Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor får man ofte ikke det man har bestilt/betalt for?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for dit indlæg JHS.

Det sjove er at jeg HAR betalt den faktura Mikkel sendte mig - han vil bare ikke levere noget til gengæld for pengene.

Nu vil Mikkel sikkert sige at han har leveret "arbejdstimer" og det er det jeg skal betale for - jamen jeg fik jo INTET. Mikkel leverede ikke varen.

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 21:17

Mikkel,

Det er sidste gang jeg svarer dig her. Jeg vil respektere Amino.

Hvis du er så sikker på at du har ret, så slæb mig dog i retten. Du har stort set ikke gjort andet end at true mig med advokat gennem hele forløbet, fordi jeg ikke ville acceptere dine priser.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:26

Ejvind:

Mikkel,

Hvis du er så sikker på at du har ret, så slæb mig dog i retten. Du har stort set ikke gjort andet end at true mig med advokat gennem hele forløbet, fordi jeg ikke ville acceptere dine priser.

Du har lavet en ordre og dermed accepteret hans forretningsbetingelser (det erklærer du ved afgivelse af bestillingen)

Har du været dum nok til at acceptere vilkårene uden at læse dem igennem vil jeg anbefale dig at gøre det nu så du kan se om du "har en sag" :-)

Jeg er sikker på at Mikkel har sit på det tørre. Det er ikke alle der korrigerer aftaler i forhold til rimelighed hvis det koster dem penge - så det må du bare finde dig i.

God vind - jeg har forresten sendt dig en email via din hjemmeside.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:58

Ejvind:

Hej Ejvin

Og tak for dit indlæg og fordi du vil respektere Amino. Så vil jeg samtidig honorere vores aftale, nemlig den hvor du gik med til at betale den sidste regning (den af de 3 du indtil nu har fået som du rent faktisk betalte) og lade være med at gøre mere ud af sagen.

Jeg er ked at den skulle udbasioneres her, det kan ikke være særlig rart for dig, og det hjælper bestemt ikke på stemningen her på Amino, men det var nu engang noget du selv valgte.

Den gode side af det her er at andre iværksættere læser dette indlæg, og forhåbentlig lærer de af både dine og mine fejl :)

God aften til jer allesammen :)

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 00:05

Ejvind:

WTF!!!

Lad os dog ikke glemme at du har betalt de 995,- og ikke de 9.995,- kroner. Uanset hvilke uoverensstemmelser i ellers har, så har Mikkel brugt noget tid på dig telefonisk og på Amino. Den del er i enige om.

Nu har du så kopieret Mikkels profilbillede fra Amino og sat dét på din hjemmeside som nyhed med teaser-teksten "Igen er det lykkedes at finde en plattenslager". I selve nyheden er så dit oprindelige "pengeafpresnings" indlæg om Mikkel inkl. links til hans firma og afslutningsvis et link til tråden på Amino.

Tag det fra mig - "en anonym person der er lige blev beskyldt for at køre personhetz på Amino" - det er bare slet ikke i orden for 995 kroner. Hvis Mikkel havde taget dit hus, din bil og din kone kunne vi tale om min forståelse for at hænge ham ud. Nu drejer det sig om et beløb i den latterlige ende og det er vel begrænset hvad du forventede for prisen.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 01:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

udvikler:

Nu har du så kopieret Mikkels profilbillede fra Amino og sat dét på din hjemmeside som nyhed med teaser-teksten "Igen er det lykkedes at finde en plattenslager". I selve nyheden er så dit oprindelige "pengeafpresnings" indlæg om Mikkel inkl. links til hans firma og afslutningsvis et link til tråden på Amino.

Normalt ville jeg have slettet en tråd som denne, for som Jørgen ganske rigtigt skriver, så er det ikke i orden at svine andre til på Amino da vi ikke har en ærlig chance for at se hvem der har ret i sådanne sager, og derfor kan vi ikke stå til ansvar for hvad nogen skriver. Jeg har imidlertid ladet den stå nu hvor Mikkel så fint har taget til genmæle og folk har en reel chance for at se hvad der er foregået. Jeg gætter på at mine moderator-kolleger og Martin nok har tænkt det samme siden indlægget findes endnu.

Men det der, Ejvind - at du hænger Mikkel ud på din hjemmeside - det er (og nu taler jeg ikke som Amino-mor, men helt på egne vegne) simpelthen for dumt! Hvis jeg var kommet ind på din side for at finde en latterinstruktør, finde "kurser i livsglæde", finde et sted hvor "positivitet er i højsædet", og jeg så det der, så var jeg smuttet lige med det samme! Det er eddermame dårlig reklame for dig selv! Og det uanset om du reelt var blevet snydt, eller du bare føler dig snydt. Det hører simpelthen ikke hjemme på en side der prøver at sælge glæde og positivitet.

~
Anja

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:31
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jep Anja, det har kløet i min slettefinger, men jeg har lige som dig, vurderet at tråde kan stå, da den basalt set også tjener til skræk og advarsel for hvordan det kan gå, hvis man ikke får aftaler ordentligt på plads.
Og ja, en latterinstruktør der hænger folk ud på sin hjemmeside, det er sgu som en præst der napper en kordreng i numsen ;-)

Dbh Martin

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 05:30

Jeg vil nu give Ejvind medhold, hvad angår tolkningen af tilbudet i SMS'en. Jeg læser "Hvad siger du til..." som "Nå, hvad siger du så til, at jeg i stedet giver dig 2 timers arbejde plus lidt til for de 995 kr.?". Det er naturligvis en fri fortolkning, men ikke desto mindre den første der kom til mig.

Som en anden skriver lader det til at være et klassisk eksempel på en misforståelse, men så alligevel ikke: SMS som kommunikationsform imellem erhvervsdrivende - og så ligefrem til indgåelse af aftaler? Jo joo...

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 17:23

Til Anja og de andre der rakker mig ned.

Normalt ville jeg tage det her med højt humør, men jeg er blevet snydt en gang for meget.

Jeg er blevet taget grundigt i r.. og I husker mig så lige på, at jeg skal huske at sige tak også.

Når nu i synes det er fint at jeg skal betale for ingenting, så vil jeg gerne sælge en masse rådgivning til jer alle sammen - det koster kun 995 + moms pr. time. Cool

Og iøvrigt,, så er i også begyndt at svine mig til her - både personligt og i min profession - helt uden at kende til min forretning eller hvem jeg iøvrigt er. Det er bare for useriøst. Jeg har da i det mindste en historie.

Bare fordi jeg føler mig dårligt behandlet, og skriver det her, hvor jeg møder (og får anbefalet) ham der årsagen, så skal jeg ned med nakken.

For min skyld kan i slette tråden - jeg har indset at jeg ikke får hverken mine penge eller min vare, og at i formentligt endda vil straffe mig yderligere, ved at rakke mig yderligere ned ofentligt her.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 18:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ejvind:
For min skyld kan i slette tråden - jeg har indset at jeg ikke får hverken mine penge eller min vare, og at i formentligt endda vil straffe mig yderligere, ved at rakke mig yderligere ned ofentligt her.

Vores hemmelige planer er afsløret. Øv øv øv!!!

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)