Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger SEO mand til linkbuilding. Hvem vil byde ind?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Søger en SEO mand/ekspert til at lave linkbuilding til 2 webshops mod betaling.

Formålet er selvfølgelig at få en bedre placering i bl.a Google på udvalgte søgeordsfraser.

Den er ene webshop er: www.designerure.dk
Der vil i fremtiden blive lagt nye urmærker op på webshoppen, og disse urmærker skal have etableret en god placering i søgemaskinerne. Webshoppen er på dansk og skal optimeres til det danske marked.

Den anden webshop vil jeg ikke afsløre linket til endnu i dette forum, da den ikke er lavet færdig.
Det er en engelsk sproget webshop som kommer til at handle med "Xbox Live medlemsskaber og points". Webshoppen skal optimeres til det engelske og det internationale engelsk talende marked.

Vi sørger selv for at lægge søgemaskinevenlige tekster ind som understøtter linkbygningen på de bestemte søgeordsfraser. Men hvis du har nogle gode råd undervejs til "onsite" SEO, så tager vi også imod dem med kyshånd.

Hvis du kun er til linkbygning på det danske marked og dermed kun den danske webshop DesignerUre, så er det også okey. Tager gerne 2 forskellige til hvert sit projekt.

Linkbygningen forventes at skulle starte et tidspunkt i januar 2009.

Du kan skrive en mail eller privat besked til mig her på Amino hvis det kunne være en opgave for dig.

På forhånd tak
Jean

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:09
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Hej Jean

Ved ikke om det stadig er aktuelt, men jeg tilbyder lige pt. pulje linkbuildig : http://www.amino.dk/forums/p/59999/365279.aspx

Dbh

Mike

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 9 person
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 18:33
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Mirus: Hvis du vil mere end bare at spamme amino, hvad så med at få nogen kontaktoplysninger på den side? En kontaktformular er altså ikke nok hvis man er seriøs...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:42
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 8 person

allerup:

Mirus: Hvis du vil mere end bare at spamme amino, hvad så med at få nogen kontaktoplysninger på den side? En kontaktformular er altså ikke nok hvis man er seriøs...

For det første spammer jeg ikke. svarede på tråden fordi der var en der gjorde det før mig, og derfor lå den i toppen.

Hvordan jeg ønsker mine kunder kontakter mig er helt op til mig, heldigvis. Fint at du har en mening, men det betyder ikke alle har den samme.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 8 person

Senna: Var det ikke dig der ukritisk blev taget i at svare på alle tråde de sidste 3 år der havde haft noget med SEO at gøre?

Derudover bør du lytte når folk herinde giver dig gode råd, der er mange iværksættere der er meget dygtigere end du selv, og du gør klogt i at tage imod det hjælp der bliver dig tilbudt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58

Jo jeg svarede på en masse tråde om seo, hvilket der intet er i vejen med så længe det er rigtige svar. Har du mere at sige om den sag, så smid et indlæg i tråden

En tråd der i øvrigt INTET har at gøre med det indlæg i den her tråd. Og nu var det dig der svarede på en tråd der havde en deadline som udløb for 6 mnd siden. Så kan virkelig ikke se nogen forskel. Jeg gjorde det bare med flere. små 30 så langt fra alle(ikke engang mange i forhold til kategoriens størrelse), og det var langt fra alle der var gamle.

JA jeg lytter gerne, og tager også imod råd. Men det indlæg jeg svarede på var ingen af delene, desuden var den bare direkte uhøflig og nedladene og den slags gider jeg altså ikke lytte til.

Og så skulle du måske starte med selv at lytte, inden du beder andre om at gøre det. Så vidt jeg kan se har du også kun en email formular på din kontakt side.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 19:37
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

Senna:

Hvordan jeg ønsker mine kunder kontakter mig er helt op til mig, heldigvis. Fint at du har en mening, men det betyder ikke alle har den samme.

Og heldigvis også op til kunderne.. Du fik mig da lokket ind på din hjemmeside, men fraværet af kontaktoplysninger skræmte mig væk igen. Der er jo ikke nødvendigvis nogen der siger at man skal have et telefon nummer, men et firmanavn, cvr. nummer eller andet er altså god tone i mine øjne. Om det så er i Kulala Lumpur eller på Læsø er i mine øjne ligegyldigt, jeg vil bare gerne vide hvem jeg sender mine penge efter...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42

Ja det kan jeg godt forstå, og jeg giver dig helt ret. Nu er jeg lige gået online i dag, så der er stadig en masse små ting der ikke er styr på. Men vil da have det i baghovedet nu når jeg sidder og laver alle de ting der er under opdatering.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:47
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 8 person

Senna: Maaske du skulle starte med at optimerer din egen side foer du begynder at tilbyde det til andre? :)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)