella som jeg selv har besøgt flere gange!!

Nu ser det sgu ud til at Camping ´09 i Bella bliver vores første messe Smile Det er så godt nok allerede om en uge det starter, så vi har travlt, og jeg har virkelig sommerfugle i maven - men vi fik et godt tilbud og tænkte at det må afprøves. Det er første gang vi skal med på en messe, så det er totalt ukendt for os. Aner egentligt ikke hvad det kræver, hverken hvad vi skal have med på messen, hvilke forventninger vi kan have, hvordan det foregår rent praktisk, hvordan vi skal få tid til at lave flyers, produktblade og hvad ved jeg.... så ideer og indput modtages med kyshånd, og kommer nogen af jer forbi, så kom endelig hen og sig hej Big Smile 

Hilsen Morten

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)