Det har lige været den første - og for første gang i mange mange år havde jeg plus på min private konto da lønnen gik ind.....!!!! Hov - hvad var nu det for noget.... meget mærkeligt... jeg plejer altid at sørge for et minus inden til stor irritation for min bedre halvdel... Jeg har lige gået og tænkt lidt over det - og selvom jeg ikke vil være ved det - så tror jeg altså desværre at der var plus fordi jeg - helt ubevidst - passer lidt bedre på mine penge for tiden. Jeg tror det er sådan hos mange - og derfor bruger de ikke så mange penge - selvom de har det samme som de altid har haft.
Derudover - ja, der skal tænkes nye tanker, og netop situationen lige nu åbner op for dette - nogen nyder det og andre er tvunget til det.
Jeg synes måske bare at de fleste får den ide at sælge deres varer billigere eller lave gratis fragt etc. Det er jo ikke nytænkende eller udviklende - men tværtimod meget ødelæggende for fremtiden i disse virksomheder.
Jeg synes måske bare at de fleste får den ide at sælge deres varer billigere eller lave gratis fragt etc. Det er jo ikke nytænkende eller udviklende - men tværtimod meget ødelæggende for fremtiden i disse virksomheder.
Ja det går ikke - når finanskrisens storm raser er det bedre at bygge vindmøller end læhegn - men det er så min vurdering... (Inden du sætter priserne ned - hvilket du forhåbentligt ikke gør) så skal du være velkommen til at sende en email - jeg har nok en-eller-to idéer i ærmet der kunne inspirere/hjælpe eller nåe...
Jeg var i går aftes til et foredrag som gav mening! Irma´s Direktør Alfred Josefsen - It's all about people. Jeg kan anbefale jer at købe bogen som omhandler deres vej til succes og deres fremgangsmåde. Mange virksomheder og Iværksættere kan lære noget vigtigt her.
Den hedder Kære Irma og forfatteren er Direktøren selv. En praktisk ledelsesfortælling om engagement og commitment som genvej til succes, sejre og gode resultater
Den bog skal jeg have fat i!
+ At jeg må tage hatten af for Jesper H som jo nærmest sprudler af idéer