Hej Snowext! Min e-butiksløsning er integreret med PBS Betalingsmodul. Når du opretter en ny butik på min hjemmeside er både butikken og integrationen helt klar til brug. Desuden er mit system også integreret med betalingsgateways fra Freepay og Fribetaling. Freepay/Fribetaling vil også hjælpe dig med at ansøge om en indløsningsaftale med PBS, når du henvender dig til dem. Hvis du ikke har brug for at administrere betalinger/transaktioner via mit system kan du godt vælge 'Basis Fribetaling'-abonnementet fra Fribetaling og det koster 39 kr./mdr. og 399 kr. i oprettelse. Du kan stadig følge dit ordreregnskab, som er indbygget i mit system. Det kræver, at du på forhånd skal have en hjemmeside (domæne/webhotel) for at kunne bruge mit system. Du kan evt. købe et webhotel/domæne(det mindste abonnement uden webshop-løsning) hos Danhost, DanDomain eller hos mange andre webhotel-udbydere. Hvis du ikke selv kan lave hjemmesiden (uden shop-delen) kan du godt finde en webdesigner i det her forum, som vil hjælpe dig med det. Hvor meget det koster hos mig er afhængigt af det maksimale vareantal, du har i din butik. Hvis det maksimale vareantal er 10 koster det 100 kr./mdr., 50 200 kr./mdr., 100 400 kr./mdr., 150 600 kr./mdr, 200 800 kr./mdr., 250 1000 kr./mdr., .... Du kan læse mere om prislisten i 'Prisliste/Bestil service'-delen på min hjemmeside. Jeg kan bl.a. hjælpe dig med integrationen, dvs. at lægge din nyoprettede butik ind på din hjemmeside og evt. at opsætte din betalingsaftale samt at teste den igennem. |
Hos os er det 100% gratis, og inklusiv support.
www.ShoppinNet.com/shop.asp
Du kan bruge PayPal til at modtage kreditkort helt gratis,
eller Epay hvis du vil tage dankort.
Sidstnævnte koster ca. 2000 kr. årligt inkl. aftale med PBS.
Vi hjælper dig gerne igang med opsætningen...