Hej Christian. Tak for tilbagemeldingen. Jo - fordomme er der masser af, men det vil vi nok altid skulle kæmpe med, men sådan er det jo. Som jeg skrev første gang - jeg får sjældent ros for det jeg laver. Jeg har overvejet direct mail og almindelig post udsendelser, men jeg er overbevist om at jeg vil ramme mange af de store konkurenters kunder, og det ønsker jeg ikke. At ringe rundt er heller ikke en option. Du kan ikke se pr. telefon om folk har parkeringspladser eller ej så der vil være mange "dumme" telefonopkald. Vi Vi får se. Måske kommer der gode ideer herinde. Hilsen Freddy |
Hej Kim
Min erfaring siger at accorden er en vandrehistorie. Jeg kender ikke nogen konkrete eksempler på at der er nogen der gør det, men man skal da heller ikke være bleg for at både vores kunder - som vi selv - (Ja - bilisterne er også kunder, men ikke lige i denne sammenhæng) forventer at der er en omsætning.
Det er dog ikke et problem i sig selv, for vi ved hvad hver enkelt plads skal give af indtægter - sådan rent statistisk. Sker der et fald i omsætningen, så skyldes det ofte at vagten ikke passer sit arbejde. Dvs. ikke møder til tiden, måske snakker lidt for meget med mennesker han / hun møder osv. Det er vores første udgangspunkt for en snak med vagten om hvad nedgangen skyldes. Vi lægge ALDRIG pres på vagten for at lave afigter der ikke er retfærdige. Det giver alt for meget administrativ bøvl at skulle modtage mange klager - man alligevel skal give medhold i.
I øjeblikket skulle vi have højsæson. Det er jo klart at alle skal ind til byen og handle - men når finanskrisen trænger ind under huden på folk, ja så handler de altså ikke så meget - og parkerer dermed heller ikke fjollet. Det kan vi faktisk godt mærke. Det burde ikke overraske, men alligevel.
Uha- du rørte ved et ømt punkt med den hjemmeside. Jeg lover at jeg nok skal gøre noget ved den mellem jul og nytår, men den er sat op i en hast udelukkende for at bilisterne kunne henter klageformularer mm. som den er nu er den bestemt ikke egnet til markedsføring af produket.
Der har været rigtig meget administrativt arbejde i de sidste 3 måneder der skulle rettes op på - men vi er ved at være der så vi kan betjene begge kundekategorier.
Hilsen Freddy