Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kanvas sælger søges til parkeringsfirma

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:03

Hej Your1

Your1:
Jeg troede at Amino var et seriøst sted for iværksættere mm, men jeg tog fejl.

Normalt plejer folk inde på amino at være yderst hjælpsomme, så jeg ved ikke lige hvad der gik galt for folk her i denne tråd siden de lod deres galde gå ud over et ellers seriøst indlæg. Personligt syntes jeg det var en god og sjov måde at søge folk på og jeg vil bare ønske dig held og lykke med det

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:05

Kære amino venner

Hvorfor ikke oprette en seperat tråd til debatten. Her har vi en iværksætter der søger en sælger, så skal vi ikke lade tråden stå til det?

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 13:00

gweb:

Seriøst, den her tråd er for latterlig.

ditbrugtmarked, christian, faran, flemming og kim, i er da kørt fuldstændig ud på et sidespor. Manden kommer med et seriøst indlæg, endda mere seriøst end de fleste indlæg jeg ser herinde, med en klar beskrivelse af hvad han søger. Er i i den målgruppe? Hvis ikke, hvorfor i alverden svarer i så?

Jeg er ikke selv i målgruppen, men den slags indlæg synes jeg ikke skal stå ubesvaret, hvis det er den vej amino bevæger sig finder iværksættere hurtigt et andet sted at være.

Jeg kunne selv stå her og påstå at brugtmarkeds sælgere er de værste svindlere der sælger lort i guldpapir. Jeg kunne også argumentere for at SEO eksperter bare er overbetalte fidusmagere der har fundet smarte metoder til at omgås reglerne.

Privat parkerings kontrol er der i den grad brug for, at nogle af firmaerne så er helt ude i skoven, og ikke til at snakke med er en helt anden sag, og det kan jeg ikke se hvorfor Your1 skal stå til regnskab for. I har helt mistet al respekt fra min side. Føj!

Er det ikke en del af charmen ved Amino at vi kommer rundt i alle kroge uanset hvad udgangspunktet er.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja - sådan kan det gå.

Jeg sidder dagligt med bilister i telefonen som har fået en afgift de ikke finder sig berettiget til. Det er jo helt ok. Det er derfor man kan ringe til os. Det mange af de samme argumenter der er gået igen i de 3 mdr. jeg har haft virksomheden, som jeg har læst her i debatten.

Som et sidste svar til dem der er kritiske overfor at ejerene af privat grund beder et P-selskab om at kontrollere og holde orden på deres pladser, vil jeg sige:
Vort firma behandler bilisterne ordentligt. Vi gør alt for at de har en fornuftig tid til at betale afgiften. Vi behandler deres klager seriøst - også selv om de ind imellem bæger præg af at der bliver klaget - for klagens skyld. Mange kommer med de samme argumenter som er kommet her i debatten.

Tiden til at deltage i den type debat, hvor jeg skal forsvare mit valg af levevej, tillader mig ikke at deltage længere. Jeg har en virksomhed der skal passes.
Hygge og god jul til jer alle sammen!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er en total misforståelse, at jeg skulle "skyde" på Your1.

Men jeg er frustreret over, hvor dårlig, nej manglende service, der er hos  Your1's kolleger.

Hvis man ikke skulle kunne fortælle det her på Amino i en Debat, hvor skal man så?

Så til Your1: Intet af det jeg har skrevet er rettet mod dig. Jeg kender dig ikke og du er sikkert en flink mand.

Hvis det på nogen måde er blevet opfattet på denne måde undskylder jeg mange gange.

Jeg har sagt, hvad jeg havde på hjertet og vil anbefale, at vi lader Your1 få mulighed for at få fundet nogle Kanvas sælgere.

Men inden jeg smutter:

Det er via debatter som denne, at mulighederne opstår.

Jeg arbejder jo med online salg. Det er tydeligt, at nogen, heriblandt jeg, bliver frustrerede, når talen går på parkeringsvagter.

