Hej Aminoer Jeg ved ikke, om der er nogen som har det lige som mig, men nu er jeg bare ved at få nok Hver dag når jeg læser avis, ser nyhedder, deltager i diverse selskabeligheder, netværksforum mm. bliver der talt om finanskrisen og dens konsekvenser. Jeg kender godt til de negative konsekvenser - hvem gør ikke det! Men måske forværrer vi også situationen, ved at suge os selv ned i en tragt, hvor vi er ude af stand til at komme op til overfladen igen Så hvad med at se muligheder Hvilke tiltag har vi gjort tidligere, som havde en god effekt og fik virksomheden til at vækste, hvilken strategi kan vi vælge og hvordan involverer vi medarbejderne. Hvilke nye virkemidler kan vi bruge og har vores personale de kvalifikationer der nu er efterspurgte - og sådan kunne blive ved. Så kom nu - vi kan sgu godt!
|
SÅDAN Maibrit - dejlig læsning!
Hvilke muligheder giver denne situation vi står i nu? Hvad kan vi lære i perioder der ikke går så godt som andre OG ikke mindst tage det med os når kurven vender igen
Der er situationer der ikke er så spændende som andre - bestemt!..... prøv lige at "look on the bright side of life" .
Det vi fokuserer på - TILTRÆKKER vi
Jeg vil ihverfald prøve at fokusere på muligheder og glæde!
Julehilsner
Sanne