Hej alle Er der nogen der gider hjælpe? Nu er jeg endelig ved at være færdig med en demo rundtur jeg skal bruge her til næste år, når jeg skal til at sælge mine panoramabilleder / virtuelle rundture til landets Campingpladser. Demoen kan ses her: www.wideeyes.dk/temp/camping Den er ikke 100% færdig, der mangler stadig logo, lidt tekst, og navnene på panoramabillederne. Men men men... hvad er sådan en rundtur værd? Ja jeg ved at det selvfølgeligt er svært at give et svar på, og et oplagt svar er "prisen afhænger af hvor lang tid du i snit bruger på projektet x ønsket timeløn" og det er jo sådan set rigtigt nok. Men alle mine hidtidige erfaringer fortæller mig at jeg sælger meget mere hvis jeg har en fast og gennemskuelig pris. Ligeledes er det jo interessant at kigge på priselasticiteten. Hvis jeg kan sælge 20% mere ved at sænke prisen 10%, så er det jo oplagt. I første omgang er jeg interesseret i at høre hvad den "opfattede værdi" er. Det er selvfølgelig helt uforpligtende, og rent gæt fra jeres side, men jeg vil alligevel være taknemlig. Rundturen vil komme i 2 pakker. 1 pakke med XX panoramabilleder og 1 pakke med XXXX panoramabilleder. Rundturen jeg har linket til indeholder 7 panoramabilleder. På forhånd tak for hjælpen :) Hilsen Morten
|
Hej Morten
Jeg ved ikke lige hvad prisen skulle være, men det ser jo rigtig spændende ud må jeg sige. Tror bestemt du kunne lave nogle spændende løsninger.
Prissætning af pakkerne kunne det være noget i retningen af:
1 Grundopsætning med logo og tre panoramaspot
Tilkøb:
1-3 ekstra spot á:
4-8 ekstra spot á
Så folk kan se hvad de skal give og hvad de sparer ved at få ekstra spot ;-)