Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finanskrisen - Innovation

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer Wink

Jeg ved ikke, om der er nogen som har det lige som mig, men nu er jeg bare ved at få nok Angry

Hver dag når jeg læser avis, ser nyhedder, deltager i diverse selskabeligheder, netværksforum mm. bliver der talt om finanskrisen og dens konsekvenser.

Jeg kender godt til de negative konsekvenser - hvem gør ikke det!

Men måske forværrer vi også situationen, ved at suge os selv ned i en tragt, hvor vi er ude af stand til at komme op til overfladen igen Lightning

Så hvad med at se muligheder  Idea - giv virksomheden det tiltrængte servicetjek og muligheder for at agere innovativt. Styrk medarbejderne, sigt efter de gode historier, hvad er vi gode til?

Hvilke tiltag har vi gjort tidligere, som havde en god effekt og fik virksomheden til at vækste, hvilken strategi kan vi vælge og hvordan involverer vi medarbejderne.

Hvilke nye virkemidler kan vi bruge og har vores personale de kvalifikationer der nu er efterspurgte - og sådan kunne blive ved.

Så kom nu - vi kan sgu godt!

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29

SÅDAN Maibrit - dejlig læsning!Big Smile

Hvilke muligheder giver denne situation vi står i nu? Hvad kan vi lære i perioder der ikke går så godt som andre OG ikke mindst tage det med os når kurven vender igenWink

Der er situationer der ikke er så spændende som andre - bestemt!..... prøv lige at "look on the bright side of life" .

Det vi fokuserer på - TILTRÆKKER vi 

Jeg vil ihverfald prøve at fokusere på muligheder og glæde!

Julehilsner

Sanne

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 12:45

Endelig Big Smile

Super godt indlæg.. - det er sådan det skal lyde.

Så tak for det. Smile

Super god dag til alle..

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 12:48

Hej Sanne

Mit fokus er især Business Coaching og jeg oplever en øget tilgang af kunder, der faktisk ønsker en positiv forandring!

Dejligt fordi det giver lynhurtigt gevinst for ledere, medarbejdere og virksomhedens bundlinje Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 21:12

Hvis ellers man har modet og likviditeten til det, så er det da nu man skal ekspandere - der er ingen andre der gør det!

Fra Søborg
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:43

Det hele er på en måde tåbeligt,

Mange virksomheder er nu fokuserede på ikke at bruge så mange penge på reklame eller salg, og de burde gøre det stik modsatte. Få flere sælger ind øge reklameren og vise de stadigvæk er der, bare alt for få/ingen der gør det.

Man bliver træt af at læse det og ikke mindst når man blev arbejdesløs på grund af det, men det er jo agurge tid i danmark så krisen fylder alle aviser til der kommer noget nyt at skrive om.

Jeg er lidt glad for krisen + Martin's fordrag på trommen, hvilket fik sparket mig ud af sengen igen, og har givet mig tid til at komme ind i mit oprindelige iværksætter drive.

Mere reklame og flere sælger.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 17:07

Er ikke andet end ENIG!

Vi burde egentlig lære af krisen og så se hvad andre har gjort galt og så blande det med vores egne idéer....

Men der hvor kæden hopper af for de fleste er nok når banken ikke vil låne, da ikke vil "smide flere penge væk"!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11

Enig!

Måske skulle vi oprette en hjemmeside der hedder FollowDenmark.com  :o)

Eller Try2FollowDenmark.com :o)

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 19:13

kreakaj:

Enig!

Måske skulle vi oprette en hjemmeside der hedder FollowDenmark.com  :o)

Eller Try2FollowDenmark.com :o)

Ville ikke være en dum idé

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vælger at se positivt på finanskrisen. Det er dejligt at folk endelig får chancen for at lære ikke at leve for lånte penge Smile

Jeg har altid lært at hvis du ikke kan betale kontant for en ting kan du ikke få den!

0 Kr. i lån det er den eneste vej frem. Yes

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)