Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Finske"-visitkort - når det virkelig skal være godt!

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja vi har jo også fået vores sending, hvor den ene del er sendt videre til vores kunder. Både os selv, samt kunderne er yderst tilfredse med det i har lavet.

Tusind tak for nogle flotte kort, Jesper. Ingen tvivl om du vil blive brugt til meget fremover.

En helt anden ting, jeg kunne godt tænke mig at vide hvad prisen for 250-500 af de her fine finske kort koster når de ikke ligger i en aminopulje, hvis du ik vil ud med prisen her må du gerne sende en mail eller en pm.
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil også lige sige at jeg har modtaget mine og synes at de er sindssygt lækre!

~
Anja

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
  Det var da så lidt Martin - I har jo betalt for dem .

Hvad angår prisen på en selvstændig produktion af Finske visitkort, så er den som sådan ikke hemmelig, men jeg er lidt nervøs for, at hvis jeg skriver den herinde, så vil "ikke-Aminoer", som fanger tråden via Google, blive skræmt væk af det høje prisniveau. Men jeg sender dig lige en PM med den initielle pris.

De Finske visitkort er forbundet med nogle høje produktionsomkostninger. Bl.a. er det tykke karton dyrt i indkøb, da der logisk nok ikke er den store efterspørgelse på så tykt bestrøget karton af denne art som der skal bruges. Dertil kommer produktionstiden, som også er en del forhøjet i forhold til traditionelle tryksager på grund af det tykke karton, som kræver længere tid til indstilling og tørring. Endvidere er der den ulempe, at arkene ikke kan efterbehandles med lak, hvis de ikke har en størrelse på mindst 30 x 42 cm. Hvis man så blot skal lave ét sæt på 250 kort, så vil man f.eks. sætte 10 kort ved siden af hinanden på trykarket. Der skal køres trykplader til hver farve og eventuelt også for hver side. Basalt set så skal der kun bruges 10 trykark. Men indstilling m.m. kræver en del flere ark før de 10 endelige ark kan køres. Hvis der nu i stedet skulle trykkes 10 sæt á 250 kort, så vil det stadig kræve den samme tid og omkostning til trykplader, klargøring og antal ark til indstilling, som hvis der kun skulle trykkes ét sæt.

Ud fra ovenstående så kan man nok let forstille sig forskellen på stykprisen imellem ét sæt på 250 kort og 10 sæt på hver 250 kort. Der er ikke den store forskel på de to komplette priser på henholdsvis ét sæt og 10 sæt. Hvis vi så ligefrem kan køre 20 eller 40 sæt på én gang, så er stykprisen logisk nok endnu lavere.

Pga. at de høje omkostninger og derved også høje salgspriser på de Finske visitkort, så er det også at vi oprettede Amino-puljerne, da det ellers ville være uopnåeligt for en gennemsnitlig selvstændig erhvervsdrivende / iværksætter, at kunne komme i nærheden af disse kort. I puljerne samler vi jo netop en masse sæt sammen og kører dem samlet og derved kan mindske salgsprisen i den sidste ende.

Et tidspunkt i nær fremtid vil vi formentenlig også have en permanent offentlig pulje, hvor f.eks. 3 eller 4 ikke-Amino''er kan køre deres kort sammen og derved dele omkostningerne.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :
  Så lukker vi snart puljen med de matte kort.

Jeg satser på at vi kan lukker puljen på nu på fredag (d .6).
Så hvis der er nogen flere som vil benytte sig af tilbuddet og have nogle kort med, så er det ved at være nu at I skal smide en email til jesper snabelA mediamouse.dk  eller en PM.

Jeg sender gerne nogle prøver på kortene til dem som gerne vil se nogle eksempler inden de beslutter sig.
At vi lukker puljen på fredag er ikke endbetydende med at vi også skal have layoutet på plads på fredag - Der skal blot ligge en reserveringen på pladsen på fredag. Hvis du ikke selv kan levere et færdigt layout, så tilbydder vi også at lave layoutet til en meget lav pris. Som sagt, så er der tale om sæt på 250 kort. Hvis man skal bruge mere end 250 kort, så kan det sagtens lade sig gøre - mængden skal blot kunne deles med 250 kort: f.eks. 500, 750 m.m.

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)