Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kanvas sælger søges til parkeringsfirma

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Jeg søger en kanvassælger der ikke er bange for at besøge potientielle kunder i og omkring bymidten, gågader og steder hvor der er behov for parkeringskontrol.

Der er tale om direkte salg - uden forudgående telefonsamtaler. Det betyder at man skal kunne lide at bruge sine ben og have fysikken til det. En del kørsel må påregnes.

Der er en stiltiende aftale parkeringsfirmaerne imellem, at man ikke direkte opsøger hinandens kunder. Derfor skal der opdyrkes / findes nye emner.

Fast løn + provision. Ny gulpladebil til transport. Fortrinsvis fra midtjylland og ned. PC og telefon. Der skal påregnes en fast kontordag i Ikast - ellers hjemmearbejdsplads.

- og, ja - jeg ved det godt. plejer ikke at få ros for mit arbejde, men nogen skal jo gøre det!!

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:58
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 8 person

Hej Your1.

Jeg håber virkelig at du ikke får én eneste henvendelse.

Det er da til at få spat af at man aldrig kan få en P-plads, men endnu værre at der futter små konger rundt og leger politi med en P-vagt uniform.

Your1:

- og, ja - jeg ved det godt. plejer ikke at få ros for mit arbejde, men nogen skal jo gøre det!!

Tænk, jeg synes ikke at nogen skal gøre det, men jeg håber da du får en god løn.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:07
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Your1:

men nogen skal jo gøre det!!

Det kan godt være, at jeg er lidt langsom på dette punkt; men hvorfor er der lige nogen, der skal gøre det?

Hvad er værdien?

Hvilken værdi har et Storcenter eller et område i at jage deres kunder væk for altid første gang de har fået en bøde, som de synes er uretfærdig?

Og alle vennerne, der hører historien over middagen?

Og hvis historien er rigtig uretfærdig, så får deres venner den også.

Såvidt jeg ved, så er der nogen i detailbranchen der ikke ønsker at behandle deres kunder på denne måde.
Måske fordi de godt kunne tænke sig, at de kom igen.

Jeg har fået X luskede parkeringsbøder i København. Bøder, som skyldes fjernede eller "drejede" skilte m.m.

Og de virker. For jeg kommer aldrig mere igen i de områder jeg har fået bøden. Jeg kører andre steder hen - og lægger mine penge andre steder. Steder, hvor man er interesseret i gode, langvarige relationer med deres kunder og ikke ser dem som kortsigtede malkemaskiner.

For denne maskine bliver kun malket een gang.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 11. Dec 08
Skrevet kl. 08:21
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Undskyld - jeg har helt misforstået noget.

Jeg troede at Amino var et seriøst sted for iværksættere mm, men jeg tog fejl.

Mht. de 2 indlæg om parkeringskontrol, så ville det klæde jer at I satte jer ind i tingene inden i brokker jer.
Parkeringskontrol i forbindelse med private områder har det helt overordnede formål at skaffe kunderne adgang til ejerner butikker mm. ved hjælp af en tidsbegrænset parkering.

I vil da også blive sure, hvis I ikke kunne komme til at handle fordi alle parkeringspladser er optaget af parkeringer der relaterer til 9 timers parkering fordi man arbejder på et kontor i en bygning uden egne parkeringspladser.

Overholder man reglerne som ejeren har sat, så får man jo heller ikke nogen afgifter.
Jeg vil vædde min gamle hat på at ingen af jer ville brokke jer hvis I fik en bøde for at parkere i det offentlige - f.eks. af politiet. Der ved I at der ikke er noget at komme efter. I har overtrådt reglerne og det må I leve med, men så snart I parkerer på en plads hvor jorden er ejet af et privat menneske, så brokker I jer.

Fartbøder er også helt ok - der er nemmelig heller ikke noget at gøre ved det.

Hvis der var nogen der altid parkerede i jeres indkørsel ved parcelhuset så skulle I nok finde ud af at ringe til politiet - der ikke kan gøre noget når det foregår på privat grund, men når det er på andre menneskers jord - så vil I bare gøre som I har lyst til. Det holder ikke.

God jul og godt nytår.

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 08:35
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Yout1 nu får du P-vagt-virksomhederne til at lyde som helt uskyldige og nogen som vi skal have medlidenhed med - slet ikke på nogen måder! Nu har jeg selv været knyttet til en p-vagt-virksomhed og der er den eneste indtægtskilde bøder. Så der skal udskrives bøder ved det mindste og det er her problemet opstår! En service-minded virksomhed er i en stor grad tilbøjelig til, at indgå kundernes behov også selvom de nogen gange er urimelig. Her er det så jeres problem opstår: om en bil står 9,9 m eller 10,1 m. Det er I fuldstændig ligeglad med.

