Mikkel..for satan da...giv dog en ung iværksætter en chance!
Jeg rådgiver også tit unge iværksættere, ofte ganske gratis.
Et sted skal de jo starte!*S*
Hej Peter ...for satan da ...
Jeg laver jo ikke andet ... at knægten går i baglås og begynder at svine mig til fordi han mener jeg deler ordvalg med nogle af hans venner fra arto.dk kan jeg bare ikke tage seriøst. Hvis du (og alle andre som brokker sig) gad læse hvad der blev skrevet vil man se at jeg faktisk forsøger at hjælpe, men når jeg konstant får lort tilbage i hovedet gider jeg sku da ikke finde mig i det mere.
Hartz19: Det er ganske korret det du siger, jeg er helt enig med dig. Netop derfor bliver jeg utrolig hurtigt stødt når folk opfører sig sådan i forbindelse med at de får/bliver tilbud, gratis hjælp.
Mikkel, du kan lære lidt af Peter. De gange jeg har spurgt ham om noget, har jeg altid fået et korrekt og konstruktivt svar tilbage.
DU startede i en grim tone, jeg fortsatte den bare. Og når vi nu netop snakkede om seriøsitet/realitet så er det ikke særlig sejt at skrive sku med q, netop som dem nu nok normalt hænger ud med gør.
Du gav mig intet råd, tværtimod, du mente ikke jeg kunne drive en webshop fordi jeg ikke ville bruge 6000 på en.
Mikkel..for satan da...giv dog en ung iværksætter en chance!
Jeg rådgiver også tit unge iværksættere, ofte ganske gratis.
Et sted skal de jo starte!*S*
Hej Peter ...for satan da ...
Jeg laver jo ikke andet ... at knægten går i baglås og begynder at svine mig til fordi han mener jeg deler ordvalg med nogle af hans venner fra arto.dk kan jeg bare ikke tage seriøst. Hvis du (og alle andre som brokker sig) gad læse hvad der blev skrevet vil man se at jeg faktisk forsøger at hjælpe, men når jeg konstant får lort tilbage i hovedet gider jeg sku da ikke finde mig i det mere.
Hartz19: Det er ganske korret det du siger, jeg er helt enig med dig. Netop derfor bliver jeg utrolig hurtigt stødt når folk opfører sig sådan i forbindelse med at de får/bliver tilbud, gratis hjælp.
Mikkel, du kan lære lidt af Peter. De gange jeg har spurgt ham om noget, har jeg altid fået et korrekt og konstruktivt svar tilbage.
DU startede i en grim tone, jeg fortsatte den bare. Og når vi nu netop snakkede om seriøsitet/realitet så er det ikke særlig sejt at skrive sku med q, netop som dem nu nok normalt hænger ud med gør.
Du gav mig intet råd, tværtimod, du mente ikke jeg kunne drive en webshop fordi jeg ikke ville bruge 6000 på en.
Hvis du siger til Peter du ikke vil betale 8000kr for et regnskab vil han nok også fraråde dig at være selvstændig erhvervsdrivende :-)
Sgu ikke rart at blive angrebet på sit levebrød - det må du ikke tro er MC-specifikt.
Jeg åbnede min webshop www.olsens-it.dk for 0kr og den virker ganske udemærket - jeg står dog på anden måned stadig uden mulighed for betaling med kreditkort da fribetaling tog røven på mig (man betaler forud, men det fungerer ikke og firmaet reagerer ikke på emails og har ingen telefon).
Jeg vil dog gerne erkende at den ikke er noget at prale af - men den virker :-)
Der findes dog fornuftige betalingsgateways derude.
Jeg følte ikke jeg angreb hans levebrød, det var da i hvert fald ikke med vilje.
Jeg kan godt se hvad du mener, men jeg nedgjorde det jo ikke, håbede bare på et tilbud.
Olsens-it.dk er da meget fint, især til 0 kr.!! Så ikke kom og sig man skal bruge 6 store for at blive selvstændig..
Casper.
Hvis nogen kommer og siger at det jeg gør kan gøres gratis er det jo et angreb på hele mit eksistensgrundlag - det kunne jeg ikke tænke mig !!! :-) Håber du forstår :-)
Har du brug for hjælp til opsætning på et tidspunkt kan vi hjælpe dig på timebasis.
Vi har en del erfaring med oscommerce og virtuemart bl.a. i forhold til integration med økonomisystemer.
bare lige for at give lidt positive ord til mikkel
Jeg har nu kendt ham et godt stykke tid og skriver tit med ham, og selvom han kan være lidt svær at bokse rundt med, så er han ret klog og har forstand på rigtigt meget. Og ved hvad han snakker om