Hejsa Søger en SEO mand/ekspert til at lave linkbuilding til 2 webshops mod betaling. Formålet er selvfølgelig at få en bedre placering i bl.a Google på udvalgte søgeordsfraser. Den er ene webshop er: www.designerure.dk Den anden webshop vil jeg ikke afsløre linket til endnu i dette forum, da den ikke er lavet færdig. Vi sørger selv for at lægge søgemaskinevenlige tekster ind som understøtter linkbygningen på de bestemte søgeordsfraser. Men hvis du har nogle gode råd undervejs til "onsite" SEO, så tager vi også imod dem med kyshånd. Hvis du kun er til linkbygning på det danske marked og dermed kun den danske webshop DesignerUre, så er det også okey. Tager gerne 2 forskellige til hvert sit projekt. Linkbygningen forventes at skulle starte et tidspunkt i januar 2009. Du kan skrive en mail eller privat besked til mig her på Amino hvis det kunne være en opgave for dig. På forhånd tak |
Hej Jean
Ved ikke om det stadig er aktuelt, men jeg tilbyder lige pt. pulje linkbuildig : http://www.amino.dk/forums/p/59999/365279.aspx
Dbh
Mike