Du har lige fået guldkornet. Markedsføringens regel nr. 1: Sørg for at der er et købedygtigt marked. Hvis folk står med pengene i hånden og trygler dig om at tage dem, så er du i det rigtige marked. Det er så uendelig meget lettere at sælge, hvis du opfylder et reelt behov som folk er villige til at betale for at få løst. Prøv at lyt grundigt efter det som Thorbjørn fortæller. Han repræsenterer en niche, hvor du kunne få god succes -netop fordi regel nr. 1. er opfyldt. Kan du se pointen? Elles trænger du godt nok til Så bliv ved med at vende stenene og find frem til de mennesker, der vil give (næsten) hvad som helst for det du kan levere. Og så test for alt i verden inden du laver nævneværdige investeringer. Nå anyways, jeg regner med at køre markedsanalyse for nye produktideer på et Rundbordsmøde om ikke så lang tid. Mvh, Christian
|
Hej Mads
Ja det er fantastisk hvad der er kommet af respons. Så stor tak til både dig og alle andre, der har bidraget. Og så i dagene op til nytår hvor folk burde være ude og købe nytårskrudt, sjove hatte, champagne og i det hele taget lade op til nytårsaften. Det er bare fedt at I gider tage jer tid
Det virker som om der er et overordentligt godt potentiale i cyklen, så 2009 bliver et rigtig spændende år. Den kommer med i programmet når vi skal rundt til båd/campingforhandlere. Puha gad vide om vi kan have det hele klar til Boat Show i Fredericia - det kunne være et spændende sted at lancere cyklen.
Jeg kender ikke Hjælpemiddelinsituttet, men det gør jeg nu, så det skal undersøges, for som du siger, hvis vi samtidig kan hjælpe en masse mennesker til en bedre hverdag, så vil det i sig selv være utrolig motiverende.
Hilsen Morten