Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu har jeg fundet det som jeg vil have! Kan du hjælpe?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Vi kan tilbyde webshop som køre via oscommerce, for 6500 DKK,  også webshop vedligholdelse på mindre betaling,   flere shop stor rabat. få mere information skriv: lynregn@hotmail.com

GODT NYTÅR!

Med venlig hilsen

Mini & Max

kunderservice

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:08

Det er desværre lidt over mit budget, havde håbet på en billigere løsning, men tak for tilbuddet :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:12
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Casper Blom:

Det er desværre lidt over mit budget, havde håbet på en billigere løsning, men tak for tilbuddet :)

Seriøst ... hvis ikke du vil ofre 6500kr på en webshop ... så skal du sq ikke drive en !

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan jeg lige love dig for jeg skal, og det er da i hvert fald ikke noget du bestemmer! Alle har ret til at starte deres eget, også dem med mindre penge. Alle har ikke den største kapital som 16-årig.

Startede du ud med ½ million på lommen?

Og hvis du skriver sku' med q, så burde du smutte på arto.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Casper Blom:

Det kan jeg lige love dig for jeg skal, og det er da i hvert fald ikke noget du bestemmer! Alle har ret til at starte deres eget, også dem med mindre penge. Alle har ikke den største kapital som 16-årig.

Startede du ud med ½ million på lommen?

Og hvis du skriver sku' med q, så burde du smutte på arto.dk

For det første skal du ikke bestemme hvilken type slang jeg bruger eller ikke bruger ... bare fordi dit favoritsite på nettet tilfældigvis bruger sammesprog som mig skal du ikke få nogen sjove ideer om at du skal blande dig i den måde jeg taler på.

Dernæst forsøger _jeg_ ikke at bestemme over dig. Tværtimod, jeg fortæller dig at hvis du ikke har råd til at gøre det ordentligt skal du slet ikke gøre det ... det får du nemlig intet ud af.

Jeg startede ikke med en halv million på lommen ... tilgengæld startede jeg med at lave noget jeg selv kunne finde ud af så jeg ikke skulle ud og nasse hjælp af andre.

Derudover skal du også have råd til at stille sikkerhed overfor PBS, Du skal købe varelager og lave markedsføring. Alt i alt kommer du ikke langt  selv for 30.000 kr.

Mit råd til dig ... Tag et avisjob, eller et job som flaskedreng og brugsen, og få sparet de penge op det koster at gøre det ordentligt.

ELLER!

Sæt dig selv ind i tingene, og lær at lave det selv, lav de så selv og vær stolt over det når du er færdig. Det der fis med at nasse på andre kommer du ikke langt med (og jo det er nas når du forventer en køreklar webshop for under 6k)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er ikke mit favoritsite, tværtimod, det lyder mere som om det er dit.

Jeg er nok lidt i den amerikanske drøm med at du kan blive rig om du starter med 3 eller 3000 kr. på lommen. Så jo, man skal gøre det, selvom det måske ikke bliver lige så prof.

Jeg nasser ikke. Der er en masse som ikke tager mere end 2-4.000 kr. for at lave en webshop. Andre unge iværksættere.

30.000 er en pris du overhovedet ikke kan sige. Det er noget pis mildt sagt. Hvis jeg sælger blyanter, kan jeg starte med 100 kr. købe 200 blyanter, og så tjene 100 kr. på dem. Sådan kan man blive ved. Måske bare starte i ens vennekreds, det er gratis markedsføring.

Jeg gider ikke være hverken flaskedreng eller noget andet, det er efter min smag slet ikke for mig. Jeg vil iværksætte, selvom lønnen måske kan være dårligere.

Jeg har ikke lyst til selv at lære SEO, CMS osv. Det er grunden til dette indlæg. Og igen, nej det er ikke nas.

Vil gerne høre fra nogle andre, hvad i syntes, om det er mig som er helt væk, eller mikkel som burde lade unge iværksættere komme til.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Din ildsjæl fejler ikke noget ... det skal du nok få glæde af på et tidspunkt.

Lige pt. er du ubehøvlet som ind i helvede, dum at høre på og enormt urealistisk. Der er ikke nogen pænere måde at sige det til dig på.

Mit sidste råd til dig må være at du skal lære at tage imod råd fra andre før du dummer dig.

Og det var så al det krudt jeg gad spilde på dig.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 03:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Din ildsjæl fejler ikke noget ... det skal du nok få glæde af på et tidspunkt.

Lige pt. er du ubehøvlet som ind i helvede, dum at høre på og enormt urealistisk. Der er ikke nogen pænere måde at sige det til dig på.

Mit sidste råd til dig må være at du skal lære at tage imod råd fra andre før du dummer dig.

Og det var så al det krudt jeg gad spilde på dig.

Tak, det regner jeg også med.

Det var vidst dig som ikke snakkede i den pæneste tone til mig, til at starte med.. Det var ikke for at snakke grimt til dig, da jeg kun ønsker venner, men ser ingen grund til at du blander dig i debatten, med udelukkende negative ting, intet konstruktivt.

Jeg tager imod råd fra folk, som jeg mener kan give mig noget godt.. Hvis alle lyttede til dig, så ville man jo først kunne starte når man har 30.000 på konotoen, og så vidt jeg husker så startede Thorborg ikke engang med så meget i hans spilbutik.

God weekend :)

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 07:20

Casper

Du spilder andres tid når de ikke ved hvad dit budget er.

Og Mikkel kommer endda med noget som er ret relevant for dig og tror du ikke at Mikkel med sine 25 år har en smule mere erfaring ?

Kan fortælle dig at en typisk pris for design + 1 års hostning normalt løber op i minimum 8000 kroner ex. moms

Hvorfor så så "mange" penge....

Ofte ved en kunde ikke hvad de vil have, eller skal have det forklaret når de henvender sig til dig. Dette er selve konsulentrollen, som tager mest tid.

Man afleverer ikke bare en shop og så er man ude af døren, fordi nu har man fået sin betaling, ofte giver man kunden en masse service, som der reelt ikke betales for.

Alene selve hostningen, løber op i ca. 3-4.000 kroner årligt og det endda i den prisbillige ende.

Mvh

Mogens

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 07:49

Mikkel Mikjær Christensen:

Så vil jeg se, om jeg kan finde en lidt pænere måde, at sige til dig Mikkel - at det var dig, der startede med at lægge den ubehøvlede tone for dagen. Hvis du mener knægtens drømme er urealistiske, så kan det godt siges pænere - og mere hjælpsomt. Men jeg har glemt - det er måske ikke dét, vi skal på Amino længere - hjælpe hinanden?
Jeg har ikke været aktiv herinde i et stykke tid. Er det nu, stedet hvor en ung ildsjæl får digitale los i bollerne, fordi han tilfældigvis ikke har et budget, som opgave-gribbene herinde er tilfredse med?

Jeg er blot nysgerrig. I must have missed that memo.

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)