Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet webshop løsning søges!

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Nu skal du _ikke_ gøre den her tråd til endnu en SMBA flamewar, blot understreget at man skal se sig godt for før men begiver sig ud i den slags tvivlsomme virksomhedskonstruktioner istedet for blot at tjene penge. Der er stadig ikke nogen SMBA-prædikanter der har kunnet svare sobert på al kritiken, indtil det sker råder jeg til at man tager det med sindsro.

Men hatten af for dig Niels at du våger forsøget :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 03:17

Mikkel Mikjær Christensen:

Nu skal du _ikke_ gøre den her tråd til endnu en SMBA flamewar, blot understreget at man skal se sig godt for før men begiver sig ud i den slags tvivlsomme virksomhedskonstruktioner istedet for blot at tjene penge. Der er stadig ikke nogen SMBA-prædikanter der har kunnet svare sobert på al kritiken, indtil det sker råder jeg til at man tager det med sindsro.

Men hatten af for dig Niels at du våger forsøget :)

Øh.... jeg gør ikke tråden til endnu en Smba flamewar. Han spurgte og jeg svarede. Desuden er konstruktionen er ikke tvivlsom (men dette er ikke tråeden til at diskutere det og jeg gider ikke bruge tid på at diskutere om det er godt eller dårligt). Men du har ret i at man skal have øjnene og hjernen med sig i alt hvad man laver for ellers går det galt.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:19

Morten Zachariasen:
Hvad præcis mener du med "implementeres korrekt i designet" ? For mig lyder 15.000 som mange penge, da jeg herudover også skal tænke på PBS?

Jeg mener, at designet skal tage højde for den måde, man ønsker at sætte sine titler, links og linkstruktur op på. Unikke titler for hver side, links fra forside til kategorier til produkter - og tilbage igen - med de korrekte ankertekster i forhold til de søgeord, som du vil optimere på.

Det mener jeg, er mindst lige så vigtigt som designet, så hvis midlerne er begrænset, så start ud med en designtemplate og brug pengene på en SEO-optimering af samme. Det nytter jo ikke at have en flot butik langt ude i skoven, hvor der ikke kommer nogen forbi og du heller ikke har råd til skilte....

Se evt. på www.shopify-themes.net - hvis en af de templates tiltaler dig evt. med lidt tilretning af baggrunde og farver, så kan du jo så rykke 7-8.000 af prisen ....

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:48

Morten Zachariasen:

Oh my god. Det lyder som en drømmestart på en webshop. Jeg har ikke registreret mig som SMBA? Hvad betyder det? Og hvad kræver det??

Nu ska du ikke lade dig skramme eller lokke ind i SMBA-løsning "bare" for at få en PBS-løsning. Hvis du ikke personligt kan få en PBS-løsning får du næppe en blot fordi du stifter et SMBA. Et SMBA er kun det værd som du skyder ind i det. Fordelen er at du kan begrænse din hæftelse, hvis forretningen ikke holder. Men som jeg læser tråden er det begrænset hvad du planlægger at sælge for.

Hvis du skulle hoppe på SMBA-toget så vælg din rådgiver med omhu. 6.000 DKK er urimeligt meget, hvis det kun har omfattet en stiftelse. Det kan gøres meget billigere. Ellers er jeg på bølgelængde med Mikkel omkring dette spørgsmål.

Med hensyn til design kunne du jo overveje at finde en på www.elance.com.

Henrik

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)