I stedet for at dræbe debatten kunne Your1 jo tænke: Hvad kan jeg så bruge dette til?

Og så kunne Your1 udvikle en helt unik USP -noget i stil med:

Parkeringsselskabet, der behandler dine kunder som var det vores egne.

Det kunne han så fortælle Kanvassælgerne, der vil få langt lettere ved at skaffe nye jobs til Your1.

Og det sker KUN når man kan tale frit her på Amino.

Jeg vil ønske dig held og lykke med virksomheden, Your1

Venlig hilsen,

Christian 

(Efterskrift: Efter, at jeg har postet denne tråd kunne jeg se, at vi har skrevet samtidig - jeg er ærgelig over, at du ikke fik læst mit svar inden du selv skrev)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:39
Amino er et seriøst sted, og selvom P-kontrol måske er upopulært hos mange så skal der da også være plads til folk fra denne branche her inde. Så lad være med at lade dig skræmme bort af denne uheldige oplevelse.

Debat om hvor vidt privat p-kontrol generelt er en god eller dårlig ting er et interessant emne. Som andre skriver ville det dog nok være mere hensigtsmæssigt at lave en ny tråd om emnet i stedet for at lade det gå ud over Your1's tråd, som jo egentlig bare var et stillingsopslag og ikke et oplæg til debat. Ikke desto mindre er Amino jo en debat, så er der intet "forbudt" ved det, men man bør naturligvis gøre det med omhu så en tråd ikke udvikler sig som denne.

Hvis jeg havde en butik og rådede over (/betalte for) X antal parkeringspladser som andre folk optog og holdt parkeret på hele dagen (og dermed forhindrede mine kunder i at betale ved min butik), ville jeg da også blive møgtræt af det og sætte pris på muligheden for at hyre privat parkeringskontrol. Som så mange andre brancher, folkegrupper etc. som generaliseres pga. stor omtale af et begrænset antal brodne kar, så er det jo ved p-vagter heller ikke ensbetydende med at de alle er nogle svindlere. Det er jo klart vi ikke får omtale af de gode p-vagter, vi får jo ingen bøder af dem hvis vi overholder reglerne :-)
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle.

Det var ikke meningen at jeg ville forlade debatten (eller er blevet mopset) det overraskede mig blot at min lille annonce kunne adstedkomme så megen debat. Jeg havde naturligvis håbet at der var et par friske unge mennesker der ville melde sig som interesserede.
Det ser jo ikke ud til at det er muligt for mig at finde en sælger igennem Amino (endnu) så lad blot tråden forsætte som en debat om parkeringsvagter og hele ideen om at have private til at agere "bussemænd" på parkeringspladser - så længe der holdes en god tone Big Smile

Ud over hvad jeg allerede har argumenteret for og fortalt, så hedder firmaet "Parkeringsservice" Med det prøver vi at signalere over for vores kunder at det er en service vi yder dem - ganske gratis i øvrigt - men også at vi gerne vil give de afgiftramte en fair og ordentlig behandling.

Der var faktisk en bilist der ringede til mig og spurgte nærmere ind til en afgift. Efter en kort snak sagde han: "Nå - det kan jeg godt se, så jeg må jo hellere betale, men jeg vil nu hellere have en fartbøde - når jeg betaler den så synes jeg da at jeg har fået lidt for pengene. Det synes jeg ikke jeg får for en parkeringsafgift"

Bilisten har her en pointe jeg godt kan sætte mig ind i. Man får da ikke noget for pengene ved en parkeringsafgift, men bliver blot mindet om sin egen stress og menneskelighed når man glemmer at sætte P-skiven - eller hvad man nu finder på af dumheder.

