Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu har jeg fundet det som jeg vil have! Kan du hjælpe?

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino!

I min søgen efter det perfekt websop system, har jeg nu fundet det, langt om længe. Jeg driver en masse forskellige webshops, og har planer om at starte flere op.

Jeg søger derfor, et system som dette kører over Makalay.dk - modeure.dk - golftorvet.dk.

ALtså, et system hvor man på samme administrationsmodul kan administrere alle sider, OG det skal også være samme design på alle 3 sider, dog med en form for twist, det kan fx. være at der er et andet logo.

Hvem kan hjælpe med det, og hvad vil det koste?

Casper.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:39

Hej Casper

Vi har lige lavet en 2 lignende opgaver for kunder som også skulle have samme design til 3 løsninger, men hvor det lige er logoet, indhold og nogle setup som skulle ændres og det er faktisk i begge tilfælde lavet med DanDomains webshop system, så det kunne evt. være interresant for dig lige at kigge lidt mere på DD. Og ellers er der jo også et hav af open source løsninger.

Priserne varierer nok alt efter hvem der laver den, men der er nok et par stykker her inde som kan sende dig et tilbud Smile

Håber det var en hjælp, god jul og held og lykke med projektet.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:08

Hej Henning.

Tak for svaret.

Hvilken løsning har i valgt ho Dandomain, og er det nemt at sætte op med samme desing + samme administrationsmodul??

Casper.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 13:32

Makalay's system er custom bygget helt fra bunden (af mig iøvrigt) så du finder ikke det system nogle steder - men dem bag de nævnte sider skulle efter sigende være på vej med et lignende system i en ny-programmeret version og med det formål at kunne køre som en hosted løsning a la DanDomain.

Men bortset fra det er DanDomains system et af de klart bedre hostede løsninger i øjeblikket - men om man kan differentiere designet til flere domains på én løsning tør jeg ikke sige, men det må da være muligt at forhøre sig om.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10

Hej Casper

Nemt og nemt, det kommer jo lidt an på dine kompetencer. Men du har mulighed for selv at gøre det og så bruge "sprogmodulet" til at sætte de ekstra shops op med. Administrationen synes de fleste af vores kunder er brugervenligt og forholdsvis nemt at gå til. Kunder som intet ved som webshopsystemer får 3-4 timers undervisning så vi sikre os at de er klædt godt på til opgaven. Men prøv evt at deres demo gratis i 30 dage, så kan du se hvad det handler om før du beslutter dig, da det jo er noget af en beslutning af tage. Bare lige en reminder: Husk også lige at få din kommende leverandør (om det bliver DD eller ej)til at redirecte de sider som ligger høj pladseret i søgemaskiner.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:45

Hej Henning!

Tak for svaret, prøver demoshoppen og ser hvordan det går.

Du modtager nok en mail fra mig senere, hvis det er iorden, det lyder som om du har rigtig godt styr på det hele..

Casper.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 00:59
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:05

Tak for alternativet, jeg kigger på dem :)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 14:11

Hej jeg kan lave en side med multishop funktion til ca. 7500 hvor design bliver lavet efter ønske.

Shoppen kommer til at kører i oscommerce, den kan tilpasses som du vil have den.

Med venlig hilsen

Besthosting.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:03

Hej Christian.

Hvad mener du med multishop funktion?

Hvor bliver siden så hostet?

Casper.

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)