Hej Jeg har startet hjemmesiden www.viflytterdinbil.dk , den er pt gratis for firma'erne at tilmelde sig , men vil på et eller andet tidspunkt efter årsskiftet , blive lavet om , så firma'erne der ønsker at stå tilmeldt på siden skal betale per kvartal / halvår / helårlig , mine udgifter omkring siden vil være betaling af reklamer til div medier og vedligehold af hjemmesiden, der ud over , skal der muligvis aflønnes en telefonvagt(kunne være en af dem der står på listen), køb af div folie til bil osv, ikke så stort og kompliceret (i første omgang) Jeg er momsreg pt (enkeltmandsvirksomhed), men har ikke haft aktiviteter i mit momsnummer i flere år pga sygdom , så der er ingen gamle poster der skal blandes ind i det. og det betyder jo også at vi sammen har første halvår af 09 til at få sat tingene rigtigt op(istedet for de sidste 20 dage af dec, hvis folk skulle til at betale nu Men alt hvad der har med regninger , bilag , osv , moms , årsregnskab og selvangivelse skal laves af jer. Kan det gøres for fornuftige penge ? |
Ja, det kan bestemt laves for få penge. Jeg driver to mindre virksomheder og benytter mig af Fokus Regnskabsservice
Michael der driver virksomheden er ærlig og pligtopfyldende, så tag en snak med ham. Han bor 50 km. fra mig men klarer alt via webbaseret økonomisystem og behøver derfor ikke komme mere end højst en gang om måneden.
I en tidligere virksomhed jeg drev til for et år siden benyttede jeg mig af Pernille fra Second Account. En dejlig glad pige, der også har styr på det med debitorer og kreditorer :-)