Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

deltid vs fuldtid?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak til jer som har svaret. Jeres svar har givet mig en del at tænke over. Men er begyndt at hælde til at starte Dunkelskov op på fuldtid. Jeg skal nok sørge for at få oprettet en blog så de af jer der er nysgerrige kan følge med i mine beslutninger og hvordan Dunkelskov udvikler sig.

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 13:33

Det lyder rigtig spændende. Det glæder jeg mig til at følge med i!

Held og lykke med projektet!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02

Hej Karina

Det lyder vel nok spændende med dit projekt

Som flere skriver, så er det kun dig der har svaret på hvad der er det rigtige for dig, det er vigtigt at vi har en god fornemmelse med det vi gør, selv om vi tager chancer.

At starte op på deltid, vil helt sikkert på et eller andet plan tage fokus og energi fra opstarten af din virksomhed - vil du há det godt med det? - hva siger mavefornemmelsen til det???

Jeg tog springet og sartede på fuld tid, hvilket jeg ikke har fortrudt - indtil videre :-) Op til min start havde jeg forældreorlov, og bruge tiden på at planlægge min virksomhed: målgruppe, hjemmeside, vistikort, ydelser, netværk, hvad var vigtigt for mig i min virksomhed, hvor meget tid må/måtte det fylde i forhold til familien, forventningsafstemning med familien  osv osv osv

De afklaringer, områder og spørgsmål som jeg nævner,  ændrer sig hele tiden, men som for mig er vigtigt, hele tiden at afklare med min mand så familien forbliver intakt - hvilket er meget vigtigt for mig :-)  

Jeg ønsker dig al mulig held og lykke - også med din barsel Big Smile

Kærlig hilsen

Sanne

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 12:35

Hej Sanne min plan er også at jeg får ordnet så meget som muligt mens jeg er på barsel. Ligesom du gjorde da du var på forældre orlov.

Endnu engang vil jeg gerne sige tusind tak til alle dem som har svaret herinde. Det er dejligt at folk tager ens spørgsmål alvorligt selvom man er ny i faget og at folk er så søde og hjælpsomme.

Ønsker en rigtig god jul til jer alle og jeres familier. Og ønsker desuden en rigtig god julehandel for jer.Stick out tongue

Kærlig Hilsen Karina

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Fra Søborg
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:59

Jeg syntes du har en spændene problem stillig.

En af de ting som jeg syntest er væsentlige er hvad siger din mave fornemmelse (følg dit hjerte)

HVad sker der hvis du springer ud i det med det hele, når du vælger at gøre det fuldt ud så tvinger du dig selv til at gøre det rigtigt, fordi du er nød til at få det til at køre for at "overleve" derfor vil du efter min mening have hele din sjæl i projektet, og være 110% på.

Men som andre også siger, efter det er en webshop kan du starte med 2 ting, for  at finde ud af om det kan bære.

En af de ting som er vigtige er "markedsføring, markedsføring og markedsføring" det gælder om at skabe så stor kendskab til din foretning så muligt, og lave 1 krone om til 2.

jeg havde nok valgt i første omgang at beholde jobbet og starte det andet. Så du får mulighed for at se om det er muligt (og selvfølige er det det)

Det er et meget svæt spørgsmål, hvad du skal gøre og du er den eneste som skal svare på det efter som det er et meget stort spring.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)