Der er rigtigt mange gode ting ved den side! Synes generelt designet er simpelt og flot! Dog synes jeg du skal ofre lidt på, at få lavet et logo i den sorte kasse i topbanneret. Det ville efter min mening sætte prikken over i'et, og et sådan logo ville jo kunne gå igen på alt i din virksomhed - brevpapir, visitkort m.m. :)
Hvis jeg var dig, ville jeg smide din "e-scarf - tørklæder online" tekst over produkterne på forsiden - så man ligesom ved, hvad man går ind til. Jeg tror det er de færreste der scroller ned og så begynder at læse din tekst efter at have set billederne på forsiden. Jeg synes også listen af udvalgte tørklæder til højre er for lang: 2-4 er efter min mening passende. Så er der også plads til så meget andet.
Jeg synes du skal fyre dine betalingsmuligheder op i toppen af siden - måske ikke så dominerende, men så folk kan se at de er der. Du accepterer jo stort set alle kort, og det er da noget at være stolt af og vise frem! Du skal bestemt ikke skjule fordelen ved at handle hos - vis dem frem!
Når man går ind under produkter, synes jeg igen det er en flot side - enkelt og simpelt. Men jeg synes du skal have indkøbskurven længere op - det er efter min mening kritisk, at man ikke kan se den uden at scrolle ned på siden! Og så synes jeg ikke det er fedt, at man får en "alert" når man putter i kurven. Der er mange måder det kan gøres smartere på - kan fx. godt lide når der kommer en lille boks op ved kurven, hvor der står noget i stil med "Din vare er lagt i kurven - vil du fortsætte til kassen eller shoppe efter andre varer?". Og så synes jeg, det er lidt underligt, at man der ikke er et direkte link til kurven/kassen under indkøbskurven - jeg fandt ud af at man bare kan klikke på "indkøbskurv", og det er da også godt, men det er en overskrift, så der skal efter min mening, også være en knap under indkøbskurven i venstre side hvor der står enten se indkøbskurv eller gå til kassen el. lign. :-)
En ting til dine menuer - jeg synes du skal fjerne valgkriteriet "farver". Dine tørklæder ser generelt ud til at være meget spraglede, så det virker ulogisk at dele op efter farver. Så hellere måske køn - evt. et billede af hvert køn - hvis der da er nogle tørklæder til drenge? Ellers så gør det klart at det er en pige/dameforretning, dels så kvinder ikke bliver i tvivl, men også så mænd ikke leder forgæves! :-)
Men generelt rigtigt fin side! Den kan du godt være stolt over! Det er i småtingsafdelingen det der efter min mening skal ændres.