Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Flash og php CMS

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Thorpe:
og fordi at både HTML (især den kommende v. 5) og CSS efterhånden kan levere rigtigt meget UDEN flash.

Man skal nu typisk over i noget Javascript / AJAX for at fremtrylle effekter ala det som Flash kan tilbyde. Hvad angår HTML5 og CSS3, så går der vist et par år eller mere, inden det er fuldt ud brugbart. Vi trækkes stadig med folk der ser internettet gennem en IE6 browser... :-)

Bortset fra det er jeg enig; Flash er ikke brugbart som eneste element på en side. Det kan bruges til bannere etc., men ikke meget mere.
Du kan sammenligne det med chili, noget som de fleste kan lide at bruge som et kryderi til maden, men sjældent som grundstammen i et helt måltid :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Det er jeg udemærket klar over - mht. JavaScript, men der er ingen grund til at gøre denne tråd til en typisk tech-talk, da kunden vil ha' en løsning og ikke en teknisk gennemgang af mulighederne...  Det komplicerer kommunikationen på nuværende tidspunkt i dialogen med kunden, og er derfor en blindgyde at snakke teknik her, syntes jeg. :)

Morning.dk - Websites, CMS, Webshops og web-hosting - Teknik og design

Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - tak for de mange inputs - jeg kan forstå jeres meninger vedrørende full flash site - men efter hvad jeg har af erfaring, igennem mange år med webdesign - er at flash bruges til at fremvise et produkt, f.eks Iphone etc.

Sådan nogle kunder har jeg haft flere af, som egentlig abre skal fremvise deres produkt uden - derfor jeg søger et cms sytem til flash.

Og jeg vil mene jeg har fundet det, jeg søger efter. Sådan ca. da.

Så videre til noget andet.

Et php cms sytem, med brugersystem, blog, nyheder, forum, og forskellige admin/bruger niveauer - plus andre features - wysiwyg editor.

hvem kan tilbyde sådan et, og igen fuld licens med alle filer som ejg selv videre kan redigere og gøre personligt. Skriv gerne en pris.

Martin

Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

det skal selvfølgelig være nemt at tilpasse eksisterende sider - noget lignende det som findes her på amino.dk - med blog indlæg etc.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes masser af systemer både Open Source og licens-systemer der kan opfylde de kriterier du efterspørger.

Vi har arbejdet med bl.a. OS-systemerne Joomla og Typo3, hvilket er to udemærkede muligheder. Her kan du også finde utallige gratis extensions som forum, blog, newsletter osv. osv.
Systemerne er dog som sagt Open Source, så du vil ikke direkte kunne tage penge for at sælge selve systemet, men mere kunne tilbyde dine kunder et skræddersyet design til systemet.

Dette kræver dog igen en del kendskab til PHP og CSS for at få et fornuftigt resultat.

Hvis du søger efter at købe rettigheder til et færdigt CMS-system der kan alle disse ting og samtidig er brugervenligt og nemt at bygge videre på, tror jeg det kan blive en bekostelig affære, hvis der overhovedet findes nogen der sådan uden videre vil sælge deres rettigheder til sådan et system.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 82
Fra  IEX Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Denne flashside har vi gjort dynamisk med CMS-system sådan at kunden kan opdatere indholdssider, billedet i venstre side samt billeder i contentsiden. Se her:

http://www.bræddemaleren.dk

Er enig i anskuelserne vedr. googlesøgning mm. men dette har vi også fundet en vej til vha. sitemap og xml mm.

Vi kan derfor nok hjælpe dig med CMS-delen til flash, og du kan skrive på niel Angel mediastyle.dk, men skal selvfølgelig tale om de forskellige elementer du søger...

Mvh.

Niel
MediaStyle (new website coming soon)

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Min virksomhed har udviklet et CMS med fokus på brugervenlighed. Det er godt nok ikke i PHP, men udviklet i Java, med benyttelse af DHTML og AJAX. Dette medfører at der i brugergrænsefladen er kontekstmenuer alle vegne, og brug af drag and drop når man sætter billeder ind på sin hjemmeside med videre.

Jeg ved ikke om dette falder ind under dine ønsker, men hvis du er interesseret, kan vi jo mødes og så kan jeg give dig en demonstration.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)