Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smid lidt feedback..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej smukke aminoer.

Kunne rigtig godt tænke mig at få lidt feedback på siden e-scarf. Altid godt lige at få andres øjne på sagen. :)

På forhånd mange tak

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:25

Lækker lækker side, har kun lige set overfladen, men det ser godt ud.

Jeg var fanget fra start.

God søgemaskine, godt med produkter på forsiden. Godt med lidt trustpilot.

Dejligt design, og gode menuer.

Mvh Jonas

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 21:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er rigtigt mange gode ting ved den side! Synes generelt designet er simpelt og flot! Dog synes jeg du skal ofre lidt på, at få lavet et logo i den sorte kasse i topbanneret. Det ville efter min mening sætte prikken over i'et, og et sådan logo ville jo kunne gå igen på alt i din virksomhed - brevpapir, visitkort m.m. :)

Hvis jeg var dig, ville jeg smide din "e-scarf - tørklæder online" tekst over produkterne på forsiden - så man ligesom ved, hvad man går ind til. Jeg tror det er de færreste der scroller ned og så begynder at læse din tekst efter at have set billederne på forsiden. Jeg synes også listen af udvalgte tørklæder til højre er for lang: 2-4 er efter min mening passende. Så er der også plads til så meget andet.

Jeg synes du skal fyre dine betalingsmuligheder op i toppen af siden - måske ikke så dominerende, men så folk kan se at de er der. Du accepterer jo stort set alle kort, og det er da noget at være stolt af og vise frem! Du skal bestemt ikke skjule fordelen ved at handle hos - vis dem frem!

Når man går ind under produkter, synes jeg igen det er en flot side - enkelt og simpelt. Men jeg synes du skal have indkøbskurven længere op - det er efter min mening kritisk, at man ikke kan se den uden at scrolle ned på siden! Og så synes jeg ikke det er fedt, at man får en "alert" når man putter i kurven. Der er mange måder det kan gøres smartere på - kan fx. godt lide når der kommer en lille boks op ved kurven, hvor der står noget i stil med "Din vare er lagt i kurven - vil du fortsætte til kassen eller shoppe efter andre varer?". Og så synes jeg, det er lidt underligt, at man der ikke er et direkte link til kurven/kassen under indkøbskurven - jeg fandt ud af at man bare kan klikke på "indkøbskurv", og det er da også godt, men det er en overskrift, så der skal efter min mening, også være en knap under indkøbskurven i venstre side hvor der står enten se indkøbskurv eller gå til kassen el. lign. :-)

En ting til dine menuer - jeg synes du skal fjerne valgkriteriet "farver". Dine tørklæder ser generelt ud til at være meget spraglede, så det virker ulogisk at dele op efter farver. Så hellere måske køn - evt. et billede af hvert køn - hvis der da er nogle tørklæder til drenge? Ellers så gør det klart at det er en pige/dameforretning, dels så kvinder ikke bliver i tvivl, men også så mænd ikke leder forgæves! :-)

Men generelt rigtigt fin side! Den kan du godt være stolt over! Det er i småtingsafdelingen det der efter min mening skal ændres.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:32

Hej,

Flot og overskuelig webshop. Lækre produkter - Meget nemt at gå til det hele.

Man kunne eventuelt lave menuerne lidt mere lækre, men jeg kan godt lide det som det er nu.

Held og lykke med forretningen.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 23:23

Jeg synes også, det er en flot webshop med et design, der passer til produktet. Yes

Det eneste, der gik mig lidt på, var, at noget af navigationen sidder halvt nede af forsiden. F.eks. skulle jeg derned for at finde en indgang til herretørklæder!

Jeg ved ikke, om der bare ikke var plads til det hele i venstremenuen eller hvad, men I så fald burde I måske gentænke navigationen, så man kan finde alt fra venstremenuen.

Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:23

Jeg synes også det ser nemt og overskueligt ud. At I opdeler i farver, er måske lidt utraditionelt, men jeg kan nu meget godt lide det - igen noget, der lægger fint op til intuitionen.

Sprogligt halter det dog nogle steder, men det er også klart at det vægtes forskelligt. Måske er det ikke så vigtigt for jer? Folk kigger nok mere på tørklæder end på jeres tekster. Men altså, når I skriver -:

"Et tørklæde udstråler stil og personlighed. Hos e-scarf mener vi du skal være dig selv, og derfor har vi udvalgt tørklæder så du kan få præcis det tørklæde der viser din personlighed. Vær dig selv og nyd det!"

- synes jeg at jeres argument er lidt usammenhængende. Hvis så mange som muligt skal kunne finde lige præcis deres stil, skal I skrive at I har et kæmpe udvalg, eller at I udvælger tørklæder i meget forskellige retninger. Som det står nu, er argumentet jo næsten tomt. Skriv i stedet hvad I gør!

Sprogligt set mangler der generelt mange kommaer, men så er vi jo ude i det rene flueknepperi ;) - efter "vi", efter "tørklæder", efter sidste "tørklæde"

Sig til hvis I skulle få brug for en generel sprogvask af siden!

Mvh Søren, selvstændig retoriker, Sprogzonen.dk

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 01:59

Undskyld undskyld undskyld, men her kommer min kritik som jeg håber du kan bruge..

Først og fremmest

Nikolaj Astrup Madsen  -"Flot og overskuelig webshop"

Stop stop stop...

- Der er aaaalt for meget på din frontpage, den går jo 2 meter ned?
- En forside skal indbydende og se på!
- Dine 4 første billeder er skæve, og i forskellige former.
- Din tekst krydser næsten hinanden pga overflow på forsiden.
- Det ville være fedt hvis "Gå til kassen, Vaskeguide" osv var en del større, jeg havde svært ved at finde dem!
- Der mangler linier til at dele det hele op med! Det er aaalt for rodet. Og evt også nogle farver!
- Dine overskrifter til venste altså "Blå, grøn, Dixie" osv, må gerne være større, og gerne med nogle farver.

Håber det kan bruges!

Mvh Emil Jensen

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:57

Emil 8600:

Undskyld undskyld undskyld, men her kommer min kritik som jeg håber du kan bruge..

Først og fremmest

Nikolaj Astrup Madsen  -"Flot og overskuelig webshop"

Stop stop stop...

- Der er aaaalt for meget på din frontpage, den går jo 2 meter ned?
Det vigtigste er i mine øjne, at der er en overskuelig menu og der bliver vist en masse produkter i toppen
- En forside skal indbydende og se på!
Enig - Det synes jeg billederne hjælper til
- Dine 4 første billeder er skæve, og i forskellige former.
Ikke i min browser, så det vil jeg ikke udtale mig om
- Din tekst krydser næsten hinanden pga overflow på forsiden.
?
- Det ville være fedt hvis "Gå til kassen, Vaskeguide" osv var en del større, jeg havde svært ved at finde dem!
Jeg synes man skal gøre kassen mere synlig og smide en stor 'gå til kassen' knap ind der
- Der mangler linier til at dele det hele op med! Det er aaalt for rodet. Og evt også nogle farver!
Farver er altid en god ide, men jeg synes det er rigeligt med billederne som rummer masser af farve.
- Dine overskrifter til venste altså "Blå, grøn, Dixie" osv, må gerne være større, og gerne med nogle farver.

Håber det kan bruges!

Mvh Emil Jensen

Nu du henviser til mig, har jeg kommenteret dine punkter. Jeg synes overordnet siden er rigtig overskuelig, og jeg kan nemt finde et produkt jeg vil have og finde ud af at betale -

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)