Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet webshop løsning søges!

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Som du kan se, findes der masser forskellige muligheder - med hver sin charme. Der er skrevet en masse tråde om det her på amino, og der er også masser af info at hente på nettet.

Jeg vil råde dig til først at finde ud af hvilket shop system du vil have. Det er lidt svært at spørge herinde - alle mener som regel at det de udvikler i er det bedste, og når alt kommer til alt, er der ups n' downs ved alle systemer der findes. Jeg vil råde dig til selv at søge lidt information og prøve nogle demo-stores. Når du så har fundet et system du kan li', kan du spørge på et tilbud her.

Når du vælger system, skal du være opmærksom på om det er open eller closed source. Closed source, har som regel en licens, mens open source tit er gratis. Fordelen ved et closed-source, er at du tit få et mere gennemarbejdet system, som kan bruges næsten som det er. Der er dog også rigtig gode open-source systemer, og fordelen er her, at du kan få lavet alle de ændringer i systemet du vil, så det bliver netop som du vil have det. Samtidig er du heller ikke bundet til at have hosting et bestemt sted.

Der er forskellige systemer jeg syntes du skal tjekke ud:

OsCommerce

Magento

Joomla+virtuemart

Dandomain

prestashop

Scannet

GoldenPlanet

Udover dit webhotel, skal du have en betalingsgateway og en indløsningsaftale med PBS. Læs evt. på www.pbs-international.dk. Hvis du alligevel gerne vil have lidt rådgivning i forhold til de forskellige shops (jeg er mest på open-source banen..) kan du smide mig en mail, eller ringe til mig i det nye år. Så vil jeg nemlig gerne høre lidt mere om hvad du skal bruge af features osv.

mv(snabela)mediatown.dk - 60 86 29 66

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:47

Et rigtigt godt svar fra Michael Valentin.

Dog synes jeg, at listen mangler Shopify, som jeg selv bruger.

Venlig hilsen
Ole

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:06

Vi er i al "hemmelighed" også begyndt at tage kunder ind på Redpitt, der er en køreklar hosted webshop + cms + debat + blog + en hel masse andet. Det koster kun en lille smule mere end DanDomain og Scannet - til gengæld er det 10 gange så fleksibelt, har federe interface osv. Smid en mail til vores salgsdirektør Zakir på zakir@redpitt.com, hvis du vil høre mere eller se og røre lidt ved det ...

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 06:31

Hej

Det er inkl. 1 års hosting.

Efter det første år er hostingafgiften 2.400 kroner årligt.

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 15:31

Hej Morten,

Wannafinds Hosted Shop er ikke blevet nævnt, men synes helt sikkert den er værd at se på også. Det er også samme system som ligger bag smykke-shops som jewlscph.com og ziqmon.dk.

Mvh. Jeppe

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:51

Hej alle sammen. Tak for de gode svar.

Nu håber jeg bare jeg kan få nogle konkrete tilbud. :) Længere oppe bliver jeg bedt om at uddybe hvad jeg søger mht design.

Jeg er ude efter noget stilrent og overskueligt. Det behøver ikke være overgearet eksklusivt, men den skal være flot.

Jeg har ingen forstand på alle de her systemer der bliver omtalt. Men det skal være så jeg selv kan rette på siden (priser, billeder og lign.)

Ud over det. Er der så nogen der ved hvad det kræver at få en indløsningsaftale hos PBS? Ud over de 3.500 kr...

Venlig hilse

Morten Zachariasen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:25

Morten, send mig en kravspec i punktform, så giver jeg dig et bud på om opgaven kan løftes i Shopify og - hvis den kan - et overslag på en færdig opsætning klar til at du lægger produkter og priser ind.

Venlig hilsen
Ole

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Skrevet kl. 21:53

Ole Thorup:

Morten, send mig en kravspec i punktform, så giver jeg dig et bud på om opgaven kan løftes i Shopify og - hvis den kan - et overslag på en færdig opsætning klar til at du lægger produkter og priser ind.

Venlig hilsen
Ole

Hej Ole.

Som sagt er det rimelig simpelt. Jeg skal i bund og grund bare have mulighed for at kunne afsætte mine varer på internettet :) Her er de eneste egentlige krav (:

- Jeg skal selv kunne redigere indholdet på siden

- Den skal være let at finde på fx google

- Man skal kunne bruge de mest anvendte betalingskort

- Jeg vil gerne afregne for det hele med det samme, så der ikke kommer gebyrer eller regninger hver måned.

- Den skal være overskuelig, så man hele tiden kan se hvor meget man har i "kurven", og nemt kunne tilføje eller fjerne varer.

- Der skal ikke være alt muligt Flash eller lign på siden.

- Jeg skal fra en hver computer kunne se afgivede ordrer. (besked via mail, eller login på siden)

Indtil videre har jeg kun én kategori, men det skal være mulig for mig at tilføje flere når det bliver nødvendigt.

Kunne godt forestille mig noget i stil med jewlscph.com .

Venlig hilsen

Morten Zachariasen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:58

Det, som du kan få via mig er:

• En Shopify webshop med dit eget unikke design, udviklet af et professionelt webdesign firma udfra dit designoplæg. Læs mere på www.shopify.com eller se eksempel på Shopify shop på www.fairtime.dk 
  • "Proof of concept" implementering af dit færdige design, dvs. det aktiveres i shoppen, der opsættes eksempelkategorier og -produkter, leverings- og betalingsmetoder, så designet kan ses live
  • Teknisk setup af dit eget domæne mod shoppen, implementering af modul til Dankort/PBS via Quickpay og opsætning af Google Analytics
  • Vejledning i onpage søgeoptimering - herunder titler, metatags, keywords og intern linkstruktur i shoppen
  • Vejledning i brugen af Shopify administrationsinterface, så du selv kan sætte resten af shoppen op, lave nye produktgrupper, produkter, informationssider, navigeringslinks etc.

Prisen for denne herlighed afhænger af kompleksiteten i dit designoplæg, men det ligger i niveauet 15-20.000 kr. ex moms

Alle løbende udgifter i forbindelse med driften skal du selvfølgelig selv afholde, herunder udgifter til Shopify abonnement, Quickpay, PBS og hosting af eget domæne (DNS) og email.

Altså ikke en "afregn det hele på én gang" løsning,  der kommer en regning på ca. 500 DKK pr. måned til Shopify og PBS/Quickpay abonnement.

Venlig hilsen
Ole

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Skrevet kl. 23:17

Hej igen,

Kan du forklare mig hvorfor jeg skulle bruge 15-20.000 på en webshop, når jeg længere oppe er blevet oplyst om at jeg kan få en shop for 8-10.000?

Shoppen kræver jo næsten intet udover designet. Der er sammenlignet med andre shops ikke til at være særligt mange varer. Og der skal ikke være kunde login eller noget som helst.

Det drejer sig om den mest simple shop blot med et unikt design!

Venlig hilsen

Morten Zachariasen

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)