Hvorvidt man vil opgive priser på sin hjemmeside eller ej, det må være op til den enkelte at beslutte. Vil mene der kan være flere ting der tale både for, og i mod, lige som det kan være forskelligt fra branche til branche.
Nu vi lige er lidt ved emnet, så synes jeg et firma fremstår mere seriøst hvis man kan finde en fysisk adresse på deres side. Selvom det er en webshop eller side der reklamerer for webløsninger og derfor har marked i hele landet, så synes jeg stadig man skal nævne sin adresse, og ikke bare mail / tlf...
det er nu osse kun et online visitkort, og ikke nogen e-shop
Nu modsiger du dig selv! Hvor mange IT-virksomheder, som laver programmeringsarbejde eller yder konsulenthjælp, har lige en e-shop? Deres hjemmesider er sådan set også en udvide form for visitkort eller man kunne kalde det præsentationssider. Så din kritik rammer rimelig meget ved siden af, da du ikke selv er klar over hvad det du kritisere. På den ene side er det alle virksomheder, som ikke skriver priser, men nu er det kun e-shops!
det er nu osse kun et online visitkort, og ikke nogen e-shop
Nu modsiger du dig selv! Hvor mange IT-virksomheder, som laver programmeringsarbejde eller yder konsulenthjælp, har lige en e-shop? Deres hjemmesider er sådan set også en udvide form for visitkort eller man kunne kalde det præsentationssider. Så din kritik rammer rimelig meget ved siden af, da du ikke selv er klar over hvad det du kritisere. På den ene side er det alle virksomheder, som ikke skriver priser, men nu er det kun e-shops!
Hej Faran.
Nej det gør jeg ikke. Den side, er ikke lavet til at sælge ydelser, det har jeg andre sider til. F.eks. e-shops med priser på.
Du sælger altså ikke ydelser fra den side? Hvad gør du så? Der står stadig, at i udvikler portaler. Er det ikke en ydelse?
Du kritiserer bl.a. virksomheder som sælger de samme ydelser som dig, for ikke at opgive priser og så gøre du det ikke selv.
Hej Faran.
Jeg prøver igen...Det har jeg andre sider til. Jeg sælger ikke ydelser fra den side, og siden er som førnævnt heller ikke færdig endnu, da der vil komme ændringer ifb. med ny medejer etc.
Du starter med at skrive, at du hader, når der på en virksomheds hjemmeside ikke er opgivet priser. Korrekt? Derefter kommenter både Tobias og Michael, hvor de skriver hhv. at en virksomhed som sælger SEO og en virksomhed som sælger hjemmesider kan have det svært ved at opgive deres priser. Dertil svare du med, at det er kunderne ligeglad og ikke klar over. Så er det jeg spørger, hvad er forskellen fra din virksomheds hjemmeside (omtalt som "den") og de virksomheders hjemmesider som omtales af Tobias og Michael?
Nu kan jeg ikke se Michaels side, men Tobias har en ydelse som han tilbyder til salg på hans side, han oplyser osse sine priser. Min side tilbyder ikke en ydelse, det har jeg andre sider til.
Men det er fint nok at du sætter fokus på det, det er jo debat det her.