Det er sjovt med sammenligningen med politet, da det nu er Jer der går rundt og "leger" politi! Derudover er politiet primær indtægtskilde heller ikke blot p-bøder. Din parallel til fartbøder er da ikke til sammenligning. Der er brugt meget avanceret udstyr til, at udregne fart og give fartbøder, i forhold til en sur gammel dame og hendes hjerne - som regel humor, som er afgørende.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Tilmeldt 11. Dec 08
Skrevet kl. 08:53
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Så må jeg gøre noget helt klart - som privat parkeringsfirma må vi OVERHOVEDET ikke komme i det offentlige område, og kan derfor heller ikke give afgifter i forhold til færdselsloven. Det er netop færdselsloven som du henviser til i forbindelse med 9,9 m ovs.
Vi kan udelukkende kontrollere efter de regler som vores kunder fastsætter. F.ekd. 1 times parkering - 08.00 - 16.00

Det er korrekt at en af vores indtægtskiler er parkeringsafgifterne, men det betyder ikke at man ikke kan opføre sig rimeligt i forhold til bilisternes parkeringer. Vi gør faktisk meget ud af ud- og efteruddannelse af vores vagter. Vi sørger for billeder mm, så der ikke er tvivl om afgiftens rigtighed - og er der tvivl, så kommer det bilisten til gode.
"Kundernes behov" - jo, det er rigtigt. Dem skal vi tilgodese, men kunderne er for vores vedkommende ikke bilisterne, men ejerene. Det er dig som bilist som vil have lov til at parkere på andres grund - lige så længe du har lyst, uden at tage hensyn til at der måske er andre der gerne vil have mulighed for at parkere tæt på den forretning / kontor de skal besøge.

Vi "leger" ikke politi. Det er dig der ikke forholder dig til at det er ejeren af et stykke jord der bestemmer hvad der skal foregå på den jord.
Jeg går ud fra at du synes det er ok at ansætte private vagtværn til at se efter indbrud mm. Selvfølgelig gør du det, men hvorfor kan du så ikke acceptere den private ejendomsret når det gælder parkeringer.

Fra Universet
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:03

Den er ikke nogle god den ide. Som du prøver at iværksætte, da det er maget svært for ikke at sige umuligt at finde brugeren som der har Parkeret et køretøj, selv har jeg modtaget en P afgift af et privat firma i Vejle, for et køretøj som jeg har haft til salg. Så her kan der kun komme nogle sags omkostninger som dette private Parkerings firma selvfølgelig må betale. På lige fod med andre P Afgifter. Glædelig Jul.Wink

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:08

Der er en grund til, at parkeringsvagter er udskældte.

Ser du, hvis jeg bliver behandlet ordentligt af de selskaber, der udsteder bøderne, dvs. at de er fair, så ville jeg intet have imod P-vagternes arbejde.

Intet overhovedet.

Problemet er bare, at alle de P-afgifter jeg har fået gennem tiden er sket på luskede måder. Altså skilte, der mangler eller er drejet på tværs, så de ikke ses. Og jeg må indrømme, at tanken har slået mig, at det er P-vagterne, der selv gør det og så indtager dette område og tjener sig en fed hyre.

Og så er det som at slå i en dyne at få selskaberne til at forstå sammehængen.

Det er DET, der gør mig harm. Jeg kan kun tilslutte mig alle de oplevelser, der er bekrevet i TV for jeg har også oplevet dem - flere gange.

Som borger i Danmark er man bare retsløs i dette system.

Så hvis P-firmaerne havde en ordentlig moral, så kunne min indstilling også ændre sig. Men så længe P-firmaerne opfører sig som de gør, så oplever de også en reaktion, der matcher.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 10:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Udstedelse af p-afgifter bør slet ikke foretages af private firmaer efter min mening, dette baseret på at man netop skaber omsætning / profit jo flere afgifter der kommer i kassen, i mange tilfælde er det jo eneste indtægts kilde i firmaet. Dette uanset om det er p-kontrol på privat område eller ej.

Dette er ikke et moralsk opstød på grund af for mange bøder, tværtimod har jeg det bedste forhold til alle p-vagter her i Aaalborg. Når jeg er inde i byen for at opmåle en ejendom til et tilbud på stillads, tager det max 10 minutter at opmåle ejendomme. Skal jeg først finde en p-plads kan jeg i værste fald bruge 1 time pr, tilbud. Dette har jeg forklaret de p-vagter jeg har mødt på min vej, alle har accepteret dette uden problemer. Får tit en hygge sludder med dem når jeg møder dem, tit står de og venter ved bilen når jeg kommer tilbage, de kender min bil så der er ikke udskrevet nogen afgifter. Så man kan få et positivt forhold til p-vagter, men som skrevet står mener jeg ikke en sådan opgave skal være i private firmaers regi.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:37
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 5 person

Seriøst, den her tråd er for latterlig.

ditbrugtmarked, christian, faran, flemming og kim, i er da kørt fuldstændig ud på et sidespor. Manden kommer med et seriøst indlæg, endda mere seriøst end de fleste indlæg jeg ser herinde, med en klar beskrivelse af hvad han søger. Er i i den målgruppe? Hvis ikke, hvorfor i alverden svarer i så?

Jeg er ikke selv i målgruppen, men den slags indlæg synes jeg ikke skal stå ubesvaret, hvis det er den vej amino bevæger sig finder iværksættere hurtigt et andet sted at være.

Jeg kunne selv stå her og påstå at brugtmarkeds sælgere er de værste svindlere der sælger lort i guldpapir. Jeg kunne også argumentere for at SEO eksperter bare er overbetalte fidusmagere der har fundet smarte metoder til at omgås reglerne.

Privat parkerings kontrol er der i den grad brug for, at nogle af firmaerne så er helt ude i skoven, og ikke til at snakke med er en helt anden sag, og det kan jeg ikke se hvorfor Your1 skal stå til regnskab for. I har helt mistet al respekt fra min side. Føj!

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)