Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside, pris?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis man starter en hjemmeside op, fx som bilbasen.dk, hvor man handler kun med et produkt, biler, hvad vil opstart og vedligeholdelse af sådan en hjemmeside koste?

Er der nogen som har erfaring indenfor dette felt? Kan nogen evt. hjælpe med at starte siden op? Hvad koster sådan en hjemmeside?

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 21:26

Du kan kontakte mig på martin @ spicyweb . dk så vil jeg med glæde give et tilbud :)

Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 21:33

Hej,

Tak...Har skrevet til dig..

Fra Århus
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej GMR,

Efter mine erfaringer afhænger det specielt af hvor meget du selv er i stand til at gøre i selve opstartsfasen. Hvis du meget præcist ved hvad du skal have lavet kan du med fordel sende opgaven til lavpris lande som Indien. Hvis du derimod vil have en større grad af rådgivning fra et dansk selskab anbefales dette, dog vil omkostningerne afspejle dette.

Jeg har netop skrevet en artikel om dette emne: Guide til IT outsourcing.

Med venlig hilsen

Anders Lynderup

Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 22:04

Jo tak, jeg vil da lige læse artiklen. Jeg vidste egentlig ikke at man kunne sende hjemmesideopgaver til lavpris lande.

Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:27

Hej GMR

Det er skam muligt med alle de fordele og ulemper det medfører.

/libbert

Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 22:36

hmm.. så lærte jeg noget nyt ...igen i dag :)

tak for det

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 23:17

Hej med dig.

Du kan med fordel benytte dig af outsourcing hvis du har gang i større projekter, som jeg vil mene at det er at lave noget i stil med bilbasen.dk. Jeg har i udviklingen af mit CMS benyttet mig af udviklere fra Belarus (Hviderusland), og er særdeles tilfreds. De er sindssygt dygtige og noget billigere end en dansk udvikler.

Hvis du har behov for hjælp, så kan du bare kontakte mig, så skal jeg nok sætte dig i forbindelse med de relevante mennesker.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 23:23

Godaften!

Som de andre har skrevet, så kommer det helt an på hvor meget siden skal kunne, vi er ved at lave noget som ligner bilbasen til en kunde, dog bare med et andet produkt end biler.

Så vi har faktisk den erfaring, som du leder efter!

Skrive en mail til nc@drive-design.dk også vil jeg komme med en pris til dig ;) eller kontakt mig på 6185 6211...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 12:40

Hej,

Ok, tak for jælpen...Det kunne være man skulle benytte sig af det.

Jeg vil ikke skyde for mange penge i projektet, og for mange penge er over 50.000. Så det ved jeg ikke om kan betale sig at uddele opgaver til udlandske firmaer.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)