Det er en total misforståelse, at jeg skulle "skyde" på Your1.
Men jeg er frustreret over, hvor dårlig, nej manglende service, der er hos Your1's kolleger.
Hvis man ikke skulle kunne fortælle det her på Amino i en Debat, hvor skal man så?
Så til Your1: Intet af det jeg har skrevet er rettet mod dig. Jeg kender dig ikke og du er sikkert en flink mand.
Hvis det på nogen måde er blevet opfattet på denne måde undskylder jeg mange gange.
Jeg har sagt, hvad jeg havde på hjertet og vil anbefale, at vi lader Your1 få mulighed for at få fundet nogle Kanvas sælgere.
Men inden jeg smutter:
Det er via debatter som denne, at mulighederne opstår.
Jeg arbejder jo med online salg. Det er tydeligt, at nogen, heriblandt jeg, bliver frustrerede, når talen går på parkeringsvagter.
I stedet for at dræbe debatten kunne Your1 jo tænke: Hvad kan jeg så bruge dette til?
Og så kunne Your1 udvikle en helt unik USP -noget i stil med:
Parkeringsselskabet, der behandler dine kunder som var det vores egne.
Det kunne han så fortælle Kanvassælgerne, der vil få langt lettere ved at skaffe nye jobs til Your1.
Og det sker KUN når man kan tale frit her på Amino.
Jeg vil ønske dig held og lykke med virksomheden, Your1
Venlig hilsen,
Christian
(Efterskrift: Efter, at jeg har postet denne tråd kunne jeg se, at vi har skrevet samtidig - jeg er ærgelig over, at du ikke fik læst mit svar inden du selv skrev)