Hej Morten. Som du kan se, findes der masser forskellige muligheder - med hver sin charme. Der er skrevet en masse tråde om det her på amino, og der er også masser af info at hente på nettet. Jeg vil råde dig til først at finde ud af hvilket shop system du vil have. Det er lidt svært at spørge herinde - alle mener som regel at det de udvikler i er det bedste, og når alt kommer til alt, er der ups n' downs ved alle systemer der findes. Jeg vil råde dig til selv at søge lidt information og prøve nogle demo-stores. Når du så har fundet et system du kan li', kan du spørge på et tilbud her. Når du vælger system, skal du være opmærksom på om det er open eller closed source. Closed source, har som regel en licens, mens open source tit er gratis. Fordelen ved et closed-source, er at du tit få et mere gennemarbejdet system, som kan bruges næsten som det er. Der er dog også rigtig gode open-source systemer, og fordelen er her, at du kan få lavet alle de ændringer i systemet du vil, så det bliver netop som du vil have det. Samtidig er du heller ikke bundet til at have hosting et bestemt sted. Der er forskellige systemer jeg syntes du skal tjekke ud: OsCommerce Magento Dandomain prestashop Scannet GoldenPlanet Udover dit webhotel, skal du have en betalingsgateway og en indløsningsaftale med PBS. Læs evt. på www.pbs-international.dk. Hvis du alligevel gerne vil have lidt rådgivning i forhold til de forskellige shops (jeg er mest på open-source banen..) kan du smide mig en mail, eller ringe til mig i det nye år. Så vil jeg nemlig gerne høre lidt mere om hvad du skal bruge af features osv. mv(snabela)mediatown.dk - 60 86 29 66 |
Et rigtigt godt svar fra Michael Valentin.
Dog synes jeg, at listen mangler Shopify, som jeg selv bruger.
Venlig hilsen
Ole