Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klimadebat.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget interesseret i al form for feedback på hjemmesiden http://www.klimadebat.dk.
Hold jer ikke tilbage...

Da siden har et forholdsvist stort besøgstal (ca. 700 unikke besøgende om dagen), er jeg især på jagt efter gode tips til, hvordan jeg får flere af disse passive brugere til at skrive indlæg.
Fremgår det tydeligt nok, hvis man kommer ind på en tilfældig side via Google, hvordan man tilmelder sig?

I må meget gerne kommentere design og indhold.
Siden er løbende blevet udviklet gennem de sidste to år.

På forhånd tak!

Vh Jeppe

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 09:56

Hej Jeppe,

Når jeg har loadet siden, er det første som slår mig - at jeg skal væk fra siden igen.
Nu skal det siges, at jeg er en af dem, som ikke gider læse side op og side ned, før jeg finder ud af hvad det handler om.

Slogans! Grafiske forklaringer. Ikke så meget tekst. Længere mellem teksten..

Banner/grafisk "reklame" (lille boks på forsiden): Deltag i den spændende debat! .. Klik her.

Med venlig hilsen

Jonathan

Fra København
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:00

Hej

Jeg må give Jonathan ret. Der sker for meget på forsiden. Istedet skal du nok fokusere på et banner, og en kort tekst der forklare hvad siden kan tilbude.

Jeg må også melde mig til gruppen der hurtig hopper videre til en anden side. Hvis du ønsker så meget information på forsiden, skal det pakkes pænt ind grafisk, så folk læser det. Lige nu er der så mange bokse i toppen af siden at folk de drukker i informationer.

Med venlig hilsen
Thomas

Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 23:43

Hej Jonathan og Thomas,

Mange tak for jeres kommentarer.

Jeg har hørt det før, og jeg er selv enig i, at den megen tekst ikke hjælper med at fange de nye besøgende.

Derfor har jeg ændret det nu. Vil I ikke tage et kig på siden igen? Synes I, det har hjulpet, eller skal der mere drastiske ændringer til?

Vh Jeppe

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 00:07

Jeg er enig i de to ovenstående, men meget indhold er også tit det som erfarne brugere efterspørger. Det går igen på nærmest alle diskussionsforaer, ligeledes her på amino. Vi kan godt lide at have lidt muligheder ved hånden, når vi browser rundt. Dog skal det siges, at du kunne arrangere det grafisk meget flottere, og garanteret skære nogle bokse/links væk, så man bevarede overblikket. Hvis jeg kom ind på siden ved et tilfælde ville jeg tænke: "Hvad sker der her?". Det får I hurtigt forklaret med jeres "slogan" under jeres navn, og så midt på siden får jeg at vide, at jeg kan oprette en bruger, hvis jeg vil diskutere klimaændringer, så det synes jeg er fornuftigt.

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:20

Hej Jeppe.

Jeg vil også lige tilføje et par ord.Big Smile

Nu er jeg nok en af dem der kunne finde sidens indhold interessant, men der står alt for meget på alt for lidt plads, så jeg vil hurtig gå væk fra siden igen. Siden kunne nok gøres lidt mere spændende, så man bevare interessen og bliver nysgerrig evt. nogle billeder, farver osv.. [

Mvh

Agnete Justesen

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 14:44

Hej

Nu har jeg af 3 omgange forsøgt at komme ind på siden. Første gang skete der ingenting overhovedet. Næste gang blev siden hentet, men det virkede ikke som om at serveren havde kræfter til at sende jeres stylesheet med, og sidste gang lavede serveren timeout.

Konklusionen er klar: Få skaffet jer en anden server! Smile

Jeg kan ikke rigtig vurdere siden, da jeg ikke engang har set den med grafik/billeder på endnu, beklager.

Det kunne ellers være en rigtig fin og ekstremt aktuel side, men det bliver ødelagt totalt af jeres webhotel.

Mht. at lokke dine besøgende til at deltage i debatten, så afhænger det meget af dit indhold.

Du kan lægge op til debat i de artikler i sætter på, provokere folk (på den gode måde), og i det hele taget sørge for at dine besøgende er interesserede i at diskutere klimaet.

Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 16:46

Tak for kritikken.

PWM: Det lyder ikke godt!! Faktisk har jeg de sidste par uger været i gang med at lede efter et andet webhotel, da jeg selv synes, det ikke fungerer helt optimalt. Har kørt noget statistik via Siteuptime.com de sidste to uger, og de melder om en nedetid på 1,382%. Det er jeg ikke tilfreds med. Men tre gange fejl i træk - så må du alligevel have været meget uheldig (selvom det nok kun er to af dem, der talte som nedetid i statistikken)...
Men som sagt, jeg skifter webhotel i begyndelsen af det nye år. Og så er dét problem forhåbentligt løst!
Håber du vil kigge på siden igen Smile

Almaogjacob.dk: Jeg ved ikke helt, hvad jeg mere kan gøre i den retning. Er det ikke det samme, som Amino.dk og andre debatsider? Links til de sidst aktive debatemner osv. Har svært ved at se, at der skulle være for meget tekst. Ville det hjælpe at gøre skriftstørrelsen større?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)