Jeg søger en kanvassælger der ikke er bange for at besøge potientielle kunder i og omkring bymidten, gågader og steder hvor der er behov for parkeringskontrol. Der er tale om direkte salg - uden forudgående telefonsamtaler. Det betyder at man skal kunne lide at bruge sine ben og have fysikken til det. En del kørsel må påregnes. Der er en stiltiende aftale parkeringsfirmaerne imellem, at man ikke direkte opsøger hinandens kunder. Derfor skal der opdyrkes / findes nye emner. Fast løn + provision. Ny gulpladebil til transport. Fortrinsvis fra midtjylland og ned. PC og telefon. Der skal påregnes en fast kontordag i Ikast - ellers hjemmearbejdsplads. - og, ja - jeg ved det godt. plejer ikke at få ros for mit arbejde, men nogen skal jo gøre det!! |
Hej Your1.
Jeg håber virkelig at du ikke får én eneste henvendelse.
Det er da til at få spat af at man aldrig kan få en P-plads, men endnu værre at der futter små konger rundt og leger politi med en P-vagt uniform.
Your1:- og, ja - jeg ved det godt. plejer ikke at få ros for mit arbejde, men nogen skal jo gøre det!!
Tænk, jeg synes ikke at nogen skal gøre det, men jeg håber da du får en god løn.
Mvh.
ditbrugtmarked