Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger SEO mand til linkbuilding. Hvem vil byde ind?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Jørgen: Der er ingen her der slås om kunder ... :) Derudover er jeg 100% enig med dig.

No surprise, Mikkel !

Hehe - jeg sad faktisk og var ved at skrive noget i stil med "Med mit kendskab til Mikkel vil han straks melde ud at han ikke er nogen konkurrent for at hæve sig selv over dig - snedigt ikke?" :)

Ved ikke om jeg har ret, men i så fald er det jo en "klassisk Mikkel" :)

Jeg synes du tilbyder nogle forskellige ting og når det kommer til stykket og du disser konkurrenterne vil du ikke anerkende dem som konkurrenter alligevel - eller også fjerner du fokus fra dig selv som leverandør. Jeg håber du kan følge mig. Jeg har sådan set ikke noget imod det når jeg ikke selv står for skud.

Brugte jeg stadig tid på f.eks. at programmere cms-systemer er jeg sikker på at du ville kunne få mit pis i kog med dine kommentarer når jeg forsøgte at sælge mine kompetencer.

Men når alt kommer til alt sætter jeg selv stor pris på det modspil jeg får fra provokerende mennesker - så keep up the good work.

Men altså, tilbage til sagen som er rimelig oplagt: Der bliver forespurgt på noget SEO service - en ydelse du tilfældigvis (for nyligt?) er begyndt at tilbyde. En anden person melder sig på banen som du så forsøger at "disse". Havde du heddet Jørgen Olsen og solgt IT-udstyr og bogføring havde du virket lidt mere neutral når du går til angreb på mandens troværdighed.

Hvis jeg nu ikke var mig, - og læste denne tråd ville jeg straks finde ud af at det firma du disser har lidt småproblemer - og være påpasselig med at bruge dem. Mikkel virker til gengæld som om han har styr på det og hvis man ved han kan tilbyde det samme tager man måske kontakt til ham - du er altså markedsført via dit brok. Pisse smart - og det er noget nogen kunder kan lide.

Jeg håber hermed jeg kom ud med mit budskab - det lød lidt bedre inde i knolden på mig end ovenstående på skrift, - så gør dig lidt umage med at tyde det, tak :)

Fordi tonen er venlig tør jeg godt slynge ovenstående indlæg ud,- uden at korrekturlæse, gennemlæse og dobbelttjekke "facts" - i må bære over med mig og korrigere mig hvad fejlagtige antagelser angår.

VH Jørgen Olsen

Rettelse efter postering af indlæg:

Det er måske ved nærmere eftertanke en fejlagtig antagelse at du sådan for alvor er gået ind i SEO-verdenen Mikkel.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:26
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 10 person

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 21:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 22:13

Haha Allerup.

Det er præcis det udtryk jeg har siddet med de sidste par gange jeg har været inde og lure - hold kæft hvor er det godt Devil

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:17

ha ha ha - fantastisk god humor..... Amino burde ligge det billede ind som en fast ting man kunne tilføje når folk ikke er ordentlige ved hinanden. Men måske det ville blive hurtigt slidt Surprise

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:05
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Nå, nu er det egentligt mit indlæg som er blevet kapret til dette skydetelt...

Egentlig er det jo et gammelt indlæg, men sjovt som indlæg her på Amino pludselig kan få en renæssance. Wink Jeg håber ihvertfald i morer jer, for det gør jeg. Håber i fortsætter lidt endnu, for det er kanon underholdning!

Måske man skulle lave en blog med tråde fra Amino, som er kørt helt af sporet, og så kalde bloggen for "Mænd med store egoer der opfører sig som børn". Som sagt, det ville være underholdende læsning.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)