Først vil jeg bare sige at jeg er enig med Lone. Dette bør være et forum der kan inspirere iværksættere, og ikke bryde dem ned inden de kommer igang. Med det sagt vil jeg også lige smide et link til Wannafinds Hosted shop, som også kan opsætte til multishops. Mvh. Jeppe
|
Lone S. Hansen:Så vil jeg se, om jeg kan finde en lidt pænere måde, at sige til dig Mikkel - at det var dig, der startede med at lægge den ubehøvlede tone for dagen.
Forkert. Den ubehøvlede tone blev lagt for dagen af trådstarter ... givet, jeg samlede den hurtigt op. Det gør jeg som regel når jeg møder en slags opførsel.
Lone S. Hansen:Hvis du mener knægtens drømme er urealistiske, så kan det godt siges pænere - og mere hjælpsomt. Men jeg har glemt - det er måske ikke dét, vi skal på Amino længere - hjælpe hinanden?
Jeg forsøgte faktisk at hjælpe knægten, primært med et realitetstjek. Nu har han jo selv spurgt efter hjælp herinde, og når han er for nærrig til selv de helt billige leverandører _herinde_ (som typisk er latterligt lave i forhold til resten af verden/brancen) så viser det et eller andet om at han måske ikke har viden nok endnu om den branche han forsøger at bevære sig i.
Knægten har ret til at forsøge at starte et firma, thumbs up, men han har ikke ret til at spilde andre folks tid eller penge. Og det er der en ret stor chance for han gør hvis han fortsætter som han har har lagt for dagen, det syntes jeg måske nogen burde fortælle ham.
Men den tone han lægger for dagen inspirerer ikke lige frem folk til at hjælpe, så var det måske mere på sin plads med et los i løgene? Either way, jeg gider som sagt ikke spilde mere tid på emnet :)
Glædelig fredag til alle :D