Mange iværksættere og mange andre for den sags skyld, er ikke gode til at læse. Vi har derfor lavet en funktion på Amino, hvor man kan få alt læst op. Hvis du kigger oppe i højre hjørne, lige ved siden af søgefeltet, så kan du se en lille højttaler. Hvis du klikker på den, så kommer der et lille felt op der ligner tasterne på en båndoptager. Hvis du markerer noget tekst og trykker på "Play-Knappen" så bliver den markerede tekst læst op.
Hvad syntes i om funktionen og ideen. Virker det for jer og kan det bruges?
Hehe Fed funktion. Ikke at jeg har brug for mig, men kan da godt forestille mig at den er meget god hvis man er doven eller har svært ved at læse. Det jo ik fordi knappen fylder så meget, så ka ikke se nogen grund til at den ikke burde være der.
Ok, der er lige et eller andet med kodningen. Når jeg er på forsiden kan jeg ikke få det lille panel til at forsvinde eller blive til en lille højttaler igen og når jeg går ind i selve tråden og så scroll'er ned, så følger panelet med.. Men det er måske med vilje? Anyway, ku dog være rart hvis man kunne fjerne panelet igen, når man ik bruger funktionen
RETTET: Flot, har lige bemærket krydset over højttaleren og at man bar skal trykke på det.. Stikker lige mig selv en godbid for at være ekstra vågen.
For dem af jer som er så heldige at benytte Safari, Chrome eller Internet Explorer er der tilføjet en "Læs op"-knap, som gør det nemmere at læse enkelte indlæg. Bruger du en af disse browsere og kan du ikke se knappen alligevel, så prøv lige at holde Skift (eller Control?) nede, mens du trykker på Opdater knappen i din browser.
Virker det for jer og er det brugbart?
Det er selvfølgelig stadig muligt at markere noget tekst og få det læst op ved at trykke på Afspil knappen.
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.