Senna: Maaske du skulle starte med at optimerer din egen side foer du begynder at tilbyde det til andre? :)
Nu ved jeg ikke hvor meget forstand du har på seo, men ud fra den kommentar tyder det ikke på du har meget. Hvis du kigger på hvornår domænet er købt, og på at siden er kommet online IDAG. Så forklarer det min manglende ideksering i Google mm. Så syntes du skal pakke alle dine personlige spydigheder væk. De er meningsløse og hører ikke hjemme på en debat som Amino. Du har desuden i din første kritik af mig gjort dig selv mere til grin en mig, men det ses jo tydeligt ved at læse mit svar. Din brug af stjerne på indlæg til at fortælle din pesonlige mening om andre istedet for om indlæg, er desuden under alt kritik.
Svar til kildekode:
Med hensyn til min kildekode er jeg slet ikke begyndt på optimering af denne. Der er en del andre ting jeg mener er vigtigere.
Nu ved jeg ikke hvor meget forstand du har på seo, men ud fra den kommentar tyder det ikke på du har meget. Hvis du kigger på hvornår domænet er købt, og på at siden er kommet online IDAG. Så forklarer det min manglende ideksering i Google mm. Så syntes du skal pakke alle dine personlige spydigheder væk. De er meningsløse og hører ikke hjemme på en debat som Amino. Du har desuden i din første kritik af mig gjort dig selv mere til grin en mig, men det ses jo tydeligt ved at læse mit svar. Din brug af stjerne på indlæg til at fortælle din pesonlige mening om andre istedet for om indlæg, er desuden under alt kritik.
Hids dig ned lille ven :) Med den attitude har jeg SLET ikke tænkt mig at forklare dig hvad din side fejler ... jeg (og alle andre som har bare en smule viden om SEO) kan nemt se hvor lidt styr du har på SEO, men held og lykke med projektet da :)
Senna: Maaske du skulle starte med at optimerer din egen side foer du begynder at tilbyde det til andre? :)
Svar til kildekode:
Med hensyn til min kildekode er jeg slet ikke begyndt på optimering af denne. Der er en del andre ting jeg mener er vigtigere.
Jeg føler mig da beæret som kundeemne hvis leverandører ligefrem gider slås om mig :) Det er DEJLIGT. Jeg har også selv måtte slås for at få lov at lave det jeg laver og jeg har også været indblandet i nogle slemme tråde.
Jeg er generelt ikke specielt begejstret for Mikkel, men bliver nødt til at give ham ret.
Måske skulle du starte med at optimere din egen side før du begynder at tilbyde det til andre ! Og det er ikke fordi jeg tvivler på dine evner indenfor området - slet ikke. Det er simpelthen for din egen skyld så du ikke spilder en masse tid eller penge på at markedsføre en elendig side der får dig til at fremstå som utroværdig / useriøs.
Der er helt klart plads til flere SEO-folk så jeg ser gerne at du melde dig på banen - men skynd dig at få fikset din side :)
Jeg tilbyder ikke noget indenfor SEO og samarbejder som sådan ikke med nogen der gør det, så det her indlæg kan du betragte som helt og aldeles neutralt. Det er heller ikke skrevet for at støde dig og det er skrevet i hvad jeg selv vil definere som en for mig almindelig / gennemsnitlig sindstilstand - uden ophidselse / vrede / skadefro eller lign. Simpelthen ligeud af posen.
Det er heller ikke skrevet for at støde dig og det er skrevet i hvad jeg selv vil definere som en for mig almindelig / gennemsnitlig sindstilstand - uden ophidselse / vrede / skadefro eller lign. Simpelthen ligeud af posen.
Hov forresten - Nu denne tråd er totalt og helt og aldeles hijacket:
Senna: Udover kontaktoplysninger ville jeg personligt også forlange referencer, og i udvælgelsen af leverandør vælger jeg dem der skilter med nogen referencer på hjemmesiden - især til 1200 kr i timen. Derfor valgte jeg at købe søgemaskineoptimering hos Thomas