Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starbucks Danmark Franchis?

Side 1 ud af 7 (69 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu tænkt i flere uger hvorfor der ikk er Starbucks i kbh centrum århus oden ålborg osv?

Nogen der ved hvorfor?

Det er jo verdenskendt osv?

Er der noget specielt siden der ikke er sådan nogle i danmark udover lufthavnen i kbh?

Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er et godt spørgsmål du stiller. Danmark er den 2 mest kaffedrikkende nation, efter Finland, og hverken i Danmark eller i andre lande i Norden har Starbucks etableret sig. Det er i bund og grund ikke Starbucks der er i Kbh's lufthavn, det er SSP (eller datter/søster el.) som har rettigheder til flere Brands i lufthavne. Det er samme virksomhed der har Burger king i lufthavnen.

Jeg tror at Starbucks har valgt ikke at etablerer sig i Norden på grund af de lønniveauer vi har her. Der er andre virksomheder som ligeledes har store lønomkostninger der har etableret sig her, men det er min klare vurdering at det er her årsagen skal findes.

Jeg har selv forsøgt at etablerer kontakt til Starbucks i flere omgange, da det faktisk er et af de brands jeg har fået flest henvendelser om, men der er i bund og grund ingen interesse.

Mange hilsner
PS4 A/S

Bo Zofffmann

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det tænkes at det er fordi, der trods alt er en del steder man trods alt kan få en fornuftig kaffe DK?

Sidder pt. i Belgien og det er stort set umuligt at få en ordentlig kaffe. Her burde være marked for flere Starbucks.

Fra Solrød-Strand
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfshoppen.Com Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmarks bedste udvalg i golfbolde med logotryk

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Til info Wink

Jeg har læst, at Starbuck har leveret økonomisk dårlige resultater, hvilket er resulteret i, at de har reduceret antallet af forretninger i hele verden.

Så måske er det ikke verdens bedste projekt du kaster dig ud i?

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

kan jeg få et link? vil gerne lige læse detWink

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv Berlingske hjemmeside... jeg mener, at det var der jeg læste det!

Held og lykke Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 16. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at have hørt for nogle år siden at Starbucks var i færd med at etablere et samarbejde med nogle Svenskere. Samarbejdet var tæt på at kunne bryste sig med lancering af flere butikker, men I sidste øjeblik trak Svenskerne sig ud af projektet og startede deres egne Café’er med stort set uændret koncept. Om dette har gjort Starbucks bange elller irriterede på det skandinaviske kan ikke siges, men mærkeligt er det at vi endnu ikke har set den verdensomspændende kaffekæde i de danske gader.

Jeg venter stadig på den dag jeg kan gå ned og bestille en mocha frappucino på den lokale starbucks.

Jakob 

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener der ligger en Starbucks i Københavns lufthavn - terminal 3, eller så har der gjort

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Side 1 ud af 7 (69 indlæg)