Eller hvad med ham der ringede og sagde at han var i alvorlige probelmer!!! Han havde fået en rykker for en afgift han havde fået i Vejle. Om ikke godt jeg gad at skrive til ham at det var en fejl - at parkeringen havde været i Esbjerg??? Det var noget med konen ikke kunne forstå han havde været i Vejle når de boede i Esbjerg - naturligvis skrev jeg det brev, og han betalte hurtigt sin afgift...Wink

Jeg tror nu ikke det står i min magt at ændre den fornemmelse af egen menneskelighed, men i det daglige vil vi gerne der hen, hvor vi i P-Service kan få et ry for at opføre os ordentligt overfor kunder og bilister. Der vil altid ske fejl - også selv om vores vagter uddannes - holdes på mærkerne, ikke er provisionslønnede, ikke foretager ventilkontrol, står og lurere osv. som hele branchen desværre har ry for.

Jeg er overbevist om, at fantes der statestikker for hvor mange parkeringsafgifter der dagligt gives af private parkeringsselskaber, så vil det være en forsvindende lille fejl% i forhold til alle andre produktioner - alt fra møbler til andre dimser. Hvor der er mennesker der producerer, sker der fejl.

Kunsten er at indrømme dem og i de tilfælde hvor der ikke er sket fejl, så skal man være sikker på sin dokumentation og være klar til at gå hele vejen til inkasso - og i sidste ende i retten.
Er man ikke det så har selskabet spillet falit - efter min mening.

Jeg ved at der har været uheldige episoder med nogle selskaber så de er endt i TV. Det må jeg sige - det var nogle dumme sager. Sagerne har efter min mening ikke været behandlet ordentligt undervejs. De burde aldrig være kommet så vidt, men hvis man har en interne fejlvurdering så må man tage det op og se på hvordan det kan bedres fremover.

Nå - debatten er åben.

Hygge - Freddy

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:48

Hej Freddy.

Tak fordi du er inde i kampen. Som sagt, så beklager jeg det jeg har skrevet tidligere (se tidligere linkede tråd) ; men  - hvad hjertet er fuld af løber munden over med.

Så kan vi vidst ikke køre mere rundt i det.

Du lyder faktisk som sådan en parkeringsansvarlig som jeg kunne tænke mig, at Danmark kunne bruge mange flere af.

Så hvis der er en masse fordomme og der ikke kommer nogen, der vil ringe kanvas, så vil jeg anbefale dig at få nogen til at skrive en direct mail kampagne, som du kan sende direkte til beslutningstagerne - og hvor du tydeligt bl.a. melder de holdninger ud, som du lige har givet udtryk for herover. Wink

Held og lykke med projektet.

Mvh,

Christian

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 21:09

Hej Freddy

Som før skrevet mener jeg ikke at p-afgift bør udføres af private firmaer, baseret på at det er jo en form for akkord. En ansat skal jo i enhver virksomhed omsætte for et bestemt beløb pr, dag for at det hele løber rundt, og i det her tilfælde er produktet han "sælger" en afgift. Men det er jo den vej det går så man skal vel vænne sig til det, private synshaller osv.

Det er da helt klart at i udfører en opgave for folk som har private p-pladser, som løser deres problemer med hensyn til p-plads til deres kunder. Selvfølgelig skal de have den mulighed for at bestemme over deres egne dyre p-pladser.

Men i hænger vel på et image problem, enhver god frokost kan samtalen jo hurtigt komme i hade stemning mod netop p-vagter. 

I den branche er det vel svært at ændre det image, er man for flink kommer der ingen kroner i kassen og ejerne man administerer p-pladsen for bliver vel sure hvis for mange slipper gratis.

Jeg misunder dig ikke den opgave i har, se bare hvorledes gryden koger her, i første indlæg efter dit eget.

Jeres website kunne i godt gøre lidt ved, man føler sig ikke rigtigt velkommen det er lige på og hårdt, der mangler lidt  velkommen og "service" der.

Den måde du har håndteret debatten her på, tager jeg hatten af for, håber nogle unge mennesker læser hele tråden og får det samme positive indtryk af Parkeringsservice, som jeg har fået og du derved finder din nye medarbejder.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)