Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu har jeg fundet det som jeg vil have! Kan du hjælpe?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg bare sige at jeg er enig med Lone. Dette bør være et forum der kan inspirere iværksættere, og ikke bryde dem ned inden de kommer igang.

Med det sagt vil jeg også lige smide et link til Wannafinds Hosted shop, som også kan opsætte til multishops.

Mvh. Jeppe

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:56

Lone S. Hansen:

Så vil jeg se, om jeg kan finde en lidt pænere måde, at sige til dig Mikkel - at det var dig, der startede med at lægge den ubehøvlede tone for dagen.

Forkert. Den ubehøvlede tone blev lagt for dagen af trådstarter ... givet, jeg samlede den hurtigt op. Det gør jeg som regel når jeg møder en slags opførsel.

Lone S. Hansen:

Hvis du mener knægtens drømme er urealistiske, så kan det godt siges pænere - og mere hjælpsomt. Men jeg har glemt - det er måske ikke dét, vi skal på Amino længere - hjælpe hinanden?

Jeg forsøgte faktisk at hjælpe knægten,  primært med et realitetstjek. Nu har han jo selv spurgt efter hjælp herinde, og når han er for nærrig til selv de helt billige leverandører _herinde_ (som typisk er latterligt lave i forhold til resten af verden/brancen) så viser det et eller andet om at han måske ikke har viden nok endnu om den branche han forsøger at bevære sig i.

Knægten har ret til at forsøge at starte et firma, thumbs up, men han har ikke ret til at spilde andre folks tid eller penge. Og det er der en ret stor chance for han gør hvis han fortsætter som han har har lagt for dagen, det syntes jeg måske nogen burde fortælle ham.

Men den tone han lægger for dagen inspirerer ikke lige frem folk til at hjælpe, så var det måske mere på sin plads med et los i løgene? Either way, jeg gider som sagt ikke spilde mere tid  på emnet :)

Glædelig fredag til alle :D

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:47

Hvad er det for noget med at man skal stille sikkerhed overfor PBS? Jeg skulle da kun betale 1.000kr.

Du er sgu glad for at lave rav i den Mikkel !!! :-)

VH Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:55

Jørgen Olsen:

Hvad er det for noget med at man skal stille sikkerhed overfor PBS? Jeg skulle da kun betale 1.000kr.

PBS stiller til tider krav om sikkerhed, især hvis der er tale om mindre virksomheder. Har hørt om sikkerhedskrav op til 50.000kr.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:56

Jeg er glad for at andre kan se det fra min side..

Altså for s*tan, det jo ikke svært at se hvem der starter med at være ubehøvlet!

Det er jo åbentlyst dig som skriver en rigtig konstruktiv sætning, som jeg helt sikkert får meget brug for 'hvis du ikke kan betale 6000 kr. for en webshop.. så skal du sq ikke drive en!'

Det pisser mig af, og det har du sådan set ikke ret til at skrive.

Lone, du har helt ret. Amino er for at hjælpe. Ikke for at nedbryde drømme, om de så er realistiske eller ej.

Jeg forsøger mig frem, det har du sikkert også selv gjort, og jeg er helt sikker på jeg finde ren tilfredsstillende løsning til sidst. Jeg er blevet tilbudt masser af løsninger for under 4000, så nej det er ikke urealistisk.

Jeg vil nu mene, at det er dig som burde have et los i løgene.

Casper.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:59

Casper: Jeg er ked af at du ikke forstår hvad det drejer sig om, men jeg har én gang sagt at jeg ikke gider spilde mere tid på dig. Så før du viser interesse for at ville lytte til erfaringen og pakker dine teenage nøkker væk (ja modsat mange andre herinde har du rent faktisk den undskyldning :)) så er jeg bange for du må klare dig uden min hjælp :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02

Mikkel..for satan da...giv dog en ung iværksætter en chance!

Jeg rådgiver også tit unge iværksættere, ofte ganske gratis.

Et sted skal de jo starte!*S*

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:03

Mikkel Mikjær Christensen:

Casper: Jeg er ked af at du ikke forstår hvad det drejer sig om, men jeg har én gang sagt at jeg ikke gider spilde mere tid på dig. Så før du viser interesse for at ville lytte til erfaringen og pakker dine teenage nøkker væk (ja modsat mange andre herinde har du rent faktisk den undskyldning :)) så er jeg bange for du må klare dig uden min hjælp :)

Alligevel bliver du ved med at svare, du må føle dig lidt provokeret, og det forstår jeg også godt.

Jeg skal nok klare det uden din hjælp, som man ogå kan se i dette indlæg, er der heldigvis mange andre Aminoer som er utrolig hjælpsomme..

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 14:04

Hej Mikkel,

For en virksomhed der arbejder med rådgivning af iværksættere til daglig, synes jeg du fremstår utrolig skidt! Jeg er ikke nødvendigvis uening i dine argumenter, men der er andre og bedre måder at formulere din "rådgivning" på. Rådgivning kan og bør være motiverende selvom den stadig skal være realistisk.

Mvh Jeppe

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:09

Peter - Revisor:

Mikkel..for satan da...giv dog en ung iværksætter en chance!

Jeg rådgiver også tit unge iværksættere, ofte ganske gratis.

Et sted skal de jo starte!*S*

Hej Peter ...for satan da ...

Jeg laver jo ikke andet ... at knægten går i baglås og begynder at svine mig til fordi han mener jeg deler ordvalg med nogle af hans venner fra arto.dk kan jeg bare ikke tage seriøst. Hvis du (og alle andre som brokker sig) gad læse hvad der blev skrevet vil man se at jeg faktisk forsøger at hjælpe, men når jeg konstant får lort tilbage i hovedet gider jeg sku da ikke finde mig i det mere.

Hartz19: Det er ganske korret det du siger, jeg er helt enig med dig. Netop derfor bliver jeg utrolig hurtigt stødt når folk opfører sig sådan i forbindelse med at de får/bliver tilbud, gratis hjælp.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)